Egy szép napon a Capsule Corp.-nál. Savior éppen aludt a szobájukba. Habár társai sose látták ebben az alap állapotában. Hisz mindenhova az Ultimate formájába jelenik meg, amire sokan megnézik őt az utcán. De őt nagy ívbe ezek nem szokták érdekelni. Hisz tudja, hogy mindnél erősebb. Livi mellette hamarabb felkelt, mint ő. Ránézett, ahogy alszik, és azon gondolkodott, vajon felébressze-e? De úgy döntött, hagyja még aludni egy kicsit, így felöltözve kiment a szobából.
***
Gogeta auráját szabadjára engedve Draynornak esett, és egy pofonnal kezdett az arcába. Draynor több métert hátra csúszva megállt, és lassan felkelt. Az orrát törölte, amitől a keze véres lett.Draynor:Látom dühös vagy... és ez tetszik. Hisz sikerült megütnöd.
Mosolyogta.
Gogeta:Kívánni fogod, hogy hagyjam abba! Mert most megöllek, és aztán Saviort is!
Draynor:Csak rajta barátom!
Vigyorogta.
Gogeta:Többé nem vagyunk barátok!
Szökkent neki ismét. Draynor Ki sugarat indított meg felé, de Gogeta oldalról kikerülte, és száguldott tovább ellenfele felé. Jól állon találta egy alulról indított ütéssel, amire Draynor hátrahőkölt. Tovább folytatva a támadást püfölte Draynort. Hamar észhez kapva megfogta Gogeta ökleit, majd állon térdelte mind a két lábával egymás után, majd egy szikla falba rúgta. Utána indulva ott ütötte Gogetát tovább, ahol csak érte.
Draynor és Gogeta a magasban viaskodott. Adok-kapok küzdelmet folytattak jelenleg. Draynornak sikerült Gogeta háta mögé kerülnie, majd jól hátba rúgva elrepítette. Utána eredt, és elkezdett vele játszani, mintha egymagában focizott volna, ide-oda rugdosva. Egyszercsak a föld irányába kezdett zuhanni Gogeta, de sikerült talpra érkeznie. Draynor száguldva, több KI gömböt lőtt rá, amik célt is találtak. Mikor a füst oszladozott, Gogeta több karcolással, de megúszta. Arcát ekkor egy hatalmas pofon érte, amitől több métert hátra csúszott, de felállva ismét Draynornak esett.Sangiu elégedetten figyelte testvérét. Sokat erősödött azóta, mióta rátaláltak. Habár, először nem volt könnyű dolguk vele. Nehéz volt megtörni azt, amit Gogeta mondott neki Saviorról. De végül átállt hozzájuk.
Savior is vigyorogva nézte Draynor harcát Gogetával. Habár hirtelen, mintha hangokat kezdett volna hallani, amire odakapot.Goku: Te is hallottad Vegita?
Nézett rá, miközben a fejét fogja. Vegita is hasonlóképpen azt fogta, csak ő már morogni is kezdett, ahogy jobban hasogatott. Mind a hárman felordítottak, mert a már elviselhetetlen volt a fájdalom, ami belehasított nekik.
Sangiu: Mester! Mi történt?
Aggodalmaskodott Sangiu, ahogy ránézett.
Savior: Valami... valami van a... fejembe...!
Szűrte ki a fogain. Draynor és Gogeta abbahagyva a harcot kezdték el őket figyelni, mikor erejüket engedték szabadjára Gokuék. Sangiu meghátrált pár lépést, és tátott szájjal figyelte őket.
Gogeta: Mi a fene folyik itt?
Draynor: Nem tudom... de nem tetszik ez nekem...
Nézte aztán a gonoszan vigyorgó Mesterét, és Gokuékat.
Goku(Xor): Fivéreim... ne kiméljük meg ezt a nyápic bandát.
Savior és Vegita egyetértűen bólintottak.
***
Nem sokkal később Savior arra kezdi nyitogatni a szemeit, hogy a Nap belesütött. Kómásan felült az ágyon, és nyújtózott egyet. Az ágy másik felére nézett, ahol Livi már nem volt ott. Furcsálta kicsit a helyzetet, hisz mindig ő kelt fel eddig hamarabb a reggeli kocogásai végett. A mellette levő órára nézett, ami délelőtt tizenegy órát mutatott. Jól elaludt, gondolta. Gyorsan felkapta magára a ruháit, majd átváltozott a megszokott formájára, hogy mindig harcra készen álljon. Ez nála már egy megszokás volt.
VOUS LISEZ
Dragon Ball BT: Új Kezdetek
Fanfiction( Negyedik rész) Folytatjuk tovább, mi lett Savior sorsa tovább, és hogy Gogetával is mi történik.