-Anne yapma! Yaa! Uyanmak istemiyorummm!! Her tarafım ağrıyor zatenn!!
Güneş ışığı tam da yüzüne vuruyordu Ayla'nın. Annesi de uyanması için sürekli gıdıklıyordu.Rüyasında dünya savaşına falan katılmış gibi bir suratla yataktan kalktı.Neden bu kadar yorgun olduğunu kendi bile bilmiyordu.Yüzünü yıkamak için banyoya gitti ve
''BU DA NEE!! ''
Aynaya baktığında gördüğü şey kendisi değildi.Saç rengi biraz daha koyulaşmıştı ve ten rengi biraz daha açılmıştı.Bu nasıl bir çelişkiydi? Aynı zamanda yüzündeki bütün sivilceler yok olmuştu.Siması aynıydı ama yinede biraz mükemmelleşmişti sanki yüzü.Elleri pamuk kadar yumuşaktı ve tırnakları sert olsada güzel bir biçime girmişti.Fiziğine zaten inanamamıştı.Neredeydi onu 56 kiloya çıkaran göbeği ? Şimdi fark etmişti ki annesi bu değişimi farketmemişti.
Gözlerini tekrar tekrar ovcaladı ama yok gene aynıydı.En azından bu yorgunlukla aynaya bakabiliyordu.Çok tuhaftı ama yeni halini sevmişti.
Şaşkınlığını atamadan sofraya oturdu.Gerçektende kimse bir şey demedi ve herkes sessizce yemeğini yedi.Kahvaltı bitmişti ama Ayla hala yiyordu.Neredeyse bir 'kurt' kadar acıkmıştı.Bu güzel fiziği bozmak istemiyordu ama kendini de durduramıyordu.Ta ki annesi zorla elinden yemekleri alana kadar.Eğer annesi onu durdurmasaydı buzdolabını bile yiyebilirdi.
Bugünde boş boş oturucaktı ya da salak salak evde dolaşacaktı ama bir yerlerden gelen bağırış sesi onun bütün fikirlerini bozdu.Tanıdık bir sesti.Korkuyla bağırıyordu.Tepki vermeden hızla çıktı evden.Sesin geldiği yöne doğru koştu ama sanki koşmuyor arkasına roket bağlanmış gibi uçuyordu.Sonunda sesin sahibini buldu.Arkasından gördü ve tanıdı.Bu onun en yakın arkadaşı (sözde çünkü Ayla ondan hoşlanıyordu) Poyraz'dı.Arkasından 2-3 tane köpek koşuyordu.Hemen Poyraz'ın en kolay yakalayabildiği kısmı kolundan tutup koşmaya başladı.Bir tenha sokağa girip durdu.Poyraz'a baktığında kendi kadar sağlam durmuyordu zaten köpeklerde onun (Ayla'nın) yanında kaplumbağa gibi kalmışlardı.Tuhaftı.Çok hızlı koştu ama neredeyse hiç nefes nefese kalmamıştı.Bugün cidden ona bir şeyler oluyordu.
Sonunda biraz dinlenince ilk şaşkınlığını dile getiren Poyraz oldu.
''Koşudaki yeteneğinden bahsetmeden ilk olarak teşekkür ederim.Gerçi biraz güzel giyinip kurtarsaydın daha memnun olabilirdim.'' Poyraz'ın tepkisine karşılık Ayla suratını astı.Onu kurtarmıştı ve o pijamalarını hor görüyordu.
''Pijamalarımı değiştirip gelmiş olsaydım çoktan senden eser kalmamış olabilirdi.Sadece biraz kırmızı kan dışında..'' Az önce ne demişti ! Kırmızı! Kan mı?! ''Tamam bir şey demedim kan istiyorsan git vampir ol. Bu arada baştan söyleyeyim köpeklerden korktuğum için değil sadece macera olsun diye kaçıyordum velet.'' Poyraz üstünü silkeleyip eline cebine sokup yürümeye başladı.''Kaçarken ki surat ifadeni görseydin öyle diyemezdin sanırım ergen.''
Ayla, Poyraz'la birlikte onun dershanesine yürüdü ama sadece 20 metre ötesine.Yanında pijamalı arkadaş olarak onu rezil etmek istemedi. Aslında bunu büyük bir ciddiyetle Poyraz istemişti.Eve geri dönerken hiç kimsenin fark etmediği değişiminin sadece Poyraz'ın fark ettiğini düşündü.Bunu dile getirmemişti ama tenha sokakta ona ilk baktığında ki bakışları... etkilenmiş gibiydi? Onu bulduğu yer evlerine baya bir uzaktı ama Asena o çığlıkları nasıl duymuştu? Eve varasaya kadar bunu düşündü ama bir cevap alamadı.
''Bugün hava daha ilhamlı''
Ayla her zamanki gibi kendi kendine mırıldanarak yatağının yanındaki pencerenin önüne kuruldu.
(Saat 23:57)
''Hayal kur,hayal kurr! Bugünkü kendimi düşünmekten hayal kuramıyorum.''
(Saat 23:58)
''Uykum geldi''
Saat 23:59
''Sanki bana bir şey..''
Saat 24:00
''Auuuuuu''
Yeniden kanı siyah akmaya başladı Ayla'nın.Saat gece 12 oldu ve zarif ama sivri dişli kişiliği ortaya çıktı.Bugün de intikam almak istediği çok kişi vardı ama onları öldürmedi. Bazen kılık değiştirdi,bazen de Ayla kılığında görünüp Black Pearl'e dönüştü.Her intikamının derecesi farklıydı.Kan görmekten sıkıldığında sebepsiz yere Poyraz'ın odasına gitti.Odaya girmek onun için kuş avlamaktan daha kolaydı.Sonuçta 12 kuyruğa sahipti ve her birinin farklı bir özel gücü vardı.
Bir süre boyunca Poyraz'ın yüzüne baktı.Onun yanında olduğu zaman sanki kuyrukları yok oluyor gibiydi ve eğer uyanık olsaydı Poyraz'ın da bunu fark edeceğine adı gibi emindi.Poyraz şimdilik güvendeydi.Henüz bir tehlike yoktu.Rahatlıkla yatağına geri dönebilirdi.Zaten sabah olmak üzereydi.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
DİŞİ KURT - BLACK PEARL
FanfictionVücudunda savaşan,normal hayat yaşayan insan ve intikam isteyen kurt genlerini emri altına almaya çalışan bir genç kız; dünyada var olan 12 erkek kurdun sahip olduğu tek dişi kurda dönüşür.Bir beden içinde iki ruh: Biri insan,biri kurt..