Bia era îngrijorată pentru Alex , e ca și cum nu îl mă cunoaște. Ceva s-a schimbat. Ceva nu era în regulă. Era sâmbătă , soarele strălucea pe cerul senin. Bia nu era în pat , era la birou. Scria o scrisoare pentru prietenii ei , dar știa că va fii greu să îi convingă.
Alex , dormea dus , nici nu auzi telefonul care suna. Era ora 10:40 , iar Andrei , Mihai și Andreea trebuiau să meargă la un eveniment important. La ora 11:00 trebuiau să fie acolo.
Într-un final se trezise și Alex , puțin cam somnoros. Își luă din dulap niște blugi albaștrii , o cămașă , un sacou ei niște teniși. Coborî scările și merse în bucătărie.
Mircea : Te-ai trezit ?
Alex : Aha.
Mircea : Nu vrei să te duc eu?
Alex : Unde ?
Mircea : Nu pot să cred că ai uitat.
Alex : Poți să fii puțin mai explicit?
Mircea : Azi trebuie să mergi la un eveniment, iar Andrei , Mihai, Andreea și Denisa te așteaptă.
Alex : Aaa. Am uitat.
Mircea : Am observat.
Alex : Poți să mă duci tu ?
Mircea : Sigur. Dar mai întâi mănâncă ceva.
Alex : Nu am timp. Trebuie să ajung în 10 minute.
Mircea : Mergi la frigider și ia-ti un fruct sau ceva. Ne vedem în mașină.
Alex : Ok.
Alex își luă geaca și merse la frigider. Îl deschise și luă un măr , apoi merse afară. Mașina era pornită , el urcă și plecă. În mașină , Alex îl sună pe Andrei.
CONVORBIRE TELEFONICA
Alex : Hei Andrei.
Andrei : Alex, unde ești ?!
Alex : Sunt în mașină.
Andrei : Trebuia să fii aici de mult !
Alex : Știu , dar nu m-am trezit la timp.
Andrei : O să prinzi trafic.
Alex : De ce ?
Andrei : Ieri s-a anunțat la știri ,că în oraș va fii trafic. Nu știu de ce.
Alex : Super...
Andrei : Cum vei ajunge la timp ?
Alex : Nu știu. Văd eu. Tu încearcă să tragi de timp.
Andrei : Și cum vrei să fac asta?
Alex : Nu știu. Încearcă.
Andrei : Prea bine. Pa.
Alex : Mersi. Pa.
CONVORBIRE TELEFONICA ÎNCHEIATĂ
Mircea : Ce a spus Andrei ?
CITEȘTI
Eroii orașului : Volumul 2
AdventureAlex este un băiat deosebit , nu refuza nici o provocare, dar în acest capitol își va afla trecutul , va avea momente grele , dar nu va renunța.