эмнэлэгт энэ хоёртой хамт байхад огт уйдахгүй шүү. гэхдээ тэхёны царай нэг л сайнгүй харагдах нь миний санааг зовоож байлаа.
тае- лилиана чи мартаагүй бол өнөөдөр лара та хоёрын тохирсон өдөр.
нээрээ тийм шдээ би яагаад тэр охиныг мартчихваа. би тэрнийг амархан ялчихаж чадна гэхдээ лара тийм ч шудрага хүн биш надад болгоомж илүүдэхгүй л байх.
би- за за залуусаа одоо гарцгаа жонгүг наад хувцасаа соль тэхён явж хичээлдээ суу чамайг хичээлээ таслаад энд ирснийг чинь мэдэхгүй гэж бодоо юу? би одоо хувцсаа сольчихоод лара дээр очино.
жонгүг- тэгвэл би хувцсаа сольчихоод ирье чамд зэвсэг хэрэгтэй.
тиймээ би түрүүчийн удаад зэвсэггүйгээр үхэх шахсан бас миний жонгүгыг хурдан явуулах гэсэн өөр нэг шалтгаан ч бий.
тэр хоёрыг гарсны дараа би хувцсаа солино гэсэн чинь би илүү хувцас авчираагүй юм байна. гэхдээ миний орны хажууд ууттай хувцас үлдээчихэж. хүлээгээрэй хэн энд авчирсан юм бол тэхён? эсвэл жонгүг? ахх би яагаад анзаарсангүй вэ?!
юу ч гэсэн өмсчихлөө яг таарч байна шүү
хувцасаа өмсөж дуусаад шууд л лараг олохоор төв талбай руу явлаа аан нээрээ жонгүгыг хурдан гаргасны учир гэвэл тэрийг хархаар л өглөөний явдал санаанд ороод байна би яаж түүнийг унтаж байх хооронд нь царайлаг гэж бодож бүр хүрэх гэ- зза энэ ч яахав.
харин намайг талбай дээр ирэхэд бүх хүмүүс над руу үгүй юм байна бид хоёр луу ширтэж байлаа.
за тэгэхээр яагаад хүмүүс тэрэн рүү ширтээд байгааг таагаарай
YOU ARE READING
ангуучдын сургууль
Fantasyхэрвээ таны амьдралд гэнэт л таны хэзээ ч үнэн гэж бодож байгаагүй зүйлүүд гараад ирвэл яахав бүр таны амьдралыг оронгоор нь эргүүлэх бол яахав??.....