Mindeközben míg hőseink a tervet észlelték ki, az itteni Savior egy sötét bolygón figyelte az egészet. Hisz Gokut és Vegitát még mindig szemmel tudta tartani. Mintha az ő fülükkel hallotta, volna az egész tervet. Karba tett kezekkel ült egy hatalmas trónszerű székben, miközbe a talpa alatt az előző trónörökös szenvedett. Savior ahogy hallgatott, egyre jobban szorította lefelé szerencsétlen farkasszerű lényt, aki egyre jobban felnyögött.
Démoni Savior: Árulok.
Azzal egy hatalmas roppanás után letette a földre a lábát, miközben a vér mindenhova szétfröccsent.
Démoni Savior: Csak úgy, mint anno Sangiu és Draynor.
Állt fel, ahogy aztán kinézett a mögötte lévő hatalmas ablakon. Bámulta a sötét lilás eget, ahogy démonjai cikáztak fent.
Egyenként vadászták az ott élő ártatlan lakosokat, és falták fel a lelküket, vagy foglaltak el testeket.
Savior mindezt elégedetten nézte. Közben pedig hallgatta, hogy gyakran, mintha ő is beszélne maga ellen. Érdeklődve figyelte, hogy gyakran apának is szólította egy fiú hang. De Livi hangjára is megdöbbent. Hiszen őt a túlvilágon hagyta, mikor megadta neki a vágyát. De aztán gondolta, hogy mi folyhat itt.Démoni Savior: Úgy tűnik itt van az alteregóm is.
Ekkor gonoszan felkuncogott. Már kevesen vannak hozzá, és így más univerzum segítségét kérik? És még Gokuék is velük lesznek. Talán nem is annyira bánta. Inkább élvezte a helyzetet.
A mi hőseink mindent megbeszélve Savior a összedörzsölte a tenyerét.
Savior: Akkor induljunk is megállítani engem.
Gogeta: De ne feledd Savior.
Savior karba tett kezekkel sóhajtott.
Savior: Tudom. Maradjak a tervnél.
Sangiu: Igen. Először elintézzük a csicskáinak nagy részét, és utána ő magát.
Savior bólintott.
De minden szem ekkor a két nő felé szegeződött, akik fulladozva hörgő hangot adtak ki magukból.
A Démoni Savior tartotta őket a markaiban.Démoni Savior: Oh, micsoda egy áruló banda. Nélkülük semmik lesztek.
Azzal a két nőt valami sötét energia kezdte elnyelni, amitől halványultak.
Démoni Savior: Tudom, mire készültök. Mindent hallottam Gokuékon keresztül. Hiába van a ti oldalakon a két nyavalyás.
Goku és Vegita döbbenten összenéztek. Igen, ezt valóban elfelejtették, hogy Savior még így is tud utánuk nézni.
Az Ultimate harcos összeszorította maga mellett a kezét. Ha most Livinek itt baja esik… Egyből indult neki, ahogy kieresztette az auráját, és kirobbantotta maga alatt a talajt.
De egy démon jelent meg előtte. Suhintott egyik kezével a levegőbe, de Saviort ez nem állította meg. Egy azonnali átvitellel eltűnt, és az alteregója mellett jelent meg. Egy mozdulattal megfogta Livit, és kiszabadította. Sajnos Kirnát már nem tudta, mert az alterja időben reagált. Behúzott az arcába, és métereket repült hátra. Livit erősen szorította a karjai közé, míg ő szántottam felfelé a talajt.U2 Gogeta: Kirna!
Kiáltotta kétségbeesve. Mozdulni nem mertek, hisz közben több démon pottyant eléjük. Kirna utoljára az aranyhajú harcosra nézett, szemei könnyeztek, ahogy az sötét energia lassan bekebelezte.
Kirna: Ég veled Gogeta.
Préselte ki magából utoljára, mielőtt teljesen eltűnt volna. Ezekután pedig már mintha nem is létezett, tűnt el Savior kezeiben.
Sangiuék döbbenten álltak ott, míg Savior hangos nevetésbe kezdett.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Dragon Ball BT: Új Kezdetek
Hayran Kurgu( Negyedik rész) Folytatjuk tovább, mi lett Savior sorsa tovább, és hogy Gogetával is mi történik.