Bölüm 3- Büyük Abim, Murong Ailesiyle Evlensin

37 3 0
                                    

Jiang Chen şu anda oldukça mutluydu, ancak hiç belli etmiyordu.Dışarıdan görülebilen tek şey zavallı bir yüzdü.

"Kardeşim, ailemde beni en çok seven sensin. Ben , Bayan Murong'la evlenmek istemiyorum. Sen benim büyük ağabeyimsin, neden onunla evlenmiyorsun? "

Jiang Chen ciddi bir ses tonuyla söyledi.

"Ai, kardeşim, sana yardım etmek istemediğimden değil, ama sadece evlatlık bir oğulum. Bayan Murong ile evlenmeyi kabul etsem bile babam evlenmeme asla izin vermez. Bu düzenleme senin için özel olarak hazırlandı. "

Jiang Rulong çaresiz bir ifadeyle dedi. Ancak içten içe gülüyordu, çünkü Jiang Chen onunla evlenmek istemiyorsa, o da onun yerine geçecek kişi olurdu.

"Kabul ettiğin sürece, yarın Bayan Murong ile evleneceğine söz veriyorum!"

Jiang Chen konuşurken kendi göğsüne vurdu.

"Gerçekten mi?"

Jiang Rulong gerçekten mutlu hissediyordu.

"Tabii ki."

Jiang Chen büyük bir güven ile söyledi.

"Pekala, biz kardeşiz. Bu sefer sana yardımcı olacağım ve Bayan Murong'la evleneceğim. "

Sanki Jiang Chen'e büyük bir iyilik yapıyormuş gibi yanıt verdi, ancak içinde Jiang Rulong çok heyecanlıydı.

"Sen gerçekten benim ağabeyimsin."

Jiang Chen, sanki yüksek sesle ağlayacakmış gibi yüzünde minnettar bir bakışla söyledi.

"Kardeşim, bunu yapacağım. Yarın ana salonda hiçbir şey söyleme ve hiçbir şey bilmiyormuş gibi yap. Bırak bunu ben halledeyim."

Jiang Chen söyledi.

"Sorun değil! Şimdi ayrılıp dinlenmene izin vereceğim. "

Ayrılmadan önce elini Jiang Chen'in omuzuna attığında, Jiang Rulong kardeşinin kendisine bu konuda nasıl yardımcı olacağını merak ediyordu. Fakat, geçmişte gördüklerinden bu yararsız kardeşinin yarın kaotik bir sahne yaratması son derece olasıydı.

'Bayan Murong'la evlenince, sadece  Şehir Lordu'nun ailesinde kalmayacak, aynı zamanda Murong ailesinde de yerim olacak! Evlilik teklifini geri çevirip onun yerini almamı istiyor . Ne kadar aptalca? Bununla birlikte, o benim için iyi bir şey yaptı. Her iki ailede de yetki kazandığım zaman ondan kurtulmanın bir yolunu bulacağım. "

Jiang Rulong, malikaneyi terk ettikten hemen sonra gerçek renklerini ortaya çıkarttı.

Malikanenin diğer tarafında, Jiang Chen büyük bir öfkeyle duruyordu. "Benimle mi uğraşıyorsun? Bunun için öleceksin. '

Ertesi sabah, insanlar Şehir Lord'unun konağını kurdeleler ve fenerlerle süslemekle meşguldü. Bugün her iki aile için de nişan töreni günüydü . Daha önce hiç Kokulu Gökyüzü şehrinde gerçekleşmemiş bir şeydi.

"Murong ailesinin Lordu geldi!"

Arka planda muhafızlardan gelen yüksek sesli duyuruyla, kaslı bir adam, Şehir Lordunun konağının ana girişinden geldi.

Bu adam devasa bir bedene sahipti, onun yanında dururken , Şehir Lordu'nun bile ince görünmesini sağlıyordu. Kırk yaş civarlarında olduğu anlaşılıyordu.Kaplan kadar güçlü, ve cesurca yürürken çiçekli bir elbise giyiyordu.

Murong ailesinin başı Murong Zhan idi.

"Haha, malikanemize hoş geldiniz, kardeş Murong, umarım burada kalırken zevk alırsınız."

Jiang Zhenhai samimi bir şekilde söyledi. Jiang Zhenhai, konuğuna doğru Jiang Rulong ve Jiang Chen ile birlikte yürümeye başladı.

"Bu benim zevkim, Şehir Lord Jiang. Bugün ailelerimizin arasındaki evlilik günü. Bunu ciddiye alıyorum. "

Murong Zhan, Jiang Chen'in gözünde cesur ve samimi olmasına rağmen, o sadece yaşlı, kurnaz bir kişiydi.

Jiang Chen Murong Zhan'ın arkasına baktı, ancak orada birilerini göremedi. Murong Zhan yalnız gelmişti .Tabii ki, bu fazlasıyla yeterli olmuştu. Kokulu Gökyüzü Şehrinde, Murong Zhan'ın katılmasına ihtiyaç duyulan olaylar neredeyse yoktu. Ama buraya yalnız gelmişti, bütün Murong ailesini tek başına temsil edebiliyordu.

"İçeri girin, büyük kardeşim Murong."

Konuksever bir jestle Jiang Zhenhai, herkesi ana salona doğru yönlendirdi.

Ana salonun içinde Jiang Zhenhai ve arkasında duran Murong Zhan, Jiang Chen ve Jiang Rulong'un karşısında oturuyorlardı.

"Kardeşim Jiang, doğrudan mevzuya geçeceğim. Bugün buraya gelmemin amacı, kızımın oğlun ile evlenme arzusudur. Burada, oğlunuzun ve kızımın resmi evlilik töreninin tarihine karar vereceğiz. "

Murong Zhan açıkça söylemişti.

"Elbette, bir kez evlenirlerse, ailelerimizi bu şehirde daha da ileriye götüreceklerdir."

Başını sallayarak Jiang Zhenhai dönüp Jiang Chen ile konuştu; "Chen'er, gelip kayınpederini selamla."

"Harika! İyi görünüşlü iyi bir oğlunuz var. "

Murong Zhan Jiang Chen'e baktı ve ona iltifat etmeye devam etti, ancak içten içe saçmaladığını biliyordu çünkü Kokulu Gökyüzü şehrindeki herkes Jiang Chen'in kötü şöhretini biliyordu. O yetiştirmeye geldiğinde boktan yetenekli bir palyaço köpeğiydi.

DN: (Bildiğin bizim çoçuğu eziyor)

Fakat Murong Zhan bununla ilgilenmedi. Yakında damadı olmasından çok memnun görünüyordu. Çoğu zaman, bir ailenin ilgisinin kişisel çıkarlardan daha fazla olduğu görülüyordu.

"Baba, bence yanlış yapıyorsun."

Şokunu ifade eden Jiang Chen, "Büyük kardeşimin evlenmesi doğru değil mi?" Dedi.

Jiang Zhenhai ve Murong Zhan, Jiang Chen'in söylediği şeyden dolayı şaşkına döndüler. Murong Zhan başını Jiang Rulong'a doğru kaydırdı ve Jiang Rulong'u yargılamaya başladı. Kendi başını sallamasını engelleyemedi. "Yetenekli ve güzel görünen genç bir adama böyle diyoruz. Bu kadar genç yaşta, Qi Bölgesinin dokuzuncu safhasına ulaştı. "

"Chen'er, bu saçmalığı durdur."

Jiang Zhenhai yüzünde sınırlı bir ifade ile söyledi.

"Baba, aptal değilim. Benim niteliklerimle Bayan Murong için doğru kişi değilim. Benimle, muhtemelen acı çekecektir. Ağabeyim, bu kadar genç yaşta Qi Aşamasının dokuzuncu safhasına ulaşmış durumda. Kokulu Gökyüzü şehrinde gençler arasında, Bayan Murong ile evlenmek için en iyi niteliklere sahip olan kişi abim. Evlenmek için hala çok gencim. Ağabeyim, Bayan Murong ile henüz görüşmemiş olmasına rağmen, hala onunla evlenmekle ilgileniyor. Bayan Murong ile evlenebilirse mükemmel bir kazanç olacak! Ayrıca Murong ailesiyle olan ilişkimizi de geliştireceğiz "dedi.

Konuşmasıyla güven veren Jiang Chen ağabeyine iltifatlar etti.

Jiang Chen'in yanında duran Jiang Rulong neredeyse ağlamak istiyordu. Bunun nedeni küçük kardeşinin onu ne kadar sevdiğini asla bilmemesiydi.

"Ahh, bu yüzden kardeş Jiang büyük oğlunuzun evlenmesine yardımcı olmak istiyor. Jiang Rulong'un kızıma o kadar çok aşık olduğunu hiç bilmiyordum ... Bu düzenleme nadir yaşanan bir şey "dedi.

Murong Zhan yüksek sesle güldü. Evet, bu evlilik düzenlemesi her iki ailenin de yararınaydı, ancak Jiang Rulong ile Jiang Chen arasında seçim yapma şansına sahip olsaydı Jiang Chen'i seçecek kadar aptal olmazdı.

Jiang Zhenhai öfkeleniyordu. Bu piçi evden memnuniyetle tekmeleyebilirdi. Bununla birlikte, Murong Zhan'ın ne kadar mutlu olduğunu gördükten sonra sessiz kaldı.

Jiang Chen aşırı derecede Jiang Rulong'a iltifat etmiş ve Jiang Rulong'un Bayan Murong'dan hoşlandığından bahsetmişti. Jiang Zhenhai, ısrar ederse oğluyla kavga etmekle kalmayıp Murong Zhan'ın da mutlu olmayacağını biliyordu.

"Rulong, gel kayınpederini selamla ."

Zhenhai'nin, gülümsemesi, gözlerine ulaşamayacak kadar, zayıf ve çaresizdi.

"Damadınız sizi selamlıyor, kayınpeder."

Rulong,Murong Zhan'a saygıyla eğildi.

''Gülün ve mutlu olun. Çünkü daha sonra ağlarsınız. "

Jiang Chen. Boğazını temizledi ve "Ağabey amcam, büyük kardeşimin başka bir isteği daha var" dedi.

"Ah? O zaman konuş Jiang kardeşimle birlikte olduğumuz zaman hiçbir şey imkânsız değil. "

Görünüşe göre Murong Zhan harika bir havadaydı.

Öte yandan, Jiang Rulong aptalca davranıyordu. Jiang Chen'e baktı ve Jiang Chen'e söylediklerini hatırlamak için çabaladı. Ona böyle bir şey söylediğini hatırlamıyordu.

"Kardeşim, Murong ailesine uzun süredir hayran olduğunu söyledi. Murong ailesiyle evlenebilirse, o zaman bu hayatta başka hiç bir şey istemiyormuş "dedi.

Jiang Chen yüzünde bir gülümseme ile dedi; tilki kuyruğu sonunda ortaya çıkmıştı.

Dragon Marked War GodHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin