První noc jsme měli s Minem jistou tradici. Když se moji rodiče odebrali ke spánku, tak jsme se spolu s Jimimem vždy vykradli do kuchyně.
Tam jsme si připravili velký hrnek kakaa. Já jsem měl hrneček s obrázkem slona a Chim zase s obrázkem papouška.
Kromě teplého nápoje jsme si z vysokých poliček, kam jsme mimochodem ani jeden nedosáhl, díky čemuž jsme si museli brát vysoké barové židličky, brali sladkosti. Ať už to byla mléčná nebo oříšková čokoláda, cukroví všeho druhu nebo želatinové bonbony.
Nakonec jsme se přesunuli na verandu, kde jsme měli již připravené své kabáty, teplé boty, šály a rukavice, do kterých jsme se v rychlosti oblékli. Poté jsme už konečně mohli vyjít ven.
Zadíval jsem se k nebi a spatřil na něm měsíc v úplňku.
"Hyung. Pojď do altánku." zaprosil Jimin a zatahal mě za rukáv bundy.
Otočil jsem se k němu a usmál se na něj. "Dobře Chime." zašeptal jsem a popadl jeho drobnou ručku, jež byla skrytá před zimou v bavlněné rukavici modré barvy.
Altánek, jestli se tomu tak dalo říkat, byla malá čtvercovitá stavba se zahradním náčiním, které v ní bylo vždy rozházené.
Ztuha jsem otevřel těžké dveře a na stěně nahmatal vypínač, kterým jsem ihned rozsvítil světlo, abychom tam nezakopli o nějakou lopatu nebo hrábě.
Potom jsme spolu s kakaem v ruce a sladkostmi v igelitce přešli k malému stolku, co zde byl. Věci jsem na ně rozprostřel a pokynul jsme Minovi, aby si sedl, zatímco já jsme odtáhl závěs z velkého okna, ze kterého jsme měli výhled na noční oblohu, ze které se sypal bělostný sníh.
A/N
Kyo je pako!
Protože jsem včera zapomněla vydat kapitolu XD
Za to se vám mega moc omlouvám :cc
Ale... Zase bude kraší čas do neděle xd
A ofc mooooc děkuji za všechny hvězdičky a přečtení :333 <3
ČTEŠ
Look! It's snow! [P.Jm×M.Yg]
Random"Yoongi, podívej! To je sníh!" Ticho místnosti prořízl Jiminův radostný výkřik, když vběhl do místnosti. Přiběhl ke mě a já se k němu otočil. V dlaních držel sněhovou kouli, jež se pomalu roztékala. Roztomile nafukoval tvářičky a špulil své plné rt...