6.

218 22 8
                                    

sobota 15:34*

"Ten bastard! To není pravda! Kde já ty peníze vezmu?!"

Zaslechl jsem nadávání mé mamky z obýváku,tak jsem vyšel z pokoje a zamířil hned za ní.

"Co se stalo?" Zeptal jsem se se zvědavostí.

"Tvůj otec,ten hajzl na nás napsal další jeho dluhy,teď mi přišlo upozornění..."

Chytla si hlavu a schovala jí během odpovědi.

"Další? Neřekla jsi mi,že za něj něco zplácíš..."

"Nepřišlo mi to podstatné,bylo to jen pár korun... z našeho spoření,ale myslela jsem si,že už je to vše zaplacené a teď přišla další složenka... tolik peněz nejsem schopna dát dohromady Loui! Nevím co budeme dělat" Chytla mi ruku a po obličeji jí stekla slza.

V tu chvíli mi tělo naplňovala zlost a starost zároveň. Políbil jsem matce ruku,kterou mi pevně tiskla a přemýšlel jsem,jak bych mohl sehnat peníze. Mohl bych přeci k tomu využít své schopnosti!

Už to mám! Pronajmu se do obludária! Ne, to byl špatný vtip,já vím.

Pustil jsem matčinu ruku a šel do svého pokoje. Dobrá tedy,jestli mám konečně využít svojí moc k něčemu užitečnému,chce to oblek! Vyhledal jsem tedy na internetu nejpevnější látky ze kterých se dá šít a pár metrů si objednal. Ano správně! Spider-Man umí šít! Má totiž babičku,která nevěřila,že si Louis někdy najde někoho do páru a skončí sám,tak se musí naučit aspoň šít. Neptejte se mě na detaily,zní to divně vím,ale když babča zavelí... Látka by měla přijít do 3 dnů,skvěle!

Po objednávce jsem zašel na chvíli na twitter.

"Ahoj Lou,nezajdem tedy třeba zase ven? Třeba ještě dnes? Mám zrovna volno." Páni!

"V kolik a kde? :)" Nebyl čas na to,něco prodlužovat. Jasně že půjdu! Byl to přece Harry!

"V 17:30 buď na námku! Budu tam a zajdem na véču,bereš? :)"

"Budu tam :)"  s okamžitostí jsem odpověděl,zvedl se ze židle a hodil na sebe klasicky černé skinny a bílé tričko,jako bych neměl nic jiného a vyrazil ven.

sobota 17:30,menší náměstí před Holloway School*

Běžel jsem rychle na sraz,protože jsem opět nestíhal a v dáli už jsem viděl Harryho,který přešlapuje z jedné nohy na druhou. Měl na sobě polorozeplou červenou kostkovanou košili a kalhoty. Slušelo mu to-vlastně vypadal skvěle!

"Mochc se oh... omlouvám za opoždění. Nějak jsem ztratil pojem o čase."

Postupně jsem vydýchával slova přičemž jsem byl celý rudý.

"V pohodě rajčátko,nemáš až takové zpoždění." Usmál se Harry a pokračoval

"Co takhle 'romantická' večeře v McDonaldu a pak kino?" Zeptal se celý nadšený.

"Jedině když u tý večeře bude i svíčka!" Vyplázl jsem kulišácky jazyk.

"No samozřejmně mám vše promyšlené!" Harry vytáhl mobil kde měl staženou aplikaci s virtuální svíčkou,kterou mi pyšně ukázal.

"Tak to bude nezapomenutelné!" Zasmál jsem se a vyrazili jsme do McDonaldu.

Každý jsme si zprvu objednali jen jeden chicken burger a opravdu jedli při svíčce! Všichni na nás koukali a smáli se. A my s Harrym se smáli také. Byl jsem poprvé chténým středem pozornosti a nevadilo mi to. Vlastně to bylo supr,protože byl u mě ON.

 Vlastně to bylo supr,protože byl u mě ON

Ups! Tento obrázek porušuje naše pokyny k obsahu. Před publikováním ho, prosím, buď odstraň, nebo nahraď jiným.

