Ορέλια.
Καθόμουν στο κρεβάτι του καινούριου μου δωματίου και ήμουν έτοιμη να κοιμηθώ όταν χτύπησε η πόρτα.
"Περάστε." είπα και μπήκε μέσα ο Μπράξτον.
"Μήπως ενοχλώ;" ρώτησε.
"Όχι." είπα και του χαμογέλασα.
"Ήρθα να σου πω οτι είναι ώρα φαγητού και να σε ρωτήσω πριν προλάβουν να έρθουν οι άλλοι αν θες να έρθεις μαζί μου." είπε.
"Όχι μαζί μου θα έρθει." είπε η Τζούνια και μπήκε στο δωμάτιο. "Θέλω να γνωρίσω την καινούρια μου φίλη." είπε και κάθισε δίπλα μου.
"Θα φάω σήμερα με την Τζούνια και θα έρθω αύριο μαζί σου, εντάξει;" είπα στον Μπράξτον.
"Ναι ο,τι θες. Έχω πάρει το δωμάτιο δίπλα στο δικό σου, οπότε μην διστάσεις να χτυπήσεις αν θέλεις κάτι." είπε και έφυγε.
"Συγγνώμη για την Ζενεβίβ πριν. Απλά είναι...περίεργη." είπε η Τζούνια γλυκά.
"Δεν πειράζει. Να σε ρωτήσω κάτι;"
"Φυσικά ο,τι θες." είπε με χαμόγελο. Είναι τόσο γλυκιά κοπέλα.
"Αφού ήθελε να με πονέσει γιατί δεν το έκανε με το μυαλό της;"
"Γιατί το μυαλό σου ειναι πολυ δυνατό και προφυλάσσεται από οποιονδήποτε προσπαθήσει να σε βλάψει πνευματικά. Μπορείς να επιτρέψεις σε κάποιον την είσοδο στο μυαλό σου αν θες." είπε εκείνη.
"Εντάξει. Περίμενε έναν λεπτό να αλλάξω και πάμε να φάμε." είπα και σηκώθηκα από το κρεβάτι. Είχα τακτοποιήσει τα ρούχα μου στη ντουλάπα και μόλις την άνοιξα η Τζούνια άρχισε να γελάει.
"Σίγουρα δεν ανήκεις στην Μαύρη Μαγεία;" ρώτησε γελώντας.
"Χα χα πολύ αστείο." είπα και πήρα ένα μαύρο φόρεμα που είχε ανοιχτούς τους ώμους και το μανίκι συνέχιζε από την μέση του μπράτσου μου. Το έβαλα γρήγορα στην τουαλέτα και χτενισα τα μαλλιά μου.
"Έτοιμη." είπα. Η Τζούνια για μια στιγμή μου χαμογέλασε αλλά το χαμόγελό της έσβησε και γουρλωσε τα μάτια φοβισμένη.
"Τι έπαθε το χέρι σου;" ρώτησε και κοίταξα τα χέρια μου στον καθρέφτη. Στο αριστερό μου μπράτσο είχα τρεις βαθιές γρατζουνιές με ξεραμένο αίμα πάνω. Πώς γίνεται να το είχα ξεχάσει;
"Τίποτα, απλά όταν ερχόμασταν με τον Μπράξτον μας επιτέθηκε ένας Σκοτεινός." εξήγησα.
"Και τι έγινε;" ρώτησε.
"Τον σκότωσε ο Μπράξτον, ο οποίος χτύπησε πολύ άσχημα." είπα.
VOUS LISEZ
The Forgotten Magic
FantasyΘα σας αποκαλύψω ένα τρομερό μυστικό. Υπάρχει η Μαγεία. Ναι shocking το ξέρω. Επίσης υπάρχουν μάγοι και μάγισσες, αλλά όχι δεν έχουν ραβδάκια και δεν λένε μπιπιτι μπλοπ για να εμφανίσουν μεγάλες κολοκύθες. Ούτε θα δείτε κανέναν μάγο χωρίς μύτη να φω...