Ezel'den

13 8 1
                                    

Daha iyi misin?Biraz daha su ister misin?
Hayır dercesine kafa salladı.Konuşmuyordu.Bana kızgın ve kırgındı .Ama gelmiştim işte.Galiba geç kalmıştım.Gelmem neyi değiştirirdi ki .
Çok şeyi....
Niye gitmedin?
Sustumm.Sadece sustum çünkü cevabı yoktu sorduğu sorunun yada vardı ama ifade edemiyordum.

Ben gitmeni istemedim çünkü sana aşık oldum buna inanmayabilirsin ama bu gerçek.

Hani bazen ne söyleyceğinizi ve nenyapacağınızı bilemssiniz ya tamda o durumdayım şuan.bilmiyorumki ne yapayım.

Bak şimdi yanındayım Emre ama gitmem gerek tamam mı.anannem merak eder gitmem lazım .

Gitt

Kabullenmesi kısa sürmüştü ama bu gerçekti gitmeliydim belkide hiç dönmemek üzere onsuz bir şekilde..

Belki onu sevebilirdim ama zorlanmaktan hiç hoşlanmazdım daha doğrusu zorlanmaktan çok yorulmuştum artık yorulmak istemiyordumm.

Ona nasıl veda edeceğimi bilmiyordum gidiyorum dercesine baktım ve kendimi dışarıya attım.Uzaklaştıkça korkuyordum kendisine zarar vermesinden ve gitmesindennnnn.
Bilmiyorum niye korktuğumu bunu ben seçmiştim şuan yanında olabilrdim ama ben olmamayı seçtim ama korkuyordum işte keşke karşıma hiç çıkmasydı keşke..

Eve geldiğimde anannemin evde olmadığını öğrenince dünyalar benim oldu.Banyoya girip elimi yüzümü yıkadım ve aynada kendime baktım.Farkettimde onu merak ediyordum.Acaba şimdi ne yapıyordu en önemlisi nasıldı.Aramaya cesretim yoktu.Hemmm arayıp ne diyecektim şey ben seni bırakıp evime gittim seni üzdüm ama şimdi seni merak ettim mi diyecektim.Aptalca olurdu bu.
Telefonu bırakıp uyumaya karar verdim herşeyi unutmanın tek yolu buydu.



Kayboluyorum Derinlede Bir YerdeHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin