눈 - XIV

552 90 5
                                    

"Máš to tady hezké." řekl uznale Min, když jsem ho dovedl k sobě do pokoje a pokynul jsem mu, aby si odložil tašku s věcmi.

"Děkuji." řekl jsem upřímně. "A co budeme dělat?" zeptal se zvědavě.

Skočil jsem na postel a naznačil mu, aby se ke mě připojil. Přeci jen, když to pro nás bylo běžné v dětství, proč by to mělo být špatné i teď? Chvilku bylo vidět, že váhal, ale nakonec přikývl a sedl si ke mě. Jen jsem zavrtěl hlavou a za paži jsem ho stáhl do lehu vedle mě.

"Nevím hyung. Sáňky tu nemám, rukavice jsem taky zapomněl. Netuším." řekl upřímně a otočil se bokem ke mě. Trochu zaklonil hlavu, aby na mě viděl. Musel jsem se zasmát.

"Co takhle nějaký film?" navrhl jsem nejistě. Nevěděl jsem, jestli má rád filmy. Sakra já o něm nevěděl skoro nic. Tak dlouho jsme se neviděli, že se musel určitě strašně změnit. I když to zatím vypadalo, že je všechno při starém.

"Jasně." zajásal a já se natáhl pro notebook, na kterém jsem zapnul nějakou vánoční komedii, na které jsme se oba dohodli.

Poté jsme jen leželi v tichosti vedle sebe a čekali, než se film rozběhne. Ovšem nevěnoval jsem mu skoro žádnou pozornost. Celou dobu mě v nose šimrala Jiminova vůně, kterou jsem nemohl dostat z hlavy ani potom, co jsme se šli postupně vykoupat.

Dokonce i když jsem si své vlasy myl mým šamponem jsem stále cítil Jimina. Leze mi na mozek. Nevím, jestli je to dobře nebo špatně, ale rozhodně mi to nevadí.


A/N 
takže. Máme tu první speciální část. Dnes nás budou čekat ještě dvě. Speciální budou jen pro tři osoby, kterým tyhle části hodlám věnovat. 
 
Tuhle část chci věnovat LucLoveYoongi za to, že je pro mě skvělou kamarádkou a i když máme na tolik věcí odlišné názory, tak věřím, že naše TUTE bude doopravdy TUTE. Mám tě ráda ty pako moje ♥ 

Po obědě čekejte další :') c:

A opět... děkuji za všechna přečtení a hvězdičky ♥ Tak strašně moc :3

Look! It's snow! [P.Jm×M.Yg]Kde žijí příběhy. Začni objevovat