Poté jsme pokračovali v pořádném menu. Když jsme dojedli,odebrali jsme se do kina,které bylo necelý kilometr,tak jsem si cestou povídali a pak jsem narazil na jednu docela podstatnou otázku dnešního večera.

"A na jaký film,že to chceš Hazzy?" Optal jsem se nejistě.

"Vím já? Co se naskytne,na to půjdem." Řekl vesele a bezstarostně.

"Já tě obdivuju Stylesy! Bereš život tak jak ti příjde pod ruce. Jak?" S úžasem jsem na něj koukal.

"Je to jen film v kině Loui." Mile se zaculil.

Došli jsme k budově filmového promítání,vstoupili dovnitř a oba začali zkoumat tabuli s přehledem filmů.

" Co takhle na Black Panthera?!" Vyjekl jsem s nadšením,když jsem onen film spatřil napsaný na tabuli.

"Já jsem myslel,že by si radši viděl nějaký film,než dokument Loui." Pousmál se Harry.

"Žádnej dokument,ale film o jednom z těch lepších superhrdinů! Harry prosím! Pojď."

Koukal jsem na Stylese svým nejvíc profesionálním štěněčím pohledem. Miloval jsem superhrdiny od Marvelu. Je docela ironií,že jsem teď jeden z nich. Zdarvím Sony picture!

"No dobře Louisiano,jdem na Panthera,ale jestli se mi to nebude líbit,budu požadovat odškodný." Vycenil lišácky zuby a už se hrnul k pokladně.

Po nakoupení lístků jsem spěchal pro popcorn a colu. Poté jsem vystřelil do sálu,protože jsem chtěl stihnout reklamy. Harry mne jen následoval a stále se přitom smál. Miloval jsem jeho usměv,ale nechápal jsem,proč se tak pořád culí.

Usadili jsme se a s Harrym shodně okomentovali pár reklam. Když film začal oba jsme se utišili,ale jen na pár minut. Potom nám to nedalo a museli jsme si pořád povídat. Nejdřív jsme probírali danný snímek,který právě probíhal a následně na to jsme začali mluvit o úplně jiných tématech. Přestali jsme vnímat film a šepotem jsme si neustále jen povídali. Byl to přesně ten typ konverazace,kde zjistíte,že má ten druhý člověk na vše stejný názor jako vy,vše důkladně probíráte a pouštíte se hloubš a hloubš. Bylo to fantastické.

Po skončení filmu jsme vyšli ven a já se zeptal Hazzyho na názor,i když jsem si vědom toho,že ani jeden z nás nedával pozor. Proto jsem doufal,že pochopí,že je to jen takový můj vtípek.

"Tak co ty na to? Budeš požadovat odškodný?"

"Budu." Hrál uraženého.

"Ale já myslel,že se ti to líbilo..." Já zase hrál dotčeného.

"To ano,bylo to skvělé. I když si toho vlastně moc nepamatuju" Ušklíbnul se.

"Ale...?"

Harry se na mě dlouze a zkoumavě podíval. Když mi to už přišlo až moc divné,chtěl jsem se optat,jestli se něco neděje,vypal totiž trochu zaraženě,jenže s prvním nádechem mne Harry políbil. Samozřejmě jsem nijak neodporoval.

"Promiň Lou,to jsem asi neměl..." Omluvil se hned po tom užasném dlouhém polibku.

"Ne Harry,bylo to skvělý. Já jen... Jak si věděl?"

"Nevěděl..."

Tak jsem zase něco sesmolila a máte to tu❤️ Snad se to bude líbit😄 Kdyby ano,bylo by fajn,kdyby jste zvážili aspoň klepnutí na tu hvězdičku. Ta může pomoct ke zlepšovaní mého psaní,častějšímu psaní a hlavně k další kapitole❤️

Paulie xx 💕

Dostali jste se na konec publikovaných kapitol.

⏰ Poslední aktualizace: Dec 18, 2018 ⏰

Přidej si tento příběh do své knihovny, abys byl/a informován/a o nových kapitolách!

The Amazing Louis Tomlinson // Larry Stylinson czKde žijí příběhy. Začni objevovat