Başı dönüyordu. Kendini toparladıktan sonra, Jiang Chen aklının bir araya geldiğini hissetti.
"Saint Origin takvim yılı 3486. Yüz yıldır ölüyüm. Jiang Chen hmm, adım Jiang Chen. Neden yüz yıl sonra tekrar doğdum? "
Jiang Chen, Aziz Menşe Bölgesi'ndeki en büyük Azizdi. 100 yıl önce, kılıcını gökyüzüne salladı ve Ölümsüzler bölgesine götüren kapıyı açarak, Aziz Menşe halkının insanları için yeni bir yol açtı. Ancak, bunu yaparken gücünün son damlasını tüketti ve Aziz, uçurumda öldü. Yüz yıl sonra tekrar doğacağını hiç beklemiyordu.
Jiang Chen başını kaldırdı ve karanlık, harap bir odada olduğunu fark etti. Duvarların her yerinde çatlaklar vardı ve kapı sıkıca kapatılmıştı. Hapsedildiğini o an anladı.
Jiang Chen, birisinin kapının diğer tarafında konuştuğunu duyabiliyordu."Yaşlı Kardeş Yong, o Lord'un tek oğlu. Şehir Lordu, faydasız olmasına rağmen onu çok seviyor. Şayet Şehir Lordu bunu öğrenirse, biz de mahkum olacağız! "
Odanın dışında iki kaslı adam duruyordu, yüzleri endişe doluydu. Burası, Kokulu Gökyüzü şehrinde terk edilmiş bir yerdi. Kimse normal bir günde buraya gelmezdi.
"Korkmana gerek yok, kimse bunu bilmeyecek, hatta Şehir Lordu bile . Ayrıca, oğlanın kanını içtikten sonra, kokulu Gökyüzü şehrini derhal terk edeceğiz! Yang Shuang, hayatının tamamında kaybeden biri gibi görünmek istemediğini biliyorum! "
Yang Yong, Yang Shuang'a yüzüne vahşi bir görüntü takınarak seslendi.
Yang Yong'u dinledikten sonra, Yang Shuang'ın yüzündeki endişe gitmişti ve Yang Yong'un yüzünde olduğu gibi acımasız bir bakışa dönüştü."Bize geri dönmek yok! Şehir Lordu, tek oğlu için bir servet harcadı. Doğduğu günden beri pek çok hap kullanıyor ancak halen Qi alanının birinci düzeyinde. İlaç bize verilseydi, zaten Qi Denizi bölgesine ulaşmış olurduk! Mortal Çekirdek bölgesine bile, ulaşılması imkansız olmazdı! "
"Bu haplar onun üzerinde işe yaramadı onlardan zevk almamıza izin verebilir! 3 gün daha bekleyelim. Temizleme hapı bedenindeki tüm yabancı maddeleri yok ettikten sonra kanını içeceğiz ve kendi gücümüzü arttıracağız! Bundan sonra şehri derhal terk edeceğiz! "
Yang Yong yüzünde acımasız bir gülümseme ile söylendi.
İkisi arasındaki konuşma, bu dünyada yeniden doğan Jiang Chen tarafından tamamen duyuluyordu. Jiang Chen'in önceki hayatında ki anıları asimile ettikten sonra yüzünde acımasız bir gülümseme çıktı.Kanımı içmek mi? Hmph
Anılarına bakarken, Jiang Chen dışarıdaki iki insanın kim olduğunu farketti. Onlar Kanımı mı içecek? Size çişimi içirteceğim! "Anılarına bakarken, Jiang Chen dışarıdaki iki insanın kim olduğunu hatırladı. Onlar şehir lordunun malikanesinden muhafızlardı.
Aslında ona zarar vermeye cürret etmişlerdi. Jiang Chen'i öldürüp kanını içmeyi hayal ediyorlardı.
Jiang Chen hiç sinirli hissetmedi. Geçmişteki en büyük Aziz olarak, sayısız tehlikeli sıkıntılardan geçmişti. Dahası, vücudundaki kirlilikleri gidermek amacıyla verilen temizlik hapının hâlâ etkili olması için 3 gün gerekecekti. bu 3 gün, onlarla savaşmak için onun fırsatı olucaktı.Dışardaki iki muhafızı göz ardı ederek Jiang Chen bedenini kontrol etmeye başladı. Çocukluğundan beri babasının ona verdiği haplardan aldığı büyük miktarda enerjiyi hissettiğinde heyecanlı hissetti.
"Şehir Lordu ,babası, iyi hapların oğlunu nasıl besleyeceğini biliyor; ancak oğlunun bedeninin onları absorbe edemeyeceğini bilmiyor olmalı. Tüm bu haplar bu vücuda depolandı ve er ya da geç kötü bir şey olucaktı. Ama benim için bu beden harika! "
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Dragon Marked War God
FantasyGöklerin altındaki en büyük Aziz, yüz yıl sonra yeniden doğmuştur. Güçlü becerilerle yetişimini yükseltip bir kez daha dünyanın tepesine çıkmak için mücadeleye başlıyacaktır. Hapları hazırlarken benimle rekabet etme, % 100 doğruluk benim için bir an...