Hatta Jiang Chen, Dragon Transformation Skill in bu kadar güçlü olacağını düşünmemişti. Sadece 4 saat boyunca yetiştirerek, bir sonraki aşamaya geçip Qi Bölgesinin 9. etabına ulaşmayı başarmıştı.Yuan gücünün arttırılmasının yanı sıra vücudu daha öncekinden daha güçlü hale geldi ve bu nedenle onun hem gücü hem de savunması iyileşti.
Dragon Transformation Skill in yetiştirilmesi sırasında, Jiang Chen'in vücudundaki Yuan gücü, yine iki ayrı girdap oluştu. Büyük hızla, iki enerji dalgası Dantian'a doğru akmaya başladı ve kanlı bir Dragon Mark ı oluşturmaya başladı.
Ancak, Dragon Mark ın rengi soluktu ve hala canlı olmaktan çok uzaktı. Aklındaki bir düşünceyle, solgun Dragon Mark şiddetle sallanmaya başladı ve güçlü bir kuvvetin hızlanmasına neden oldu.
"Ha!"
Bir çığlık atarak Jiang Chen güçlü bir 'patlama' sesi çıkaran bir yumruk attı.
"İyi, yumruğumun gücü 5.000 Jin seviyesine ulaştı ve ilk Dragon Mark bile oluşmadı. Tamamen oluşturulduktan sonra, her yumruğun arkasında en az 10.000 Jin gücüne sahip olacağım. Qi Bölgesinin 9. etabındaki sıradan bir geliştirici yalnızca 3.000 Jin kuvveti ile yumruk atabilir ve bazı dahiler en fazla 4.000 Jin'e ulaşabilir. Sadece Dragon Transformation Skill i geliştirerek 5.000 Jin bir kuvvetle yumruk atabilirim. Bu korkunç bir şey. "
5.000 Jin, Qi alanının 9. düzeyinde birisi için inanılmaz derecede güçlüydü. Bunun üzerine, Jiang Chen bir Qi ustası ile eşit bir güce sahip olabilirdi.
Derin bir nefes alarak, Jiang Chen yetişimi bıraktı. Üretime geldiğinde iyi bilgililenmişti ve bir temel atmanın önemini biliyordu. Gelişim yolunda ilerlemek için herşeyi adım adım yapmak zorundaydı.Dragon Transformation Skill i yeni geliştirmeye başlamıştı ve kısmen bir Dragon Mark oluşturmuştu. Bu onu şimdilik tatmin etmek için yeterliydi.
Bir savaşçının yetişimi için gereken çok kaynak vardı. Haplar, iksirler ve diğer kaynaklar ... Hepsinin olması gerekliydi. Ejder Dönüşüm becerisi, Jiang Chen'in bu dünyadaki herhangi bir kan çizgisini emmesine izin veriyordu, bu inanılmaz bir yetenekti. Bu dünyada çok sayıda kan vardı, bazıları güçlü, bazıları da özel yetenekler veren eski canavarlar içindeydi.
"Yüz yıldan uzun süredir ölüydüm, gittiğimde çok şey olmuş olmalı. Hafızama güveniyorsam , kokulu Gökyüzü şehri Qi eyaletinde sadece küçük bir şehir. İlahi Kıtanın ne kadar uzağında olduğunu merak ediyorum. "
Kendi içinde düşündü. Bir zamanlar en büyük Aziz olmasına rağmen, Qi eyaletine fazla aşina değildi. Saint Origin bölgesi büyük bir alanı kaplıyordu ve kimse aslında ne kadar büyük olduğunu bilmiyordu. Qi eyaleti kıyasla küçük bir alandı.
'Çalışma odasına gidiyim, babam Kokulu Gökyüzü Kenti Lordu, Aziz Menşei alanı hakkında bazı tarih kitapları toplamış olmalı. Ölümsüzler Bölgesine giden kapıları bir kılıçla kesen hikayem büyük haberler, kokulu Gökyüzü şehri de dahil olmak üzere herkes bunu duymuş olmalı. "
Kendi için de düşündü. Jiang Chen odasından çıktı ve çalışma odasına doğru yürümeye başladı.
Jiang Zhenhai'nın okumayı sevdiği sadece kitaplar olmadığı için ve bazı sıradan dövüş sanatları becerileride burada tutulduğu için sıradan insanların Şehit Lord'un odasına girmesine izin verilmezdi. Ancak Jiang Chen sıradan biri değildi. Kent Lordunun oğluydu ve Kent Lordu'nun konağında istediği yere gidebilirdi.
Jiang Chen, bu savaş sanatı becerilerine hiçbir önem vermedi; çünkü Saint Origin bölgesi hakkın daki kitabı okumaya başlamıştı.
Okuduğu tarih kitabı, kısa coğrafi bilgiler de dahil olmak üzere Saint Orgin Bölgesindeki tüm önemli olayları kaydetmişti. Jiang Chen'in şu an ihtiyaç duyduğu şey buydu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Dragon Marked War God
FantasyGöklerin altındaki en büyük Aziz, yüz yıl sonra yeniden doğmuştur. Güçlü becerilerle yetişimini yükseltip bir kez daha dünyanın tepesine çıkmak için mücadeleye başlıyacaktır. Hapları hazırlarken benimle rekabet etme, % 100 doğruluk benim için bir an...