Capitolul 15

3 1 0
                                    

Bia: Ca sa fiu sigura ca nu te joci cu mine, vreau ca Denisa sa imi trimita un mesaj.

Alex ramase uimit.

Alex: De ce? Nu inteleg.

Bia nu ii raspunse la intrebare si continua.

Bia: In mesaj trebuie sa imi scrie ca nu va interveni in relatia noastra.

Alex: Bine. Ii voi spune.

Bia: Ok.

Bia pleca , iar Alex merse acasa la Andrei. Acum avea nevoie de ajutorul prietenilor sai , pentru a trece de problema care ii aparu in cale. Batu la usa si merse in camera lui Andrei.

Andrei: Deci? Cum a fost?

Alex: Oribil.

Mihai: De ce? Suspecteaza ceva?

Alex: La inceput am crezut ca secretul meu va fii in siguranta, dar acum imi dau seama ca am gresit.

Mihai: Mai intai linisteste-te, apoi spune ce s-a intamplat.

Alex: Mi-a compus un cantec.

Andrei: Ce?

Alex: Asa e. Si eu am fost surprins.

Mihai: Si ti-a placut?

Alex: Da. A fost un cantec foarte frumos.

Mihai: Si apoi ce s-a intamplat?

Alex: M-a intrebat daca m-ai simt ceva pentru Denisa.

Andrei: Si tu ce i-ai spus?

Alex: Am spus ca nu.

Andrei: Si apoi?

Alex: Mi-a spus ca vrea sa primeasca un mesaj de la Denisa in care sa ii spuna ca nu va interveni in relatia mea cu Bia.

Andrei: Sper ca glumesti.

Alex: Nu.

Mihai: Si cum vei face asta?

Alex: Nu stiu. Speram sa ma ajutati voi.

Mihai: Evident ca te vom ajuta , dar nici noi nu stim cum.

Alex: Off.

Andrei: Ne vom descurca. Vei vedea.

Alex: As vrea ca totul sa fie ca inainte.

Mihai: Va fii, in curand.

Ziua aceasta a trecut, iar baietii se indreptau , devreme , spre scoala de muzica.

Andrei: Am ajuns mai repede.

Alex: Stiu. Hai sa ne incalzim.

Mihai: Ok.

Baietii au pus o melodie ritmica si au dansat. Nu aveau coregrafie , dar au improvizat. Directorul ajunse si el , dar nu intra in scoala. Se uita cu mare atentie la ei. Aveau un talent deosebit.

Directorul: Foarte bine, baieti.

Alex: Multumim.

Andrei: Am ajuns mai repede si am vrut sa ne incalzim putin.

Directorul: Nici o problema. Sa intram.

Directorul intra primul, iar baietii dupa el. Astazi aveau primul antrenament serios pentru concert. Trebuiau sa fie concentrati , atenti la explicatiile profesorilor si creativi.

Baietii au mers in sala de dans si si-au continuat coregrafia inventata. A iesit foarte bine, iar colegilor lor s-au uitat la ei. Se vedea ca le place. Clopotelul suna , iar colegii au mers in sala de dans.

Eroii orașului : Volumul 2 Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum