3.Bölüm

212 21 0
                                    

Sabah heyecanla kalktım çünkü bugün beni James alıcaktı.Sevinçle  yataktan kalktım banyoya gidip kısa bir duş aldım odama gidip üzerime çok şık olmasa da birşeyler geçirdim daha sonra saçımı yandan dağınık bir örgü yaptım odadan çıkıp aşağı indim babama gözükmeden evden çıkmak istemiştim ama olmadı babamın bana seslenmesiyle arkamı döndüm koltukta oturmuş bana bakıyordu.

"ne var"dedim sitemle

"bana karşı gelme hemen buraya gel"dedi ve yanını gösterdi.

"işim var gelemem sen gel"dedim tamam bu sefer ağır oldu ama olsun.Kızarak yanıma geldi ve ellerini boğazına sarıp beni duvara sıkıştırdı.

"bana sakın karşı gelme seni küçük fare sana dediğini Yapmazsan cezasını çekersin"dedi ben de ellerini tutarak tutarak itelemeye çalıştım ama olmadı

"bırak ne istiyorsun benden"dedim

"bana para getir bunlar çok az"dedi

tamam lanet olası herif sana para getiricem bırak beni"dedim ellerini bıraktı tam bitti dedimki yanağında çok fazla bır acı ile birlikte yere düşmem bir oldu.Gözyaşlarım artık kendilerini suyüzüne çıkardılar artık kendimi tutamadım ayağa kalkıp o pis geride vurmaya başladım.

"yeter artık ne istiyorsun benden ben sana ne yaptım rahat bırak beni"dedim ve vurmaya devam ettim.Bileklerini tutup beni yere attı ben elleriyle destek alıp kalkıcakken saçlarını tutup yere yapıştırdı bende kurtulmaya çalışıyordum eğilip kulağıma fısıldadı.

"eğer bu akşam bana para getirmessen seni çalışmak için daha iyi bir yere gönderirdim ona göre"dedi ve kalkıp koltuğa oturdu bende yerden kalkıp evden çıktım yürüyerek parka geldim bir banka oturup ağlamaya başladım.Ağlamak azalmış kendimi halsiz hissediyordum çantamdan aynayı çıkartıp yüzüme baktım yüzünde sadece gözyaşlarımın izi kalmıştı hemen onlarıda silip yüzümü normal hale sokmaya çalıştım saçımı açıp parmaklarımla taradım ve tekrar ördüm aynayı kapatıp çantama koydum.

Tam kalkmak üzereydim ki yanıma birisinin oturduğunu farkettim kafamı çevirip baktığımda bunu James olduğunu anladim.

"burada ne yapıyorsun" dedim

"seni ben alıcaktım evine gittim ama çıkmadan en sonunda zileastım ayyaş bir adam açtı kapıyı seni soruncada o sürtük evde yok dedi kimdi o adam ve sen burada ne yapıyorsun"dedi belde açıkla şimdi

"birincisi o adam benim babam lanet olsun ki ,ikincisi ise canım sıkıldı evde o yüzden geldim"dedim inşallah inanmıştır.

"tamam hadi okula gidelim o zaman "dedi bende tamam dedim arabasının oraya gitti bende yanına gittim

"hadi bin"dedi ve bende bindim daha sonra sürmeye başladı yol boyunca hiç konuşmadık okulun bahçesine girdik arabadan inince herkes bize baktı James yanıma geldi ve elini beline koydu beline koyunca biran sızladı ve ağzım dan acıya ait bir ses çıktı James durup bana döndü.

"ne oldu bireyin mi var"dedi bende

"yo yok birşey niye herkes bize bakıyor "dedim o da kafasinı anlayışla sallayıp

"senin gibi güzel bir kızın benim yanımda olduğundan bakıyorlardır"dedi

"saçmalama ne güzeli unuttum mu bursluyum ben "dedim oda kafasını olumsuz bir şekilde sallayıp

"burslu güzel"dedi bende uyanarak kafamı yere eğdim çenemden tutup kaldırdı

"dik dur ki seni ezik sanmasınlar güçlü bir kız olduğunu göster onlara "dedi bende kafamı sallayıp dikleştirdim elini tekrar beline koydu ve sınıfa doğru yol aldık canım acısada belli etmemeye çalıştım.Sıralarımıza oturdum hoca daha gelmemişti James yerinden kalktı

"kabrine gidiyorum birşey ister misin?"dedi

"hayır sadece su alırsan sevinirim "dedim kafasını sallayıp gitti bende sıraya yaslandım ama acıdığı için çok duramadım lanet adam birde baba olacak nben şimdi nasıl para kaazanıp getiricem.James sınıfa girdi suyunu bana verdi suyu alıp içtim James de oturdu ve o sırada hoca girdi içeri.Dersin yarısında karnıma ağrı girince izin alıp dışarı çıktim bahçede arka yerlerden bir yere gidip oturdum ve karnını tutmaya başladım ağrısı geçince kalkıp sınıfa gittim yerime geçip oturdum.

"iyimisin ne oldu"dedi James

'iyiyim sadece karnım ağrıdı biraz ama geçti "dedim benim hala aklım parayı nasıl bulucağımda buldumm şarkı söyliyeyim ama nerede

"James senin bildiğin şarkı söylemek ve para kazanmak için çalışabileceğim bir yer var mı"diye sordum sonuçta çevresi geniş

"var ne oldu "dedi

"bana adresini verirmisin"dedim kafasını sallayıp kağıda adresi yazdı

''teşekkür ederim ben bundan sonraki derslere girmeyeceğim "dedim

"neden ki"dedi

"işim var tamam "dedim birşey soylemek icin ağzını açmıştı ki hocanın kızmasıyla kapattı daha sonra zil çaldı ve bende veda edip verdiği adrese gittim.Güzel yerdi kafe gibi bir yerde müzik için ayrılmış bölüm vardı diğer yerler de masalar falan gidip birini bulup iş için soru sormak gerekiyordu o ara bir garson geçiyordu durdurup sordum.

''patronunun nerede acaba "dedim çocuk bana bakıp yerini söyledi teseekur edip dediği yere gittim.Oda vardı kapıyı çalıp içeri girdim iyi biri gibi duruyordu karşısına gidip dikildim

"merhaba ben şey için gelmiştim solist olmak için 'dedim adam güldü

"sen mi sende ses var mk ki"dedi bende hemen telefonundan sevdiğim bir sarkiyi acil söylemeye başladı. söylerken de adama bakıyordum yüzü şaşkınlık içindeydi.

"tamam işe alınsın birazdan başlicaklar sende çıkıcaksın"dedi bende kafamı salladım

"peki bir şey sorucam ben maaşımı bugün alabilirmiyim "dedim adam ilk önce biraz mırın kırın etti sonra kabul etti.Sahnenin oraya gelip çeketimi falan çıkartıp bir kenara koydum arkadan bir kaç kişi enstrüman çalıyordu bende söylüyordum ilk şarkımız Avril Lavigne - My Happy Ending di şarkıya çok adapte oldum ve de herkes bayıldı şarkı söyleme ne şarkı bitince kendime geldim ve gidip ceketini falan aldım patron (müdür) yanıma gelip bir aylık maaşımı bugün verdi bende tesekkur edip oradan çıktım ve eve doğru yola koyuldum.

★★★★★★

Eve girer girmez kendimi duvarda bulmak bir oldu.Babamın lanet elleri boğazımı sıkmaya başlamıştı bile.

"getirdin mi paramı"dedi sanki onun parası ağzı leş gibi içki korkuyordu ellerini çekiştirip bağırdım.

"getirdim lanet olasıca"deyip aldığım paranın ayırdüğım kadarını ona verdim parayı alıp direk evden çıktı bende yorgunluk tan direk idama gidip yatağa uzandım biraz uyuyayım dedim ve uykuya daldım.

Birinin kapıyı hayvan gibi kalmasından dolayı uykumdan uyandım aşağı inip kapıyı açtım ve karşımda  James'i buldum.

"ne yapıyorsun burada''dedim

"iyimisin diye bakmaya geldim "dedi

"iyiyim saol "dedim içeri girdi ve bana sarıldı biraz canım acısada farkettirmemeye çalıştım bende ona sarılıp geri çekildim.Geri çekilince beni daha dikkatli inceledi ve boynunda durdu bende kızarıklık belli olmasın diye saçlarını örttüm ama farketmişti.

"boynuna ne oldu senin "dedi bende ne diceğimi bilemedim

"ya yatakta yanlış yatmış ım kulaklık vardı o sıktı''dedim

"emin misin "dedi bede kafamı salladım biraz daha konuştuktan sonra James gitti ve bende gidip uykuya daldım.

Burslu (DÜZENLENECEK)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin