part 8

407 46 1
                                    

лилианагын талаас

намайг анги руу ороход тоож харж байгаа ч хүн алга бүгд л хоёр хоёроороо юм ярьцгаагаад байх юм😑.

багш- өө нөгөө шинэ сурагч уу за байз нэг хоосон суудал олоод суучих

би-за

би угын урд суух дургүй болохоор дунд хэсэгт суухаар шийдээд нэг хоосон ширээнд очоод суучихлаа. ширээний хамтрагчаа харсан чинь нөгөө өглөөний их зант сууж байншд таарцын бээ.

их зант- яасан тийм царайлаг байна уу

би- үгүээ анх удаа л ийм царай муутай хүн хараад жаахан сонин санагдаад

их зант- юу гэнээ?!

багш- хөөш ким тэхён дуугүй суу даалгаварт явах эрхээ хасуулаад лэкц сонсмоор байна уу!

өө нээрэн даалгаварт явна гэдэг нь нэг ёсний чөлөө л гэсэн үг өөрөөр хэлбэл чи даалгаварт аль ч улс руу хэд ч хоногоор явж болно гэхдээ заавал даалгавараа дуусгах хэрэгтэй. бас хүчтэй ч болно. миний хувьд намайг анхан шатны хөнгөхөн даалгавар авч болно гэсэн. гэхдээ би ядаж яаж жонгүүныг дуудахаа ч мэдэхгүй бн тэр өчигдрөөс хойш огт гарч ирээгүй.

багш- тэгэхээр *hshdhsjshsurjggsosicyfbeoahcydbwgqgidfjfjfu* миний чихэнд бол яг ингэж л сонсогдоод байгаамдаа. харин миний ганц ойлгож авсан зүйл бол би хамтрагчтайгаа өөрөөр хэлбэл зэвсэгтэйгээ маш сайн харилцаатай байх ёстой юм гэсэн үфф тэр бүткүээ😩.

би- хөөе тэхёнаа

тэхён- яах гээд байгаан бээ нээх сайхан харилцаатай ч юм шиг.

би- цсс сүртэйшд.

тэхён- тэгээд яах гээв

би- чи хамтрагчтай биздээ тэрийгээ яаж дууддаг юм?

тэхён- мэдкүээ миний хамтрагч цаана чинь охин найраад явж байна тэгээд ч наадуул чинь хүссэн үедээ л хувирч байдагшд чи ер нь зүгээр дуудаж үзсийн муу

би- дээбак нээрээ дуудаж үзээгүй юм байна.

???- ээе тэхёнаа юу хийж байгаа юм бас хөөрхөн охинтой айн

тэхён- амаа татаа чиний араас сургуулын бараг бүх охид гүйдэг болохоор чамтай хамтрах ямар хицүү байдгыг мэдхүү

???- чадаж байгаа юманд арга алга.
нээрэн мартсанаас намайг жимин гэдэг чамайг хэн гэдэг вэ * ирмэх *

би- аан юу лилианаа гэдэг.

жимин- тэгэхээр лили юм биздээ.
танилцхад таатай байна цааш даа илүү дотно болцгооё.

( яахын бэ хэрэггүй. ) өө тэгэлгүй яахав хэхэ. ( бас нэг эвгүй гар гараад ирлээ цаашдаа юу л болдог болдоо. )

ангуучдын сургуульWhere stories live. Discover now