Ötödik Fejezet: A Nagy Találkozás

46 3 0
                                    

U2 Gogeta: Szóval... miről nem tudok?

Tette karba a kezét, és nézte az alteregóját.

Gogeta: Hát... mivel mi egyek vagyunk, így neked is tudnod kell, hogy mit tudtam meg magamról a saját univerzumomba. Mivel gondolom, apa neked se mondta el, mi vagy.

U2 Gogeta: Hát nem nagyon...

Vakarta meg a tarkóját.

Gogeta: Tudod...

Sóhajtotta.

Gogeta: Hm... hogy mondjam...

Gondolkodott el, és kereste a megfelelő szavakat, hogy a lényeget tudja elmondani.

Gogeta: Én találkoztam anyánkkal.

U2 Gogeta: Igen? Nem meghalt?

Gogeta: Sajnos, akkor még nem.

U2 Gogeta: De apám...

A mondatát a másik Gogeta szakította félbe.

Gogeta: Tudom, hogy nem ezt mondta. Ahogy nekem sem. És lehet ez nagy sokk lesz... de...

Savior: Ajj Gogeta... Az isten szerelmére! Szedd már össze magad, magaddal szembe!

Szólt közbe Savior, aki odasétált hozzájuk.

Gogeta: Tudod, ezt nem olyan egyszerű neki elmondani! Én magam is nehezen hittem el elsőnek!

Savior: De akkor is. Mi olyan nehéz, azt kimondani neki, hogy baszki... "te egy csillagharcos vagy félig, mivel anyád egy teljes vérű volt!"

Mutogatott Gogeta alteregója fele, aki csak pislogott meglepve.

Savior: És én ezt azzal tudom igazolni, hogy az orrom előtt lett Oozaru, ami csak a csillagharcosokra jellemző forma. Plusz, most is egy olyan formába vagy. Szuperharcos formába.

Tette karba a kezét.

Gogeta: Igen... és apánk miatt nem tudunk visszaalakulni belőle. Mivel ha ők elértek egy masabb szintet, akkor azon maradtak.

U2 Gogeta a fejét kezdte el vakarni, hogy ezek most miket hordanak neki itt össze?

U2 Gogeta: Szóval... azt mondjátok... olyan vagyok félig... mint ő.

Mutatott Saviorra.

Gogeta: Igen.

U2 Gogeta: És szerintetek ezt most el is fogom hinni?

Gogeta: Hát sajnos ez az igazság.

Vigyorogta.

Savior: De higyjen, amit akar Gogeta. De valóban, ez az igazság. Gokuék is igazolni tudják, hogy az vagy. Plusz, ha már az alteregód is ezt mondja... akkor hazugság csak nem lehet.

Gogeta: De amúgy tök jó, hogy mindenbe csak így beleszólsz...

Tette csipőre a kezét, és nézett szúrósan Saviorra.

Savior: Mert te csak itt tökölsz ezen órákig.

U2 Gogeta: De... ha igaz én, hogy lettem Oozaru?

Gogeta: Miatta.

Mutatott Saviorra.

Gogeta: Ugyan is Livi nálunk nem gonosz, és... ő vele van együtt... amiatt lettem dühös, majd Oozaru.

U2 Gogeta: Mi?! Livi vele jött össze? Vele?!

Nézett meglepve, közben mutogatott Saviorra.

Savior: Igen, a feleségem lett... és vannak fiaim tőle.

Dragon Ball BT: Új KezdetekOnde histórias criam vida. Descubra agora