Este o zi posomorata pentru Alex. Astazi trebuie sa cante in fata directorului, a colegilor lui , si in fata camerelor. Dar nu doar el, ci si Andrei si Mihai.
Baietii si-au pregatit instrumentele , dar au fost ajutati si de alti colegi. Alex era cu gandul in alta parte, pana cand directorul vorbi cu el.
Directorul: Esti bine?
Alex: Da.
Directorul: Vreau sa te concentrezi. Vei primi nota si as prefera sa te descurci mai bine decat Denisa.
Alex: A fost vina mea.
Directorul: Poftim?
Alex: Ea m-a rugat sa vin, dar eu nu am putut. Eram la scoala si in plus dadeam test.
Directorul: Nu e vina ta. Trebuia sa aiba si un plan B.
Alex: Ma duc sa ma pregatesc .
Directorul: Ok.
Alex se apropie de baieti si le spuse parerea lui despre Denisa.
Alex: Eu cred ca Denisa s- a suparat pe mine fara motiv.
Andrei:Asta crezi tu?
Alex: Da.
Mihai:Ea e suparata pentru ca nu ai ajutat-o.
Alex:Nu aveam cum. Trebuia sa aleaga pe altcineva. Nu pot sa o ajut mereu.
Andrei: Alex...
Alex: Nu e nevoie sa spui nimic. Am inteles. Ea trebuie sa se descurce si singura.
Fara sa isi dea seama , Denisa era in spatele lui si auzi tot. Numai ca, Alex inca nu terminase de vorbit.
Alex: Nu sunt disponibil pentru oricine si in fiecare zi. Am venit aici , la aceasta scoala ca sa ma descurc singur, sa invat. Noi trei suntem o trupa si vom evolua impreuna.
Mihai:Alex nu cred ca...
Alex: Nu am terminat inca.
Mihai: Off.
Alex: Daca va fii nevoie sa compunem acel cantec, atunci il vom compune. Dar nu vreau sa il fac doar eu ca apoi directorul sa ne lauda munca, cand defapt doar eu am muncit.
Andrei: Bine Alex. Am inteles.
Alex : Stiu ca voi ati inteles , dar Denisa nu si nici nu cred ca va intelege.
Denisa: Serios?
Alex se intoarse brusc si o vazu pe Denisa in fata ei.
Alex: Ai auzit tot?
Denisa: Da. Stai linistit, il voi ruga pe profesor sa facem separat cantecul. Nu vreau sa lucrez cu tine.
Alex: Bine. Pentru ca nici eu nu vreau sa lucrez cu tine.
Alex isi lua chitara si o ignora pe Denisa. Andrei si Mihai si-au luat instrumentele si au inceput sa cante.
Denisa nu a vrut sa il asculte pe Alex cantand , asa ca a intrat in scoala de muzica. Ea nu a crezut ca va reusi sa poarte o cearta cu Alex. Ei doi au fost mereu prieteni, iar acum totul se destrama.
Dupa ce baietii au terminat de cantat , directorul i-a felicitat si isi continua treaba.
Andrei: A iesit foarte bine.
Mihai: Asa e. Vom primi o nota foarte buna.
Alex: Mda.
Andrei: Nu te bucuri?
CITEȘTI
Eroii orașului : Volumul 2
AdventureAlex este un băiat deosebit , nu refuza nici o provocare, dar în acest capitol își va afla trecutul , va avea momente grele , dar nu va renunța.