парт 6

434 50 1
                                    

лилигийн талаас

эргээд харахад ард минь саяныхтай яг адилхан цагаан зүүлт байлаа. намайг 2 зүүлтийг авахад үнэхээр танил мэдрэмж мэдрэгдэнэ яг л энэ анхнаасаа минийх байсан мэт.
төсөөллөөсөө салан мэнэжэр лүү харвал тэр ихэл гайхсан харагдана.

би- юу..

мэнэжэр- гайхалтай энэ ч түүхэнд бичигдхээр зүйл боллоо доо. нааш ир би чамд хос хадуурны талаар тайлбарлаад өгий.

би- магадгүй бүх зүйлийн талаар тайлбарласан нь дээр байх

мэнэжэр- тэгэхээр энэ дэлхий дээр 3 төрөлийн хүмүүс байдаг. эхнийх нь энгийн хүмүүс хоёр дахь нь ангуучид гуравт үхдэлүүд.
ангуучид биднийг 2 ангилдаг эзэн туслах гэж. чи бол эзэн харин наад зүүлт чинь чиний туслах. үхдэлүүдийн хувьд бидний мөнхийн дайсан бид тэднийг ангуучилдаг учир нь тэд хүнээр хооллодог түүгээр ч зогсохгүй идсэн хүн нь үхдэл болно. тэд яг л энгийн хүн шиг гэхдээ энгийн хүнийг бодвол илүү хүчтэй харгис тэдэнд зүрх сэтгэл гэж үгүй. харин намайг хамгийн их гайхшруулж байгаа зүйл бол чи 2 зэвсэгтэй байна түүхэнд хамгийн анх 1 сая жилийн өмнө нэг л хүн хос зэвсэгтэй байсан бас тэр хамгийн хүчирхэг ангууч гэгддэг байсан юм.
сонс чи хар хадуураа хэнд ч харуулж болохгүй шүү.

би- яагаад???

мэнэжэр- учир нь чиний чадвар маш онцгой 2 зэвсэгтэй байснаар чи энгийн ангуучаас 2 дахин хүчтэй гэсэн үг. юу ч гэсэн өнөөдөртөө өрөөндөө очоод амарчих маргаашнаас хичээлдээ сууж эхлээрэй.

би- за баярлалаа.

мэнэжэр- өө нээрэн ямар нэг хачин зүйл болвол битгий айгаарай.*хаалга хаах*

би- юу юу гэсэн үг юм бэ??
хачин юм гэж яг юу ??бурхан минь галзуурахнээ надад илүү дэлгэрэнгүй тайлбар хэрэгтэйшдээ.

сургуулийн коридоороор явж байтал зүүлт минь ахин гэрэлтэж. нүдээ нээгээд хартал урд минь нэг өндөр царайлаг банди зогсож байлаа. царай марай байнаа байна.

??- сайна уу эзэн минь

би- ю.юу?

ангуучдын сургуульWhere stories live. Discover now