лилигын талаас
би- ю.юу чи хэн бэ бас юун эзэн?
??- ахх шинэ хүн байхнээ ууг нь арай өөр зүйл төсөөлж байсан юмсан.
би- хөөе асуултанд хариулаачээ чи хэн юм бас чи сая миний зүүлтнээс гарч ирсэн үү?
??- заза шинэхэн эзэндээ товч тайлбар өгөхөөс.
тэгэхээр намайг жонгүг гэдэг чиний шинэ туслах. бас би наад зүүлтнээс чинь гарч ирээгүй би өөрөө зүүлт болж хувирдаг юм өөрөөр хэлбэл чиний зэвсэг. туслахууд бид өөрсдийн амиараа эздээ хамгаалдаг. мэдээж эзэн нь ч бас хүчтэй байх хэрэгтэй.
гэхдээ над шиг зэвсэг яаж явж байгаад чам дээр ирчихдэг байна аа.би- юу гэсэн үг юм чи л өөрөө намайг сонгоо биздээ би яачихаад байгаа юм.
жонгүг- нэгт би чамайг сонгоогүй чамайг зэвсгээ сонгож байхад би зүүлтэн дотор унтаж байсан юм
хоёрт чи хэтэрхий сул дорой байна намайг анх удаагаа л шинээр ирж байгаа сурагч сонгож байна. чамд ч нилээн их бэлтгэл хэрэг болхоно дээ."юу вэ муу их зант өөрөө тийм мундаг ч юм шиг зүгээр."
би- тэгээд би яаж хүчтэй болох юм?
жонгүг- тэрийг хичээл дээр чинь заагаад өгчихөнө. харин тэр болтол баяртай. бас намайг алдаж тэнэгтэв. *хувирах*
би- юу вээ?? ингээд л явчтхаж байгаа юмуу энэ муу чинь овоо юм байх гэсэн овоолсон баас байсан бшд муу царайнаас цаашгүй амьтан.
??- хөөш чи жаахан чимээгүй байгаач дээ!
би- ч.чи бас хэн бэ
??- юу хэн бэ гэж шинэ ангыхан үргэлж төвөг удаж явах юмаа
би- юу гэнээ *бас нэг их зант өнөөдөр чинь яачихсан өдөр вээ???*
??- дараагын удаа битгий галзуу юм шиг ганцаараа ярьж бай *явах*
эд нар чинь одоо юу вэ энэ сургуулын хүүхдүүд бүгд ийм юмуу эсвэл би ийм хачин юмнуудтай нь нь тааралдаад байна уу ахх мэдкүээ мэдкү ер нь миний амар тайван амьдралд юу тохиолдох нь энэ вэ саяны их зант сайхан царайтайдаал баярлаж яваарай гэж хэлмээр бн.
YOU ARE READING
ангуучдын сургууль
Fantasyхэрвээ таны амьдралд гэнэт л таны хэзээ ч үнэн гэж бодож байгаагүй зүйлүүд гараад ирвэл яахав бүр таны амьдралыг оронгоор нь эргүүлэх бол яахав??.....