In a doua zi de scoala, Alex o evita pe Bia cat de mult posibil. Stia ca nu se va simti bine daca o vede , dar nu o putea evita la nesfarsit. Andrei si Mihai l-au ajutat pe Alex cu tot ce au putut , dar de acum e problema lui. Si in clasa au fost niste schimbari. Alex statea acum cu Andrei in banca , nu cu Bia.
O schimbare mare, pentru amandoi. Nici Bia nu era mai bine decat Alex. Si ea se simtea la fel de rau ca el. Dar nu poti schimba trecutul. Poti doar sa mergi mai departe.
Andrei: Sigur te simti bine?
Alex: Da.
Mihai: Nu era mai bine daca stateai acasa?
Alex: Nu. E in regula.
Andrei:Ok.
Bia si Andreea erau in a doua banca de la fereastra,iar in ultimele banci de langa usa, erau Andrei si Alex. In fata lor era Mihai cu Sebastian.
Bia: Avem ceva teste azi?
Andreea: Nu. De ce?
Bia:Ma gandesc sa plec dupa ora a treia.
Andreea: Ok. E greu sa fii aici? Unde e si Alex?
Bia: Foarte greu. O sa vorbesc cu tata si o sa imi iau cateva zile libere. Cred ca e mai bine asa.
Andreea: Si eu cred.
Toti vorbeau intre ei si nu au auzit cand dirigintele intra in clasa.
Dirigintele: Vom vedea cum stati cu absentele si apoi trecem la lectie.
Alex: Bine.
Dirigintele: Sa vedem... Alex!
Alex:Da.
Dirigintele: Observ ca ai note mari. Ma bucur.
Alex: Multumesc.
Dirigintele: La fel si Bia. Doar note de 10.
Bia: Multumesc.
Dirigintele: Noi am anuntat teza ?
Sebastian: Nu.
Dirigintele: Bun. Atunci peste 3 saptamani veti da teza din tot ce am facut pana acum.
Alex: Si din fiesele pe care le-am citit?
Dirigintele: Nu. Doar din caiet.
Alex: Eu vroiam sa va intreb ceva.
Dirigintele: Ce s-a intamplat?
Alex: In zilele, miercuri, joi si vineri voi fii plecat cu parintii in Anglia. Tata se va intalni cu un prieten care este producator de muzica si vrea sa discute cu el despre cariera mea in muzica.
Dirigintele: Am inteles. Dar trebuie sa imi aduci bilet de la parinti.
Alex: Sigur. Nici o problema.
Dirigintele: Bine. Ma bucur ca stii ce vrei sa faci in viata. Voi ceilalti, v-ati gandit?
Andrei: Da. La fel ca Alex. Suntem cu totii la o scoala de muzica si am progresat mult. Saptamana viitoare vom avea un spectacol si vrem sa va invitam.
Dirigintele : Cu siguranta voi veni. Unde se tine?
Andrei: La teatru. La ora 16:00.
Dirigintele: Perfect. Voi veni. Mai este cineva care s-a gandit la viitor sau la ce vrea sa faca dupa liceu?
Andreea: Da. Eu vreau sa merg la scoala de dans dupa liceu. Dansul e viata mea.
Dirigintele: Foarte bine. Bia, tu te-ai gandit?
CITEȘTI
Eroii orașului : Volumul 2
AdventureAlex este un băiat deosebit , nu refuza nici o provocare, dar în acest capitol își va afla trecutul , va avea momente grele , dar nu va renunța.