Dlaczego rozbiłaś mu szklankę na głowie?

392 13 13
                                    

Brawo!! 🎆👏🎆👏

Clint: Zrobiłaś to niechcący kiedy podsadzał cię abyś mogła dosięgnąć talerzy ale stojąca obok szklanka ucierpiała.

Tony:Zrobiłaś to z zimną krwią gdy zobaczyłaś go całowanego przez Pepper, przy okazji rzucając w nią.

Bucky:Wyżarł cały słoik powideł które miały byś na ciasto a szklanka była jedyną rzeczą której nie bałaś się rzucić w niego.

Loki:Oberwał z próbę zniszczenia wattpada.

Strenge :Ćwiczyłaś z nim magię a dokładniej to teleportacja przedmiotów i tak się złożyło że portal przez który teleportowałaś szklankę pojawił się nad jego głową.

Deadpool:Podrywał Petera i oberwał więcej niż jedną szklanką.

Fury:Pozwolił Halkowi rozwalić połowę helikariera w tym twoją kwaterę gdzie miałaś swoję najważniejsze rzeczy.

Erick:Bił się z Profesorem i Loganem na raz.

Peter:Dał się podrywać Deadpoolowi.

Pyro:Podpalił Bobiego i spalił twoje ubrania.

Fandral:Dał się wciągnąć w pijackie pomysły Thora i Starka przez co został ranny i musieli nastawiać mu chyba trzy kości.

Steve :Kiedy skaleczyłaś się nożem i przeklnełaś przykną,, Język" i w przypływie złości rzuciłaś w niego nieszczęsną szklanką.

Ps:Od dzisiaj dodaje muzykę w media...

🌈Preferencje z Avengers🌈Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz