Bölüm 6 - Herkes Hakarete Başlayanlara Hakaret Edebilir

38 1 1
                                    

Jiang Ru Long sonunda neden Jiang Chen'in onu öldürmek istediğini anladı. Ama yine de, bu yararsız aptalın neden aniden zeki bir adama dönüştüğünü anlayamadı.

"Yong kardeşler sadece Jiang ailesinin hizmetkârlarıydı, efendilerinden birini öldürmek için cesaretleri yoktu. Düşük sınıf insanlar olarak temizleme hapı almalarının hiçbir yolu yoktu.Jiang Ru Long, bildiğimden beri Bayan Mu Rong ile evlenmek istiyorsun, doğal olarak bunu gerçekleştireceğim. Mu Rong Xiao Rou'nun böyle kaslı bir kız olduğunu gördüğümde çok şaşırdım, haha, bu gerçekten beni mutlu ediyor. Planladığım gibi kendi ailesiyle evlenirsen, beni öldürmeye çalıştığın gerçeğini ortaya çıkarmam,çünkü nefret ettiğim birini sefil olarak görmek o kişiyi öldürmekten çok daha iyi. Buradan kaçmak istiyorsan, o kadar kolay gitmene izin vermeyeceğim. "

Jiang Chen yüzünde bir gülümseme ile söyledi.

Yalnızca Jiang Ru Long, Jiang Chen'in büyük değişimini farketmekle kalmadı, yakınında duran Jiang Zhen Hai bile Jiang Chen'le ilk kez tanışmış gibi şaşkına döndü. Onun oğlu kandırılmayı biliyordu. Etrafında dolaşıp işe yarar bir şey yapmamıştı.Kendisinin böyle büyük yetenekleri olduğunu kim bilebilirdi ki,ve nasıl böyle planlar yapabilecek durumdaydı ? Son yaptığı tüm eylemler, onun ne kadar kurnaz olduğunu göstermişti.

"Haha, Jiang Chen, beni gerçekten şaşırttın, asla akıllı olacağını düşünmemiştim.

... Ama aptalca bir şey yaptın."

Jiang Ru Long'un gözleri içinde bir kahkaha atarak bir öldürme niyeti ortaya çıkardı.

"Aptalca şey? Söyle bana, aptalca şey ne?"

Jiang Chen omuzlarını silkerek söyledi.

"Gerçekten aptalsın ... Bu gece gideceğimi biliyordun, ama sen yalnız geldin. Qi Jing bölgesinin birinci katmanında olmanla, çabucak öleceksin. Ayrıldığımda sadece sizden kurtulup gelecekte büyük başarılar elde ettiğimde, bu Şehir Lordu'nun evine geri döneceğim ve o aptal yaşlı adam Jiang Zhen Hai'yi öldüreceğim, ikinizi de cehennemde yeniden birleştiricem. "

Jiang Ru Long, Jiang Chen'e bakıyordu. Zihninde Jiang Chen, kolayca ezebileceği bir karıncadan başka bir şey değildi. Jiang Chen'i öldürdükten sonra, ayrılıp uzakta bir yere gidicekti.

'Bok.'

İçinden küfrederek dışarıda bulunan Jiang Zhen Hai,evin içine girmeye hazırlandı, ama Jiang Chen'in söylediğini duyunca hemen durdu.

"Beni öldüremezsin."

Jiang Chen güvenle söyledi.

"Gerçekten, birbirimize çok yakın durmuyoruz ve sadece Qi Jing bölgesinin 1. düzeyindesin, Jiang Zhen Hai burada olsa bile seni kolayca öldürebilirim.

Jiang Ru Long gülmeye başladı. Bu konuda gerçekten emindi.

"Üzgünüm ama artık Qi Jing bölgesinin 1. düzeyinde değil, 9. düzeyindeyim . "

Bunu söylerken Jiang Chen, vücudundan yayılan Yianyan,güçlü bir Qi güç kuvvetini serbest bıraktı ve kuvvet Jiang Ru Long'un geri adım atmasına neden oldu.

"Ne?"

Jiang Ru Long şok oldu ve Jiang Chen'e bir hayaletmiş gibi baktı, asla en çılgın rüyasında bile bunu ön göremezdi.

Yakınında saklanan Jiang Zhen Hai, Jiang Chen'in dönüşümü karşısında şok oldu, fakat onun şokunu takip eden şey büyük bir sevinç oldu.

'Şükürler olsun, oğlum işe yaramaz bir pislik değil, o bir deha. Bu çocuğu öldür, bunları burnumun dibinde nasıl saklayabilir?'

Gözlerindeki gözyaşlarıyla kendini düşünüyordu. Yararsız Jiang Chen her zaman yüreğini yaralıyordu,ancak şimdi Jiang Chen tam tersine döndü ve Qi Jing bölgesinin 9'uncu seviyesine ulaşarak onun bir dahi olduğunu kanıtladı. Kokulu Gökyüzü şehrinde kimsesiz olmazdı . Jiang Chen, Jiang Ru Long'la nasıl uğraştığına göre onun kurnaz, derin, ince zihnini de tasvir ediyordu. Hiçbir 15 yaşındaki çocuk bunu yapabilecek durumda değildi.

"İmkansız, bu olamaz! Sen sadece 3 gün önce Qi Jing bölgesinin 1. düzeyindeydin ... Gerçek gücünü bütün bu zaman sakladığını söyleme, ama o zaman bile, 9 günde normal bir insan Qi Jing bölgesinin seviyesi böyle güçlü bir Yuan gücüne sahip olamaz! "

Jiang Ru Long şok bir ifadeyle söyledi.

"Bu dünyada anlamadığınız çok şey var, Jiang Ru Long. Parlak bir gelecek yaşamış olabilirsin, ama hepsini tek başına mahvettin şimdi, hepsini bitirelim."

Yıldırım gibi, Jiang Chen, Jiang Ru Long'un önüne geldi ve güçlü kıskaç gibi güçlü, eliyle Jiang Ru Long'un boynunu sıkıştırdı. Jiang Ru Long, büyük gücüyle bile parmağını hareket ettiremedi.

"Dur!"

Jiang Zhen Hai bağırdı ve kapıdan atladı.

Shaaa!

Ne yazık ki, Jiang Chen'den yavaştı. Jiang Chen, güçlü eliyle Jiang Ru Long'un boynunu kırıp, tanrıya geri gönderdi.

"Ah, Chen'er, neden onu öldürdün?"

Jiang Ru Long'un cesedine baktığında, Jiang Zhen Hai iç geçirdi. Bunun yanında Jiang Ru Long'un Jiang Chen ile aynı seviyede olmasına rağmen hala şok yaşıyordu, ancak Jiang Chen onu tek bir hamle ile öldürdü.Bu sadece inanılmazdı.

Jiang Chen;Baba, onun gibi birisini öldürmek için düşünür müydün? Şu anda onu öldürmeseydim, sonraki zamanlar bizim için büyük bir tehdit olarak geri dönebilir."dedi.

"Humph! Onca çaba harcadım, bütün bu yıllar boyunca onu yetiştirdim. Bunu sana yapmaya cesaret etti, tabii ki onu öldürmeliydin ... Fakat şimdi öldü, yarın Mu Rong Xiao Rou ile evlenecek olan kim olacak? ? Ailemiz ve Mu Rong ailesimiz zaten kötü bir ilişki içindeydi, şimdi daha da kötüleşecek. "

Yüzündeki kaşlarını çatarak, en çok endişe ettiği buydu.

"Baba, saf olma, bir dağın iki kaplan tarafından işgal edilemeyeceğini bilmelisin. Hem ailemiz hem de Mu Rong'un ailesinin Kokulu Gökyüzü şehrinde uyum sağlayacak bir yolu yok ve Mu Rong'taki yaşlı adam Ailesi ile bizi aynı seviyede tutmayı düşünmüyor. Gün ışığına bile hakaret etti, onlara nazik davranmamız mı gerekiyor? "

Jiang Chen sinsice gülümseyerek.

"Bize hakaret mi etti?" Jiang Zhen Hai şaşkındı.

"Baba, Mu Rong Zhan'ın yüzündeki masum görünüşü yüzünden kandırılma, o herkesten daha kurnazdır. Bugünkü evlilikte görünen Mu Rong Xiao Rou, ailemize hakarettir. Ailemiz yüksek sınıf bir ailedir. Kokulu Gökyüzü şehrinde onun eğer evimizde kalmasına izin verirsek bütün herkes güler. O yüzden ailemizin şöhreti boşa gidecektir. Jiang Ru'nun uzun süreliğine onların ailesine girmesine izin verirsek, daha da kötüleşecektir "dedi.

Gözlerinde akıllı bir görünümle konuşan "Çirkin kız bize hakaret etmekten bir işarettir, o kızın Mu Rong Zhan'ın kızı olmadığından şüpheleniyorum. Ailesi Kokulu Gökyüzü şehrinde tanınmış bir ailesi, o yüzden çirkin bir kızı olsaydı ve evlilik gerçekten gerçekleşseydi, ailemizle evli olsaydı ya da Jiang Ru Long ailesi ile evlenseydi bile, sonuç aynı olurdu; herkes için gülünç bir durumda olacağız "dedi.

Jiang Chen'in açıklaması sonrasında Jiang Zhen Hai aniden ışığı gördü. Bir şeylerin doğru olmadığını hissetmişti, ancak Jiang Chen'in yaptığı gibi düşünememişti. Şimdi anladı.Öncelikle iki aile arasındaki ilişkiyi iyileştirmek istemişti ancak bilgisi olmadan Mu Rong ailesinin hakaretine neredeyse kanıyordu.

Bir dağ iki kaplan tarafından işgal edilemez; Şehir Lordu'nun ailesi ve Mu Rong'un ailesi bir arada yaşayamaz.

"Chen'er, ne zamandan beri bu kadar zekiydin?"

Jiang Zhen Hai, şimdiye kadar tanıştığı ilk zamanki gibi oğluna baktı.

"Baba, aptal biri miydim"

Jiang Chen yüzünde bir gülümseme ile söyledi.

Oh, ve Chen'er, neden birdenbire birden fazla adım attın?"( Seviye manasında )

Jiang Zhen Hai yüzünde şok bir ifadesiyle sordu.

Jiang Chen gülümsedi.Bu soruyu Jiang Zhen Hai'nin soracağını biliyordu ve zaten bir cevap hazırlamıştı, "Baba, Yong kardeşler beni 3 gün önce öldürmeye kalktığında, beni kurtaran büyük gezgin bir savaşçı vardı. Yong kardeşleri öldürdü, bedenimin durumunu iyileştirdi, bedenimdeki birikmiş iksirleri emmeme yardım etti, benim Qi Jing bölgesinin 9'uncu seviyesine kadar geçmeme yardım etti. Bunun nedeni, bana çok büyük değerim olduğundan dolayı de iksirler veriyorlardı ... Eğer bunlar için olmasa, ben şu anda burada olduğumdan emin olmazdım. "

"Haha, merak ediyorum ki o büyük savaşçı kim, onunla tanışma fırsatı yakalayamayacağımdan üzülüyorum.

Jiang Zhen Hai yüksek sesle güldü, başka ne,oğlunun büyük dahi olmasından çok mutluluk sağlayabilirdi.

"Baba, Mu Rong ailesiyle olan ilişkimizi geliştirmemiz için hiçbir sebep yok. Bence, yalnızca bir aile olabilir ve eğer Mu Rong Zhan bizimle oynamak istiyorsa ... O zaman oynayacağız."

Jiang Chen dedi.

"Evet, onlarla kavga etmeliyiz, yoksa insanlar onlardan korktuğumu düşünecek. Chen'er, yarınınki düğün töreni için ne yapmalıyız?"

Jiang Chen Hai, Jiang Chen'e sordu. Geçmişte, bu kadar önemli bir konuyu Jiang Chen ile tartışmazdı, ama daha iyi bir kişiye dönüştüğünden belki de bunu nasıl çözeceği konusunda bazı fikirleri vardı.

"Herkes hakarete başlayanlara hakaret edebilir!"

Yüzünde zalim bir yüz ifadesiyle Jiang Chen, "Mu Rong Xiao Rou'un ortaya çıkmasından bu yana, Kokulu Gökyüzü şehrindeki ünü büyük ölçüde etkilenmiştir. İstedikleri buysa, o zaman intikamı alacağız ve itibarlarını yıkacağız. kokulu Gökyüzü şehrindeki herkes için gülünç hissetmelerini sağlayalım "dedi.

"Planın nedir?"

Bir ışık gören Jiang Zhen Hai, oğlunun aklında ne düşündüğünü merak etti.

"Basit, Jiang Ru Long'un yarın evlenmesini bekliyorlar ? Tabutu yapacak birini bulalım."

Jiang Chen gülümseyerek.

Jiang Chen için bir arkadaşı bir arkadaşıydı ve düşmanı bir düşmanıydı.Onu ndüşmanları asla aşık olmaya çalışamazdı, çünkü onun düşmanı olanlar asla mutlu bir son bulamazlardı.Jiang Ru Long birincisiydi, Mu Rong ailesi ikinci olacaktı. Bir dağ iki kaplan tarafından işgal edilmezdi. Kokulu Gökyüzü şehrini Murong ailesinden kurtarmak, şimdi yeniden doğmuş olduğu için başarmak istediği ilk önemli başarı olmuştu.

Kokulu Gökyüzü Şehrinin Şehir Lordu Jiang Zhen Hai ydi.İçinden geldiği gibi söyleyemesede, hep Mu Rong ailesinden kurtulmak istemişti.

Jiang Chen'in tek umudunu verdi. Bir zamanlar işe yaramayan aptaldan akıllı bir kişiye dönüşmüştü ve onu herkesten daha mutlu etmişti. Jiang Chen yapacağını söyledi ise, o yapacaktı, onu durdurabilecek kimse yoktu. .

...

Ertesi gün, kurdele ve ışık süslemeleri görünüşte her yeri doldurmuştu ve atmosfer dünden daha canlıydı. Jiang Zhen Hai ve Jiang Chen hariç, hiç kimse Jiang Ru Long'un öldüğünden haberdar değildi.

Jiang ailesinin tüm muhafızları ve hizmetkârleri, Jiang Ru'yu izlerken dün gördükleri şeylerden dolayı gülüyorlardı. Mu Rong Xiao Rou ile konak boyunca yürümüştü . Hepsi, Mu Rong Xiao Rou'un baktıkları gibi birbirlerine şaka yaparak şaşırdılar. büyük ustaları böyle "güzel bir kızla" evlenebiliyorsa önceki hayatında bir çok iyilik yapmış olması gerekiyordu.

Kokulu Gökyüzü şehrinin sokaklarında kızıyla birlikte uzun boylu ve kaslı Mu Rong Zhang, atlara biniyordu; onu Mu Rong ailesinden birkaç genç ve yakışıklı adam izliyordu; hepsi de kibirli görünüyordu. 3 mil boyunca uzanan geçit töreni geçitin sonuna sekiz kişi tarafından taşınan bir tahterevan vardı.

(tahterevan: https://yandex.com.tr/gorsel/search?nomisspell=1&text=tahterevan&noreask=1)

Geçit töreni, Şehir Lordu'nun malikanesine doğru ilerledi ve yol boyunca büyük bir kalabalık çekti.

"Aman Tanrım, bu bir kadın mı? O bir şaka mı?"

"Bekleyin , kusucam ! Bayan Mu Rong gökyüzünü şok edip çirkin görünümlerinden dolayı hayaletleri ağlatabilir. Şehir Lordu'nun en büyük ustasının yakışıklı ve yetenekli bir genç olduğunu duydum ... O kızla evlenip hâlâ hayatta kalacak mı? "

"Şehir Lord'u oğlunu bir ateş çukuruna itiyor."

............

Kalabalıklar birbirleri arasında fısıldaşıyor ve espriler yapıyordu. Jiang Chen'in de belirttiği gibi, Mu Rong ailesi uzun bir geçit töreni geçirerek Şehir Lordu'nun ailesine hakaret etmeyi planlıyordu; şehirdeki herkese çirkin kızla evlilik hakkında bilgi veriyordu. Belediye Başkanı'nın ailesi Gerçekten gülünç bir duruma gelicekti.

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Dec 01, 2017 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

Dragon Marked War GodHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin