Po rozbalení všech dárků jsme se s Jiminem přesunuli do mého pokoje. On se rozvalil na mé posteli a usmíval se na mě jako sluníčko.
"Bude ti vadit, když bych si na chvilku zapnul počítač? Rád bych něco dodělal." zeptal jsem se ho nejistě.
V jeho očích probleskl slabý náznak smutku, ovšem přikývl a natáhl se pro svůj telefon, který odemkl a najel na messenger, kde si okamžitě začal s někým psát.
Jenom jsem se uchechtl a sedl si ke stolu a otevřel v počítači program, kde mám rozpracovanou muziku. Nasadil jsem si sluchátka a nechal se pohltit inspirací a hudbou.
Z dlouhého přemýšlení mě vytrhli něčí paže, jež se obmotali kolem mého krku. Nejprve jsem to ignoroval, jelikož jsem byl až moc ponořený do programu, ale jen co jsem a svém krku ucítil horký dech, následovaný měkkými rty, jsem se odtrhl od svých myšlenek.
Stáhl jsem si sluchátka z hlavy a na kolečkovém křesle jsem se otočil a spatřil Jimina, jak se na mě smutně dívá.
Po očku jsem mrkl na hodiny a z hrůzou zjistil, že jsem onu 'chvilku', jak jsem tvrdil, prodloužil na dvě a půl hodiny.
"Nerad tě ruším hyung, ale... prostě... chybíš mi." nevinně se na mě usmál a naklonil hlavu na stranu.
Vůbec na nic jsem nečekal, zvedl se od počítače a přešel k němu. On mě však překvapil tím, jak dravě se vrhl na mé rty, do kterých mě začal jemně kousat.
Okamžitě jsem s ním začal spolupracovat a nějak jsem nás přemístil na postel, aniž bych náš polibek jakkoliv přerušil.
Jimin však znovu překvapil. Ležel na mě, své tělo tiskl na to mé a začal žádat o vstup do mých úst, což jsem mu po chvilce přemlouvání povolil.
A/N
Neneee. Tady smutík nebude :')
Tohle je až moc soft. Tady by to byl hřích. Takže smůla úchylné dušičky. ♥Ahhh. Dneska mě to nějak baví.
aaa chci se zeptat. Měli byste zájem o to, kdybych napsala povídku Bts x Reader? c:
napadlo mě tooo a myslím, že by to nemuselo výt špatné. Ovšem hlavní slovo máte vy.Aaa taky chci poděkovat za 1K přečtení ♥
Jste prostě boží a nechápu, proč to pořád čtete .-.
ČTEŠ
Look! It's snow! [P.Jm×M.Yg]
Losowe"Yoongi, podívej! To je sníh!" Ticho místnosti prořízl Jiminův radostný výkřik, když vběhl do místnosti. Přiběhl ke mě a já se k němu otočil. V dlaních držel sněhovou kouli, jež se pomalu roztékala. Roztomile nafukoval tvářičky a špulil své plné rt...