Okula geldiğimde zil çalmış herkes içeri girmişti.Nöberçi öğrenci tarafında bir yabancı vardı.Galiba okula yeni gelmiş olmalı diye düşündüm vede yanılmadım .Tam sınıfımın olduğu yöne yönelmiştim ki o yabancı çocuk bana seslendi ve
Bakar mısın 11F nerde ?hangi tarafta?
İnanamıyorum aynı sınıftayız dedim içimden.
Gel benimle diyerek yürümeye başladım.
İşte bursı dedim ve yerime oturdum.O da tam arkamdaki sıraya oturdu ve telefonuyla oynamaya başladı.Yanlız Allah var çocuk yakışıklıydı haa.Uzun boylu ,siyah saçlı,beyaz tenli ve bakımlıydı. Matematikçi geldi ve ders başladı .Herkes ders dinlemek yerine yeni gelen çocuğu konuşuyordu.Ama o hiçbirinede poz vermiyordu.Sadece arda bi bana soru sormak için soru soruyordu.Bense aldırış etmiyordum.Heralde bir süre sonra vazgeçti ve sustu.Zil çaldı ve biz Eylemle Aslıyla bankın birine oturduk.Aslı 'nın moreli bozuktu evdekille tartışmış.Bende anannemle tartıştım diyerk ona yanlız olmadığını bildirdim .
10 dakika tenefüs bitmişti .Hepimizde okul ve derslerden bıkkın bir şekilde ayağa kalktık ve sınıfa gidiyorduk ki şu yeni gelen çocuk kollarını birbirine dolamış beni kesiyordu.Bende bunu anladığımı hiç belli etmeden kızlara eşlik ettim.Sınıfa girdiğimizde sınıfta bir sessizlik bir düzen bunlar pek hayrı almet değildi. Son saat öğrendiğim bilgiler göre bizim yeni içinmiş bütün bunlar.Aslında çocuk fena değildi ama bana sürtüklük yakışmazdı.Beni kesiyor diye ona ölüp bitmeyeceğim heralde .Hem daha yeni geldi ilk günden ne bu böyle canım!Anlaşılan çocuk çok atılgan.Her ne olursa olsun zaten yeni bir flört yada ilişki uzun bir süreliğine istemiyordum zaten.
Ben tam böyle hayaller kurup kendi kendime konuşurken biyolojici geldi.Adam çok garipti.Bazen tüylerimi bile ürpertiyordu hareketleri.Soru sormaya bile çok çekiniyordum.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Kayboluyorum Derinlede Bir Yerde
Chick-LitEzelin anne ve babası ayrılmistır.Annaannesinin yanında kalıyor ve anannesi türkiyenin ileri geln zenginlerindendir.Fakat Ezel bu şöhreti ve şahşayı sevmez ve gizli bir kimliği vardir.Özel okulda okumasına rağmen okula taksiyle gelip gider .Yakın ar...