part 3

489 42 0
                                    

хэн нэгний талаас

?- муу малнууд би та нарыг ямар нэг ажлыг цэвэрхэн хийж бай гэж хэлдэг биздээ

?- биднийг өршөөгөөрэй эзэнтээн

?- ямар ч байсан тэр охиныг өнөө орой миний өмнө байлгасан нь аминд чинь өлзийтэй байх шүү

лилианагын талаас

  бурхан минь миний хамгын дургүй хичээл орж байна бүр 3 цаг миний хувьд энэ хугацаа зүгээр л саран дээр очоод буцаад ирэхэд хангалттай мэт санагдана. би өөрийгөө уран зохиолын хичээлд яагаад ийм дургүйгээ мэдэхгүй магадгүй хамгын уйтгартай хичээл байх.
*
*
*
*
*
*
*
*
*
ашгүй нэг юм дууслаа. би цүнхээ шүүрч аваад хурдхан шиг эндээс гарахыг л бодно учир нь надад тэгэж үй зайгүй нөхөрлөөд байдаг найз ч байхгүй. энэ нь ч амар байдаг юм. сургуулиас гараад явж байхад яагаад ч юм араас хүн дагаад байх шиг мэдрэмж төрлөө. үүнийгээ баттай болгохын тулд явах чигээ хэд хэдэн удаа өөрчилж үзлээ бурхан минь яг намайг дагаад байна ээжээ😭😭😭 гэхдээ би зугтахдаа бол мэргэжлын шүү юуны тулд үргэлж ээж аав 2 оос нууцаар гардаг билээ.

нилээн хөөцөлдөж байж тэр хэдээс саллаа гэхдээ тэд нар хэн байсын болоо. хүний наймаа?? өчигдрын сонин амьтад?? гаж донтонгуудууд?? дээрэмчид?? зза мэдэхгүээ гэртээ харий.

гэрт

би- би ирлээ

ээж- миний охин ирсэнүү

би- тэгэхээр бид өнөө орой ярилцана гэсэн байхаа

ээж- юу ч гэсэн эхлээд суучих. тэгэхээр лили аав ээж 2 нь чамд маш чухал зүйл хэлэх гэж байгаа учираас сайн сонсоорой.

би өмнө нь тэднийг ийм чухал царай гаргаж байхыг огт харж байгаагүй тиймээс тэдний одоо надад хэлэх зүйл хэр чухал зүйл болохыг би царайнаас нь л мэдэж байлаа.

ээж- чи бид 2 ыг яагаад ажил хийдэггүйү гайхдаг уу

би- яахав хааяадаа боддог л юм (үнэндээ маш их гайхдаг)

ээж- үнэндээ бид ажил хийдэг гэхдээ жирийн хүмүүсыхаас арай өөр бид бол ангуучид

( wtf??? ангууч бас тэр хачин амьтад яг юу болоод байнаа ангууч гэж юу юм бас тэд юун амьтад юм миний энгийн амьдралд гэнэт юу тохиох нь энэ вэ??? )

ангуучдын сургуульWhere stories live. Discover now