Jakim jest ojcem?

667 22 7
                                    

Clint:Kiedy na świat przyszedł Sam był przerażony,nie wiedział nawet jak zmieniaci pieluchy!Ale kiedy urodziłaś Elize był opanowany i przygotowany.Clint okazał się dobrym ojcem,nie za surowym i nie za leniwy.

Tony. Podczas porodu był spokojny ale kiedy wzią małego Stiva na ręce był przeszczęśliwy! Zamierza w przyszłości odaci firme Stivowi.
To dobry ojciec i mąż,czasami pije ale co z tego?

Buck:Kiedy dowiedział się że urodziłaś trojaczki był w szoku,potem płakał,rozpaczał a na koniec skakał z radości! Kiedy dzieci miały po trzynaście lat zaczą ich uczy samoobrony,języków i jak obronici się przed kodem.
Buck to trosklowy i dobry ojciec.

Loki:Ten to dopiero miał załamke jak dowiedział się o ciąży a o na wieści o tym że to czworaczki zemdlał.
Od samego początku wspierał ciebie i dzieci. Chłopców uczy magi a Zaye uczy walki w ręcz.
Ogólnie to dobry ojciec ale potrafi upici się ze Starkiem kiedy dzieci nie dają spokoju.

Dr.Strenge:Katharin odziedziczyła po ojcó zdolności magiczne które ujawniły się w czwartym mięsiącu życia małej(Masło maślane)
Stiven był z niej dumny,uczył,pomagał i pocieszał.
Nie lubił gdy mał się smuciła.
Stiven to dobry ojciec.

Deadpool:Tutaj pojawiają się kłopoty,Wede nie umie trzymaci języka za zębami przez co zaczą opowiadaci dziecku czym jest seks czy prezerwatywa,pozwala małemu bawici się bronią bez dozoru.
Twój ojciec słysząc o tym chciał byś zerwała z Wedem ale nie zrobiłaś tego.
Oprucz tego to dobry ojciec czsami tylko przesadza.


🌈Preferencje z Avengers🌈Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz