Kolmapäeval panime tüdrukutega koolis saali üles jõulukaunitusi ja juttu tuli ka koolipeost.
"Kas keegi teist playbackil ka osaleb?"küsisin ma, pannes lumehelvest akna peale.
"Meie teeme Spice Girlsi."ütles Amanda.
"Vinge."vastas Emmelie. Tüdruk pani parasjagu väikseid küünlaid purkidesse.
"Veronica, tule vaata meie tööd!"hüüatas Hermione.
Veronica on meie kooli huvijuht ning tema käskiski meil peale tunde suurt saali kaunistada. Mul ei olnud selle vastu midagi.
"See on kõik väga ilus, tüdrukud."ütles naine.
"Mina arvan ka nii. Kas me saaks peale seda kaunistamist siia meie kava harjutama jääda?"uuris Amanda.
"Jah, ikka. Poisid toovad teile siia kõlarid ka. Muusika peab teil endal kaasas olema."
Kui meil kõik kaunistatud sai, läksime mina, Emmelie ja veel Mia, kes pärast meiega liitus, teistele tüdrukutele kakaod ja saiakesi tooma.
Tagasi jõudes harjutasid tüdrukud juba oma kava. Panin tähele, et ka Stefan istus koos teiste kuttidega toolidel.
"Kas sa ei tahaks Stefani juurde minna?"küsis Emmelie muiates.
"Mine sa ka metsa. Jagame parem saiakesed ja kakao laiali."
Panime kõik asjad laua peale ja kutsusime kõik süüa ja kakaod võtma.
"Pauline. Kas ma saaks sinuga rääkida?"küsis Stefan.
"Ikka."
Läksime suurest saalist välja.
"Nii. Millest sa rääkida tahad?"küsisin ma.
"Ma mõtlesin sind tegelikult välja kutsuda."
"See on tore mõte. Aga kuhu?"
"Lõbustusparki. Homme."
"Ma olen nõus. Ma pidin nagunii Emmelie ja teistega minema."
"Ma võtan su homme ise peale. Kell viis, kui sobib?"
"Muidugi."
"Ma helistan sulle."
Stefan läks minema ning ma läksin tagasi saali.
"Kuhu sa Stefani jätsid?"küsis Larry.
"Ta läks välja. Ilmselt suitsule või midagi."vastasin ma.
"Selge. Lähme, kutid!"
Kui poisid olid läinud, jäid kõik tüdrukud mulle otsa vaatama.
"Mis on?"
"Kas sa oled kindel, et Stefan on hea mõte?"küsis Hermione.
"Mida sa mõtled?"
"Ma mõtlen seda, et sa võid ikkagi ühel hetkel haiget saada."
"Kuulge, minu arust on ta ikkagi muutunud."ütles Emmelie.
"Ja mina olen kindel, et Pauline saab ühel hetkel haiget. Ma lihtsalt hoiatan."
"Ärme riku seda ära. Vaatame, kuidas neil läheb."ütles Mia. Noogutasin.
"Kui ma saangi haiget, siis ma olen sellest kogemusest õppinud."vastasin ma.
Ma tõesti lootsin, et ma ei saa temaga koos olles haiget. Kuid ma oleksin pidanud ikkagi Hermionet kuulama...
***
Jällegi üks väga igav osa, seega kui teil endal on ideid, mis võiks juhtuda siis kommenteerige :D
DU LIEST GERADE
Detsembri Armastus
JugendliteraturKui Stefan võidab kaardimängus on tema auhinnaks üks asi - ära võrgutada Pauline ja seda vaid jõuludeni.