눈 - VIII

549 83 6
                                    

Celou večeři mě Jimin bedlivě pozoroval a já začal lehce litovat toho, že jsem to udělal. Možná jsem se měl opravdu více ovládat a jen ho pohladit nebo jej obejmout. 

Ale chtěl jsem mu dát speciální dárek. A myslel jsem si, že ho potěší.

"Hyung~ První si rozbal ten můj, prosím." vykřikl Jimin najednou a přiběhl těsně ke mě a do rukou mi strčil poměrně velký balíček.

"Dobře Mine." řekl jsem a usmál se ně něj.

On mi na to odpověděl sladkým pousmáním a potom odhopkal ke stromku, z pod kterého vylovil dárek ode mě.

Já, se stálým úsměvem na tváři, se pustil do rozbalení dárku od mého Chima. Mého? 

Byla to světle modrá krabice ovázaná rudou mašlí, jež jsem začal pomaličku rozvazovat a stahovat. 

Když už byla konečně dole, tak jsem odendal víko oné krabice a nahlédl jsme dovnitř. 

Na své tváři jsem ucítil pohled. Periferním viděním jsem si všiml, že mě Jimin bedlivě pozoruje a snaží se odhadnout moji reakci na jeho dárek.

Jen co jsem zaostřil na to, co se v balíčku nacházelo, musel jsem se pousmát. Byl tam modrý chlupatý svetr a na něm fotka mě a Jimina v rámečku. 

Podíval jsem se na mého mladšího kamaráda a opětoval mu jeho zkoumavý a lehce nejistý pohled. Potom jsem se na něj zeširoka usmál a roztáhl ruce tak, aby ke mě mohl radostně přihopkat a pevně mě obejmout.

"Děkuji Minnie... Je to krásné." řeknu upřímně a pevně si ho k sobě přitisknu.


A/N 
OMG *-*
Asi to nepatří sem, ale i tak... nevím, kam jinam to napsat. Vy jste se u Esd zbláznili ne? 3K přečtení? *-* Já... děkuji :3
A taky vám moc děkuji za to, že tuhle kravinku pořád čtete ♥ i love u ♥ 

Look! It's snow! [P.Jm×M.Yg]Kde žijí příběhy. Začni objevovat