part 9

426 55 1
                                    

лилигийн талаас

би- жонгүүгааааааааа!!

жонгүүг- битгий хашхираад байгаачээ

би- би чамайг бараг чамайг зуун удаа дуудлаашд

жонгүг- заза яах гэсийн

би-юу яах гэсийн гэж хоёулаа даалгаварт явий

жонгүг- одоо чи юу

би-😑 хамгийн багаас нь эхлэх болохоор санаа зоволтгүй бас би яаж чамайг ашиглаж тулалдах юм

жонгүг- яааг ингэж * хувирах*

би- хоох чи ийм хөнгөхөн байсан юмуу? чи хүн мөн үү? чи юм иддэг юм уу? бас-

жонгүг- бурхан минь миний муу чих яасан олон юм асуудгын

би-☺☺☺

жонгүг- за яахав чи бид 2 холбоо тогтоосон учираас л би тийм хөнгөхөн санагдаж байгаа юм өөр хүн өргөх юм бол намайг яасан ч даахгүй.

би- оон

жонгүг-😑 чи хичээл дээрээ юу хийж байдаг юм бэ?

ойрын хэдэн хоног их юм болсон шүү тэхён бид хоёр муучгүй найзууд болоод авсан гэхдээ тэрний их занг яавал засах юм болдоо харин би жонгүгын огт ойлгодоггүй нэг бол жоохон хүүхэд шиг нэг бол их зантай эсвэл халамжлаад ч байгаа юм шиг эсвэл хувираад таг болчихно аль нь жинхэнэ жонгүг юм болоо?.

жонгүгын талаас

тэрэнтэй ярих гэхлээр нэг л болж өгөхгүй юм аа. өөрийн мэдэлгүй л янз бүрийн зан гаргачихаад байх юм. би тэрнийг хүчтэй гэдэгийг мэднэ гэхдээ тэрнийг гэмтчих вий гэхээс маш их айдаг. харин тэр надаас долоо хоног болгон л даалгаварт явах эсвэл зэвсэг ашиглах талаар асуух юм. би чинь ер нь яачихаад байна аа ааш жон жонгүг ухаантай байгаач чи хэзээ иймэрхүү охин сонирхдог болчихоов?! тэр чинь тэнэг ухаан муутай сул дорой хөөрхөн хөгжилтэй сэтгэл татам😶 юу вээ? би юу гээд хэлчвээ? өөрийн ухаантай байлдаа би ийм төрлийн охин сонирхдоггүйшдээ.

ангуучдын сургуульWhere stories live. Discover now