2.bölüm

286 23 0
                                    

Kafeyi kapatıp eve doğru yürümeye başladım.Bugün olanları düşünmeye başladım acaba çokmu ön yargılı davrandım James'e ama eminim ki benim nasil biri olduğumu öğrense hiç konuşmazdı benimle bunu biliyorum.Barların oradan geçerken James'in bir tane bardan çıktığını gördüm.Beni görmeden oradan geçmek için hızlı adımlarla yürümeye başladım.Arkama dönüp bakınca ayakta dikilip öylece etrafa baktığını gördüm önüme dönüp sakince yürümeye başladım.Birden kollarımı saran ellerle çığlık atmak bir oldu.Kocaman eller ağzımı kapatınca bunu James olduğunu gördüm.Ağzımı kapatan elini indirdi.Bende direk

"ne yapıyorsun ya korkuttun beni "dedim.

"hiçbirşey yapmiyorum benden mi kaçıyor sun sen ?” dedi

"evet senden kacıyorum artik birakirmisin "deyip kollarimi ondan kurtarmaya basladim  ama o daha sıkı tutmaya başladı.

"bende kaçma artık ben seninle arkadaş olmak istiyorum sadece"dedi ufak bir kahakaha attım

"sen mi benimle arkadaş olmak istiyorsun güldürme beni lütfen sen kendini beğenmıis zengin züppenin tekisin anladın mı beni senin be arkadaşlarının oyuncağı olmak istemiyorum"dedim bunları nasıl söyledim bilmiyorum ama sok oldu galiba elleri gevşeyince kollarını kurtardığım gibi onadan uzaklaştım.Eve gitmek yerine sahile doğru yol aldım sakinleşmek için en iyi yer sahildi orada kendime gizli bir yer bile bulmuştum.Kayalıkların altına doğru yol aldım içeri girip Çantamı bir köşeye bıraktım.Giysilerini çıkartıp bir kenara koydum iç çamaşırlarımla ilerledim ve kayalıkların içinde olan küçük gölün içine girdim.Su çok güzeldi ne çok soğuk nede çok sıcak , kendimi sırt üstü  yüzmeye başladım.Suya bu sefer balıklama dalıp dillere doğru gittim ve yüzerek kayalıklardan çıktım gökyüzüne baktım her yerde yıldız vardi gerçekten çok güzeller.Ay ışıgı denize yansıyor ve çok güzel bir ortam oluşuyordu.Suyun içinde çok kaldıgımı düşünüp tekrar suya daldım ve kayalıkların içine doğru yüzdüm.Sudan çıkıp kiyafetlerimin olduğu yere gittim ve kıyafetlerimi üzerime geçirdim saçlarımı sıkarak suyunu akıttım.Kayalıklardan çıkarak eve doğru yürüdüm.Eve geldiğimde o adamın evde olmadığını gördüm direk üzerime rahat birşeyler giyip evi temizlemeye başladım bos bira şişelerini bir poşete koyup kapının girişine koydum.Yerleri silip tozları aldım daha sonra mutfağa girdim bulaşıkları yıkayıp yerlerine koydum.Kolay hazırlanan yemekleri yaptım ve buzdolabına koydum.İşlerim bitince direk idama girdim kendimi yatağa atıp düşündüm.Acaba James gerçekten benimle arkadaş olmak istiyormuydu şans vermelimiyim.Bir şanstan birşey değişmez galiba.Düşüncelerimden arındım ve gidip kendime yeni bir kitap aldım ve okunmaya başladım.Melez sözleşmelrinin birinci kitabı olan Melez kitabını okuyorumşuan ve çok güzel bir kitap zaten Jenniferın yazdığı tüm kitaplar çok güzel oluyor.

Kitap okumam bitince kalkıp aşağı indim.Dolaptan yemek alıp yedim çıkan bulasiklari yikiyip salona gercip televizyonu açtım.Televizyon izlemeye dalmışım ki kapınin çaldığını duymamışım gidip kapıyı actim ve açmakla birlikte ağzında acık kaldı.Kapıda James vardı nasıl buldu ki benim evimi

"efendim"dedim

"kriss lütfen bana bir sans ver"dedi veriyim değil mi evet evet veriyim

"tamam sana bir şans veriyorum iyi kullan "dedim.

"içeri gelebilir miyim peki"diye sordu iyiki evi temizlemistim ama bilmiyorum

"bilmiyorum ki"dedim ama o beni duymamazlıktan gelip içeri girdi ve salona gitti.

"tamam bunun için mi geldin tarımda konusalirdik"dedim oda bana dönüp

"evet bu yüzden geldim hem vakit geçirmiş oluruz dedim" dedi

Burslu (DÜZENLENECEK)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin