Bölüm 2 - Yapmayacağım Sen Yap

29 4 0
                                    


İki gardiyanı öldürdükten sonra Jiang Chen kafasını gökyüzüne doğru kaldırdı ve geç olduğunu gördü. Kapı eşiğinin dışına yalnızca ıssız bu yerde ne olduğunu görmek için yürüdü; hava küf kokusu ile kaplanmıştı.

Hafızasına göre, burası Kokulu Gökyüzü şehrindeki en uzak ve ıssız yerdi. 10 yıldan uzun süredir terk edilmişti. Normal şartlar altında hiç kimse buraya gelecek kadar aptal değildi. Yong kardeşler gerçekten bu yeri bulup onu burada hapsederek iyi bir iş çıkarmışlardı.

"Önceki hayatımda güçlü bir kişiydim, bu yüzden bu hayatta zayıf kalmayacağım. Geçmiş hayatım bitmiş, geçmiş dönemler geçmiş olsun. Artık bu bedeni işgal ettiğimden bu yana bundan sonra ben yeni Jiang Chen'im. Ailen benim ailem olacak; Düşmanların düşmanım olacak. Geleceğe giden yolda, birlikte yürüyeceğiz! "

Parlayan gözlerle, bu ıssız yeri terk etti.

Jiang Chen kayıpken Şehir Lordunun konağı son 3 gün boyunca kaos içine girmişti. Önceki Jiang Chen her zaman acımasız ya da kötü bir şeyler yapsada , 3 günden fazla kaybolduğu görülmüş şey değildi.

Şehir Lordu'nun tek oğluydu. Şehir Lordu onu azarlamak için bir gününü dahi kaçırmamış olsa da kalbinde en çok Jiang Chen'e değer verirdi . Bunu Jiang Chen'e verdiği tüm haplardan kolayca anlayabilirdik.

Şehir Lordunun köşkündeki tüm muhafızlar, genç efendilerini aramak için dışarı çıktılar. Her taşın altına baktılar, ancak bir işaret bile yoktu. Son olarak, Şehir Lordu, eğer gün batımında genç efendi hala bulunamazsa, tüm muhafızların geri dönmesine gerek olmayacağına dair bir emir verdi.

Jiang Chen'in hapsedildiği ıssız yere, bir muhafız ekibi yaklaştı. Diğer tüm yerleri aradıktan sonra, sonunda bu terk edilmiş bölgeyi fark ettiler.

"Ai, genç usta asla ara vermeyecek. Gününü bir yerde kötülüğün tadını çıkararak geçiriyor olmalı, ama acı çeken biziz. Bütün gün bir şey yemedim. "

"Şikayet etmeyi bırakın, o Şehir Lordu'nun tek oğlu. Yarın, Murong ailesiyle olan evlilik anlaşmasının günü. O zamana kadar genç efendiyi bulamazsak ... Geri dönmek için hiçbir şey beklemeyin. "

"Genç efendi asla böyle uzak bir yere gelmez, sadece burada vakit kaybediyoruz ... Bekleyin, ileride biri var!"

Tüm muhafızlar şikayet ederken, onları yönlendiren muhafız beyaz giysiler giymiş,onlara doğru yürüyen bir insan silüeti gördü.

"Genç efendi!"

Gardiyan gözlerinde bir parıltıyla bağırdı. Gözlerini ovuşturdu ve o insan silüetine doğru tekrar baktı. Genç efendi başka kim olabilirdi ki?

Kaptan, genç efendi. Genç efendiyi bulduk, haha. "

Kaptan,muhafızın durduğu yere geldi, yüzü heyecanla doldu. Gözlerinden gözyaşı bir şelale gibi akıyordu, sanki onun önünde görülen kişi genç efendi değilde , onun yerine kendi babasıydı.

"Genç efendi! Gerçekten genç efendi, şükürler olsun! "

Muhafızlardan bir kısmı Jiang Chen'e doğru koşmaya başladı. Genç efendilerinin neden burası gibi ıssız bir yere geleceğini bilmiyorlardı bile, önemli olan bu değildi. En önemlisi, genç efendinin hayatta olması ve bir kol ya da bacağı eksikmiş gibi görünmemesiydi.

"Jiang Chéng, hepiniz neden buradasınız?"

[Not : Burda ki ad muhafızı adı ]

Jiang Chen muhafıza doğru baktı. Bu adamı tanıyordu; onun adı Jiang Chéng'di!

"Genç efendi, nihayet sizi bulduk! Siz ortaya çıkmasaydınız, Şehir Lordu hepimizi öldürürdü! "

Jiang Chéng, yüzü heyecanla dolu olarak söyledi. Sanki sevinçten ağlayacakmış gibi görünüyordu!

Jiang Chen'in yüzünde şaşkın bir ifade vardı. Fakat istihbaratından dolayı, her şeyi anlamak için birkaç saniyeden fazla zaman harcamadı. Son 3 gün boyunca kayıptı, bu yüzden babası ölümü için endişelenmiş olmalı. Bu muhafızların çok yorulduklarını kolayca anlayabilirdi.

Karşılaşmadığı babasını düşünerek, Jiang Chen kalbinde bir sıcaklık hissetti. Geçmiş hayatında en büyük Aziz olsa da, önceki hayatında kendisine bakmaya istekli bir arkadaşı  dahi olmamıştı. Bir yetim olmakla beraber, aile sevgisinin ne olduğunu bilmek için hiç şansı yoktu.

"Kötü haldeymiş gibi mi görünüyorum? Ölmek zorunda değilsiniz Hadi, eve gidelim. "

Jiang Chen bir gülümsemeyle söyledi.

"Genç efendi , lütfen bu ata binin."

Jiang Chéng, aceleyle kendi atını Jiang Chen'e verdi.

"Buna ihtiyacım yok, yürüyeceğim. Hepiniz çok çalıştınız. Eve varınca, herkes hazineden 10 altın talep edebilir. "

Jiang Chen hiçbir şey olmamış gibi konuştu.

Ne? 10 ... altın ?

Jiang Chang bunu duyunca neredeyse altını biraz ıslattı.Tek o değildi! Diğer bütün muhafızlar bile hayrete düştü. 10 altın, maaşları ayda sadece 10 gümüş idi!

DN: 100 gümüş=1 altın gerisini siz hesaplayın :) (çeviride altın para,gümüş para yazıyordu cumlenın yapısını bozduğu için para lafını kaldırıyorum)

Jiang Chen bir zamanlar en büyük Aziz idi, bu yüzden para konusuyla çok fazla ilgilenmek zorunda değildi, ancak bu muhafızlar için 10 altın büyük bir servetti!

Genç efendiye ne oldu? Bu onun tarzı değildi!

Ne zamandan beri genç efendi o kadar cömertleşti ki?

Ata binmiyordu ve bir kaç dakika önce genç efendiyle bir araya geldikleri için, onları her zaman yaptığı gibi azarlamamıştı.

3 gün kaybolduktan sonra genç efendi tamamen bam başka bir kişiye dönüşmüştü.

"Hadi gidelim, acele et ve genç efendiyi takip et."

Jiang Chéng, bu büyük sürprizden ilk kurtulan kişi oldu. Diğer tüm muhafızlar hız kazanmış ve efendilerini izlemeye başlamışlardır. Atlarına dahi binmediler. Genç efendileri önünde yürürken kim ata binmeye cesaret edebilir?

............

Şehir Lordunun malikanesinin ana salonunda.

Orta yaşlı bir adam yüzünde endişeli bir ifade ile ileri geri yürüyordu . Gevşek ipek kıyafetler giyen adam kaslıydı ve 2,7 metre boyunda idi.

DN: (Dev mübarek :D)

O, kokulu Gökyüzü şehrinin Şehir Lordu, Jiang Zhenhai'ydi!

"Endişelenme, baba eminim Jiang Chen'i bulacaklar."

Şehir Lordunun yanında, beyaz giysiler giymiş iyi görünen bir genç adam duruyordu. Yaklaşık 17-18 yaşlarında görünüyordu ve ilk bakışta kimse sıradan biri olmadığını söyleyebilirdi. Yüzünde acı bir hal görülebiliyordu, ancak içten içe mutluydu.

"Bu şımarık çocuk bana asla huzur vermeyecek. Yeteneğimin yarısına sahip olsaydı, rüyalarımda gülerdim. "

Jiang Zhenhai çaresiz bir şekilde söyledi.

"Genç usta döndü!"

Bir bekçi girdi, yüzü heyecanla doldu.

'Ne!'

Jiang Rulong neredeyse yüksek sesle bağırdı; yüzündeki ifade çarpıcı biçimde değişti.

"Geri döndü?"

Jiang Zhenhai rahatlamış hissetti ve hemen bağırdı, "Hemen buraya gelmesini istiyorum!"

Şehir Lordunun öfkesini yitireceğini hisseden güvenlik görevlisi dikkatle, "Şehir Lordu, genç usta yorulduğunu söyledi, o yüzden dinlenmek için odasına gitti. Sizi yarın selamlayacağını iletiyor. "

"Ne?! Bu çocuğun tavrı ne? "

Jiang Zhenhai konuşurken muhafıza baktı.

"Baba, belki Jiang Chen gerçekten yorulmuştur. Dahası, yarın Murong ailesiyle nişan yapılacak bu yüzden ,  dinlenmesine izin verin. "

Jiang Rulong dedi.

"Rulong, onu her zaman savunma. Bu küçük piç daha da itaatsizleşti. "

Jiang Zhenhai öfkeyle söyledi.

"Kızma, baba, onunla konuşmama izin ver."

Jiang Rulong dedi.

"Bu daha iyi. Onu izlemek için birilerini bulun ve onun odasından çıkmasına asla izin vermeyin. Yarın ki evlilik olayında olumsuz bir şey olmasını istemiyorum "dedi.

Jiang Zhenhai kollarını sallayıp uzaklaştı.

Şehir Lordunun konağı çok büyük bir alanı kaplıyordu. Bu yüzden Jiang Chen'in kendi büyük konağına sahip olması gayet doğaldı.

İki eli arkasında avluda duruyor ve ay ışığı ona vuruyordu, orada tanıdığı  birini beklemek için duruyordu. O kişinin kendisine geleceğini biliyordu.

Konağının kapısının dışında, bir yerden birisi çıktı . Jiang Rulong'du. Jiang Chen'in bahçesinde bir şey olmadığı halde, yüzü acımasız bir görünüm sergiledi.

"Yararsız köylüler, bu piçi hayatta bırakmaya nasıl cesaret ederler?"

Jiang Chen'in köşküne girerken Jiang Rulong'un kaşları çatılmıştı.

"Kardeşim, son 3 gündür nereye kayboldun ? Ne kadar endişelendiğimi bilmiyor musun ? "

Jiang Rulong, endişe verici bir tonla kardeşini tekrar görebilmekten "mutluluk" duyduğunu söyledi.

"Büyük kardeş."

Aniden Jiang Chen kardeşine doğru atladı ve ona sarıldı ve "Kardeşim, kardeşin neredeyse hayatını kaybediyordu!"

Üzgün görünmeye çalışan Jiang Chen'in gözyaşları, Jiang Rulong'un omzunun her yerine damladı. Jiang Rulong'a sarıldığı sırada Jiang Chen'in yüzünde bir kaş çatma ortaya çıktı.

"Ne oldu, küçük kardeşim? Kim sana zorbalık yapmaya cesaret eder? Söyle bana, senin için intikam alacağım! "Jiang Rulong yanıtladı.

"İki köylü Yang Yong ve Yang Shuang, beni öldürmek istediler."

Jiang Chul, başını Jiang Rulong'un omzundan uzaklaştırınca öfkeyle söyledi.

Yang kardeşlerin adını duyunca şoka uğramıştı ancak ilgisiz bir yüzle Jiang Rulong "Ne oldu ?!" dedi. Bunları ne cürret yaparlar? Kolayca gitmelerine izin vermeyeceğim! "

"Kardeşim, şimdi öldüler."

Kızgın bir sesle konuşurken Jiang Chen, gerçek yüzünü keşfetmeye çalışan Jiang Rulong'un yüz ifadesine bakmaya devam etti. Ancak Jiang Rulong duygularını gizleme yeteneği çok iyiydi. Ancak en büyük Aziz olan Jiang Chen'in keskin gözleri vardı. Jiang Rulong'un yüzündeki en küçük değişiklikleri bile fark edebiliyordu.

