×2×:İntihar Değil Cinayet

31 6 0
                                    

Merhabaaaa ;) Ben geldimmm.
İkinci bölümle karşınızdayım. İlk bölümde hayal kırıklığına uğrasamda sizlere kıyamadım ve 2.bölümü de yayınlamaya karar verdim. İnşallah beğenirsiniz. İyi okumalarr :))

Bölümü okurken dinlemenizi tavsiye ettiğim müzik multimedia'da :))

"Belki de senden sakladığı bir sır vardır."

Kapıyı açıp içeri girdiğinde ben hala kızın arkasından bakıyordum. Mavi benden hiçbir şey saklamamıştı ya da ben öyle biliyordum.
Peki kız Mavi'nin kardeşi ise ve bilekliği ondaysa demek ki annesi hatıralarını atmamıştı.

Eve geri dönerken binadan içeri girdiğimde Melih ile karşılaştım.

"Hey bro!"

"Efendim Melih?"

"Ne oldu sana? Yüzün değişik olmuş. Hem sen neredeydin? Mavi hayatta olsaydı şu an senin bu durumda olmanı istemezdi."

"Melih sus! Sana ne okulda olurum olmam şuan ben Mavi için uğraşıyorum. Ayrıca Mavi benden bir şey saklıyor olabilir mi?"

"Nasıl yani? Mavi'yi hepimiz tanıyoruz. Dışa dönük bir insan ve senden asla bir şey saklamazdı. Hiç bir zaman da saklamadı. Nereden kapıldın bu düşünceye?"

"Çünkü, bir kardeşi olduğunu öğrendim."

"NEE?"

"Evet, ben de böyle şaşırdım kardeşim ama varmış işte."

"Belki de anlatacaktı ama zamana ihtiyacı olmuş olabilir.'Bir şey söylemek istiyorum sana buluşalım' filan demiş miydi?"

"Hayır dememişti. Ah, Mavi bir sorunun varsa neden söylemezsin ki!"

"Belki bu konuyu açtıkça canı acıyordur."

"Olabilir. Bu konuyu araştıracağım"

Eve çıktığımda evde kimse yoktu. Mavi ile olan konuşmalarımızı tekrar hatırlamaya çalıştım.

Bana hiçbir zaman böyle bir şey söylememiş ya da hissettirmemişti. Neden peki? Bunu bulmam lazım. Kime sorabilirim ki? Keşke üniversite de gördüğüm o kızın numarasını alsaydım.

Aklıma bir fikir geldi. Koray bu kızın sülalesini bile bulabilecek kadar bilgisayarda ustalaşmıştı. Hemen onu aradım.

"Alo dostum bana yardım etmen lazım. Merve Erdem kişisini araştırır mısın?"

"Tabi ki araştırırım da neden?  Başka bilgi var mı?"

"Mavi'nin kardeşi"

"Ne, ciddi misin ?"

"Evet, yeni öğrendim. Doğruluğuna bak. Haber ver"

Telefonu kapatıp yanıma koydum. Neler oluyor hayatta hiçbir şey anlamıyordum. Birden ortaya çıkan Mavi'nin kardeşi. Benim bunu yeni öğrenmem. Acaba bilmiyordu da ondan mı söylemedi? Bu şeylerin tek yolu o kızla konuşmak.

Telefonumu alıp evden çıktım. Villaya geldiğimde kapı açıktı ve içeriden gürültü geliyordu. Sessizce yaklaştım ve içerdeki bağrışmaları dinledim. Esin Hanım'la Merve konuşuyordu ya da bağrışıyordu demem daha doğru olur.

"Anne! Sen ne dediğinin farkında mısın?"

"Evet. Sen o üniversiteden kaydını alacaksın. Hatta başka şehire gidip orada okuyacaksın. Burada duramazsın. Buna izin vermiyorum. Burası güvensiz."

"Bu sefer seni dinlemeyeceğim. Burada benim hayatım söz konusu. Bak, o kızın hayatını sen bitirdin. Benimkini de bitirmene izin vermeyeceğim. Bu okulu kazanabilmek için çabaladım ve tam 2 senemi harcadım bir zahmet rahat bırak da okuyayım. İstediğim yere ulaşabileyim."

Gök'yüzü CinayetiHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin