Capitolul 6

2 0 0
                                    

A sosit ziua problemelor. Așa îi spunea Alex. Liniștit , calm , fără stres , merse la școală. Andrei și Mihai erau curioșivadă cum vor reacționa colegii lor la decizia pe care au luat-o.

Andreea nu avea prea multe probleme. Acesta era visul ei și avea de gândîl împlinească.

Cei patru tineri , s-au întâlnit în fața școlii și au mers împreună.  În fața clasei ,au avut câteva emoții , mai ales au ajuns după profesor.

Au intrat , s-au scuzat , și au mers la loc. Chiar atunci , directorul școlii își făcu apariția în clasă

Directorul : Bună ziua. Mă scuzați că va deranjez , dar vreau să se ridice în picioare următorii elevi:  Andrei , Mihai și Andreea.

Profesorul : S-a întâmplat ceva?

Directorul : Din păcate da. Părinții lor m-au sunat ieri și mi-au spus că toți vor pleca de la aceasta școală.

Bia : Poftim?

Bia se întoarse spre Alex , crezând că el va riposta,  dar nimicAtunci a înțeles totul.

Andrei : Ne pare rău,  dar decizia e luată deja.

Directorul : Foarte bine. 

Directorul plecă, iar profesorul nu mai spuse nimic.  Era confuz , dezamăgit. ..

În pauză , Bia merse la Alexvorbească cu el.

Bia : Îmi poți explica ce se întâmplă?

Alex : Nu se întâmplă nimic. 

Bia : Cum adică nimic?  Tu ai plecat , acum și Andrei , Mihai și Andreea.  Ce ați pățit?

Alex : Nimic. Ei vor să își îndeplinească visul. Nu ar trebui să le stai în cale.

Bia : Nu fac asta.  Cum ne vom descurca la competiție dacă voi nu veți avea timp?

Alex : Ne-am organizat timpul și vom avea timp de toate. De ce ești așa egoista ?

Bia : Nu sunt. Directorul se bazează pe noi și nu putem sa îl dezamăgim.

Alex : Bine. Crezi ce vrei!

Alex plecă de lângă ea , iar Bia s-a simțit foarte prost. Știa că Alex nu își va mai schimba comportamentul,  așa ca lua o decizie. 

Merse după el și îi spuse :

Bia : Dacă tu crezi că eu sunt așa egoistă,  atunci ar trebui să punem punct.

Alex : Poftim ?

Bia : Ce ai auzit.

Bia plecă , iar Alex rămase fără cuvinte. Andrei și Mihai au venit la el.

Eroii orașului : Volumul 2 Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum