''Soğuk havalara bayılıyorum bee''Selam,ben Ayla.Soğuğun enerji verdiği,şarkı söyleyip dans etmeye ve hobi olarak her gece uykusu geleseye kadar hayal kuran bir kızım.
''Salak mıyım ben hayalimdeki rolüme bile kendimi tanıtıyorum.Kesinlikle salağım.''
Ayla her gün yaptığı gibi bugünde yatmadan önce hayal kurmak için camın önüne oturdu.Hava soğuktu ve bu ona daha da heyecan veriyordu.En iyi yapabildiği tek şey her şeyi kolayca hayal edebilmesiydi,zaten o da bunu biliyordu ve sıkça değerlendiriyordu.Bir arkadaşı sayesinde koyu bir Kore Pop fanı olmuştu.Bugün hayali EXO ile ilgiliydi.Şu 12 yakışıklı erkekten oluşan kurt kadar asil grup olan EXO.Her zaman onların yanında olmak istemişti.Böyle düşünürken bugün havanın daha da parlak olduğunu fark etti.Ay ortalarda gözükmüyordu ama nerdeyse sabah oluyor diyebilirdi.Aniden başlayan köpek ulumaları da bütün rahatını bozmuştu zaten.Aslında ulumayı seviyordu çünkü bu EXO'nun en önemli sembollerinden biriydi.
(Dolunaylı bir gecede siyah bir elbiseyle o mükemmel 12 kişiyi bekliyordu.O kadar güzel ve parlaktı ki ayın ışığı bile yanında ateşböceğinin ışığı gibi kalıyordu...)
-Oha ay.....
SONUNDA DİŞİ KURT PEARL ESARETTEN KURTULDU VE BİR BEDENE BÜRÜNDÜ.
İNTİKAMLAR,12 MUCİZE KUYRUK,BİR ÇİFT KIRMIZI GÖZ VE AYIN YANINDA ATEŞBÖCEĞİNİN IŞIĞINDAN DAHA AZ KALDIĞI PARLAKLIK.GÜNEŞTEN SICAK VÜCUT.ZİFİRİ KARANLIKTAN DAHA KARANLIK BİR KÜRK. TEK BİR BEDEN, TEK BİR İSİM.''BLACK PEARL''
------------------------------------------------
Ne yaptığını bilmeden her zaman ki görünümüyle camdan atladı.Bu gece her zaman almak istediği intikamı almak istiyordu Ayla .Kendini soyutladı gerçek hayattan.Şu an ki dünyası sadece intikam alacağı şeye açıktı yani bir köpeğe.Geçen yıl tepelerden yuvarlanmasına ve yara izlerine sebep olan köpek.Kesinlikle onu öldürmek istiyordu.
Kokusunu alabiliyordu yakınlarda bir yerlerdeydi.Onu bulup bu dişlerle çiği çiği yemek istiyordu sadece.İşte her normal köpek gibi bir çöplüğe dadanmıştı.Onu yakaladı ve yere yatırdı.Tam şahdamarını yırtmak üzereydi ki..Duraksadı.Bu onun vicdanıydı ama bu kurt bedenine zıttı.Yaptı ve o damarı kopardı.O bir dişiydi ama intikam cinsiyet tanımazdı.
---------------------------------------------------
ŞİMDİ OKUDUĞUN
DİŞİ KURT - BLACK PEARL
FanfictionVücudunda savaşan,normal hayat yaşayan insan ve intikam isteyen kurt genlerini emri altına almaya çalışan bir genç kız; dünyada var olan 12 erkek kurdun sahip olduğu tek dişi kurda dönüşür.Bir beden içinde iki ruh: Biri insan,biri kurt..