Multide bölüm için dinleyebileceğiniz bir şarkı koydum .
İyi okumalar...
Beni dinlemedin ve kızla konuştun, hatta yardım etmesini teklif ettin. Bunun cezasını çekeceksin. Bakalım yakınlarından birinin yokluğunu hissedebilecek misin ve nerede olduğunu bulabilecek misin? Yarım saatin var,kolay gelsin. -G
Kim bu lan? Kimi kaçırdı? Evden çıktım ve Melih'e gittim. Melih kapıyı açtı ve karşısında telaşlı birini görünce şaşırdı. Onu itekleyip içeri geçtim.
"Abi, bari izin isteseydin"
"Melih, saçmalama. Şu an önemli bir konu var. Gel mesajı oku."
Mesajı okuduğunda ki yüz şekli birden değişti ve korkmaya başladığı yüzünden belli oluyordu. Bu G kimse, kötülük etmeyi seven biriydi. Benimle oyun oynamak istiyordu.
"Kim olabilir?"
"Bilmiyorum abi. Sen anneni arasana."
Annemi hemen hızlıca aradım. Telefonu açtığında nerdesin diye sordum. İşte olduğunu söylediğinde rahatladım.
"Annem işteymiş. Peki kimi kaçırdı?"
Sırayla tüm tanıdıklarımızı aradık. Herkes iyiydi. Süre gittikçe azalıyor ve kim kaçırıldıysa onun için korkuyor ve üzülüyordum. Hem kişiyi hem de yerini söylememişti. İkisini de birden bulmamı istiyordu, bu nasıl bir oyun?
Melih birden bana dönüp tedirgin halde "Koray?" dedi. Bu ihtimali düşündüğümde tüylerim diken diken olmuştu. Benim yüzümden bir şey gelirse başına Melih beni hayatı boyunca affetmezdi. Ve ben de ikinci bir vicdan azabıyla yüklenirdim. Sanırım hayatıma bile son verebilirdim. Saçma bir düşünüş tarzı olduğunu farkettiğimd ekendime geldim. Böyle düşünmeyip bir şeyler yapmalıydım.
Koray olsaydı hem yeri tespit ederdi hem de kişiyi bulmamıza yardımcı olurdu. Şimdi ise onu kısa sürede bulmamız lazımdı. Melih'e baktığımda bir yere dalmış düşünüyordu. Rahatlatmam lazımdı biliyorum ama ben bile rahat edemiyorken nasıl başaracağım ki. Yine de bir ümit Koray'ın olmayacağını düşündüm.
"Aferin lan. Ara. Belki değildir"
Melih aradığında telefon çalıp çalıp kapanıyordu. Ufak ta olsa o ihtinal son bulmuştu.
O sırada başka bir mesaj geldi.
Son 10 dakikan. Bulabildin mi?. Kolay gelsin sana bir ipucu. Mavi ile tanıştığınız ilk gün sana bahsettiği gizemli yerde bekliyor olacağım. -G
Mavi'nin bana bahsettiği gizli yer mi? Nereden biliyordu bunu? Sadece Mavi ile ben biliyorduk. Kimsenin bulamayacağı, özel anlarımızı geçirdiğimiz yerdi.
O yeri biliyordum, oraya gitmek yaklaşık 20 dakika sürerdi. Bunları düşünürken bile zaman akıp gidiyordu. Az zaman kalmıştı ve oraya kısa sürede nasıl gideceğimi bilmiyorum. Koray'ın canını acıdığını düşünmek korkutuyordu beni. Şimdi harekete geçmemiz lazımdı.
Melihi kolundan tutup dışarı çıtım. Binadan inince etrafa baktım ama hiç bir araba geçmiyordu. Ana caddeye kadar koşarak gittik. Polis arabasını gördüğümde durdurdum.
"Merhaba Polis bey. Sizden bir şey isteyebilirmiyiz? Bir yere yetişmemiz gerek ama sadece 10 dakikamız var. Bir vatandaşı kurtarmak için bize yardım edermisiniz?"
Bence kabul edilecek bir teklif yapmıştım. Biraz ani olmuştu. Kardeşimin hayatı söz konusu ise her şeyi yapardım. Polis şaşkınlığı geçince izin verdi.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Gök'yüzü Cinayeti
Novela JuvenilAkşam ve sabahı ayıran ufuk çizgisidir. Peki sevenleri ayıran ufuk çizgisi? Kim veya kimlerdir? Bu maceraya var mısınız?