"Onlar öldü? Her ikisi de Qi Bölgesi'nin 6. aşamasındaydı. Onları nasıl öldürdün ? "

Jiang Rulong şüpheyle, istekli bir şekilde yanıt bekliyordu.

"Şaka yapma, kardeşim. Ben aptal bir gelişimciyim ve ben ancak Qi Bölgesi'nin'in ilk aşamasındayım! Ben Yang kardeşler için rakip değilim ama şükürler olsun ki, Qi Bölgesi'nin 8.aşamasında Yang kardeşleri öldürmeme yardım eden yetenekli bir kişi vardı! Bu yardımsever, ödül istemediği için çok üzüldüm. Yang kardeşleri öldürdükten sonra oradan ayrıldı ... Adını bile bilmiyorum, bu üzücü. "

Jiang Chen rahatlama ve pişmanlıkla söyledi.

'Lanet olsun, ne şansı var.'

Zihninden emindi, Jiang Chen'in söylediğine dair hiçbir şüphesi yoktu, çünkü yalnızca bu, Jiang Chen'in nasıl bir sakatlık olmadan kaçabileceğini açıklıyordu.

Aynı zamanda Jiang Rulong rahatlama hissetti. Yang kardeşler öldü, bu yüzden kimse şimdi sırrını bilemezdi. Gelecekte Jiang Chen'i öldürmek için hala bolca fırsatı olucaktı.

"Artık ölü olduklarından kötü hissetmemelisin . En önemlisi, sen  zarar görmeden geldin! Eğer ölseydin , hayatımın geri kalanını seni koruyamadığım için pişman olarak geçirirdim! "

Jiang Rulong'un yüzündeki endişe, Jiang Chen'de kusma isteği uyandırdı.

"Ağabeyim en iyisidir!"

Jiang Chen  'kardeşine' minnettarmış gibi davrandı.

"Söyleme, biz kardeşiz. Yarın Murong ailesiyle evlilik nişan günü olacak. Hazır olmalısın, kardeşim. Senin için, bu ömrün boyunca kazandığın en iyi fırsattır. Murong ailesinin kızı ile evlenebilirsen, ailemiz için iyi bir şey yapmış olacaksın! "

Jiang Rulong elini Jiang Chen'in omzuna koyarken haydi diye bağırdı. Kokulu Gökyüzü şehrinde iki büyük aile vardı. Biri Şehrin Lordu'nun ailesiydi ve diğeri Murong ailesi idi. Murong ailesi iş dünyasında büyük bir güçtü ve iki aile arasındaki ilişkiler özellikle iyi değildi. Aralarında çok fazla rekabet vardı. Bir şekilde birbirleriyle evlenebilirlerse, ilişkileri doğal olarak gelişecek ve her iki taraf ta büyük yararlar elde edecekti.

"Kızı ile evleneyim mi? Beni sayma."

Jiang Chen başını salladı ve sıkıca söyledi.

"Kardeşim, karar vermek senin seçimin değil. Babam bu evlilik için çok hazırlandı, şimdi hepsini mahvedeceksin. "

Jiang Rulong, Jiang Chen'i ikna etmeye çalışıyordu.

"Ben ciddiyim, Murong ailesinin kızının neye benzediğini bile bilmiyorum. Bana evlenme teklifi ediyor. Nasıl buna inanırsın. Ve ben hala gençim. Hepiniz iki aile arasında evlilik istiyorsanız, en iyi adayın sen olacağını düşünüyorum. Sen de Şehir Lord'un oğlusunuz ve benden daha büyüksün. Senden önce hiç bir şekil de evlenemem, kardeşim! Bunu yapmayacağım, istersen kendin yap. "

Jiang Chen isteğinde çok kararlıydı.

Jiang Chen'in açıklamalarını dinledikten sonra, Jiang Rulong ilk kez bu 'kardeşi' nin faydalı bir iş yaptığını düşündü . Özellikle de gerçek hedefi Jiang Chen'i öldürmekti, çünkü Murong ailesinin kızıyla evlenip her iki ailede de kendi statüsünü yükseltecekti!

Dragon Marked War GodHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin