Ben neyim,neye dönüştüm ?! Korkuyorum,aynalardan korkuyorum !
----------
EXO'dan,
'Abi! İmzalanacak albümleri nereye koydun ?'
'Pekala Oh Sehun.Artık aradığın şeyleri kendin bulabilmelisin.Şimdilik pas geçiyorum.Salondaki masanın üstünde olmalılar.'
'Direk yerlerini söylemeliydin abi böylece uzaman için gerekli olan oksijeni harcamış olmazdın.'
'O kadar ciddi duruyorsun ki espri olduğunu bilmesem paramla adam tutar seni dövdürürdüm.'
Bugün çocukların izin günüydü. Yorucu albüm çalışmalarının sonunda dinlenmek için bir gün izin alabilmişlerdi. Grubun uykucuları Lay ve Luhan herzaman ki gibi uyuyor,diğerleri yurdun içinde serbest takılıyorlardı. Her ne kadar sıradan bir gün gibi gözüksede bugün sanki yurdun üstünde kara bulutlar vardı ve bir şeyler onları huzursuz yapıyordu. Sonuçta kurt hisleri denen bir şeyler vardı.
Zil çaldı. Tao kapıyı açtı. Gelen Kai ve D.O'ydu. İkiside çok terlemişlerdi ve ellerinde poşetlerden iz yoktu. En azından Sehun olmasını umuyordu. Ardı ardına kapıdan girmeden telaşla konuşmaya başlamışlardı. Tao ürperdiği için Kris'in kolundan tutuyordu. Diğerleri meraklı bir şekilde onlara bakıyordu.
D.O: 'Çocuklar sanırım kısa bir süre sonra fırtına başlıyor.'
----------
Ayla sanki hiç uyanamayacak olduğu bir kabusta gibiydi. Az önce vücudunun her yerinden tüyler ve kuyruğu çıkmıştı. Şimdi iktirirken kırdığı için kapısız,darmadağın bir ev ve kurda dönüşen bedeniyle yalnız kalmıştı. Hatırlıyordu ki- aynı zamanda her şeyi anlıyordu.
Şu anda bir kurt olmasına rağmen çok mükemmel bir güzellikteydi. Demek ki normal hayatta bu yüzden Miss Turkey e dönüşmüştü. Hızlı koşması da bu yüzden olmalıydı. Sonuçta kurtlar hızlı koşarlardı değil mi? Her gece birilerinin peşinden koştuğu ve her güvende olmasını istediği insanın yanına uğradığı için sabahları yorgun oluyordu çünkü bu kadar şey insan vücuduna ağır geliyordu. Tek anlayamadığı neden bütün değişiklikleri sadece Poyraz'ın farkettiği ve göğsündei pençe iziydi..
Aslında hiç bir şeyi anlayamıyordu. Hangi insan durduk yere bir kurda dönüşürdü ki ?!
----------
Suho telaşla Lay ve Luhan'ı uyandırdı. Şimdi bütün üyeler D.O ve Kai'ye odaklanmıştı. Korkuyorlardı. Hepsinin gözlerinde korku vardı. D.O soluklanıp konuşmaya başladı :
'O uyandı. Marketten çıktıktan sonra uyarı geldi.İlk başta bir şey anlamamıştık.Uyarıda haberci olduğumuz söylendiğinde durumu anladık. Çocuklar sanırım şu anda kendi vücudu olmadığı için bir bedene bürünmenin yolunu bulup uyandı. Muhafızlardan biri büyü kullanmayıp Pearl tarafından hipnotize edilmiş ve kaçmasını sağlamış.Girdiği bedeni -onu- acilen bulmamız lazım!
İşte korkuları buydu. Herkes dişi kurdun kaçma ihtimalini duymaktan korkarak yaşıyordu. Sonuçta ataları ona büyük bir iz vermişlerdi ve Pearl buna sinirlenmişti. Artık 12 kurt için savaş başlamıştı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
DİŞİ KURT - BLACK PEARL
FanfictionVücudunda savaşan,normal hayat yaşayan insan ve intikam isteyen kurt genlerini emri altına almaya çalışan bir genç kız; dünyada var olan 12 erkek kurdun sahip olduğu tek dişi kurda dönüşür.Bir beden içinde iki ruh: Biri insan,biri kurt..