Medya :Görkem ♥️♥️
Selam bu benim ilk hikayem okuma nı zı çok isterim hatta çok sevinirim iyi okumalar ❣️❣️Bukre :
Gök yüzün de yıldızlar o kadar güzel parlıyordu ki muhteşem di.
Hamak ta sallanıp gök yüzünü her gece sıkılmadan izliyor dum.
Seviyorum geceyi, yalnızlığı, sessizliği, parlayan küçük kaya parçalarını.
Yavaşça Hamak tam kalk tım, derin bir nefes aldım, sonra gök yüzüne baktım huzur du ya işte.
Eve hiç gitmek istemiyor dum babamın o bana tiksinir bakışları, fazlalık mış gibi hissettiriyor.
Eve doğru adım atarken babam karşıma çıkma sın diye dua ediyor um.
Yavaşça mutfağın o sürgülü kapısını açtım ilk önce, yavaşça adım attım içeri,sağa sola baktım ve allahım ya yaşasın ya yok ya oh valla bi derin nefes aldım ve ayaklarımın ucun da devam ettim.
Kapının tam sağına dönecek tim ki ağğhh burun um ağğhh duvar ya kesin ağğhh kırıldı hissetmiyordum , uyuş tu, karınca lanıyor ve nası la burda duvar ne arasın. Yok ya hadi canım daha neler.
Kafa mı yavaş ca kaldır dım ve tata babam ah ya gene mi gol olmadı arkadaş ve her zaman ki gibi gene başladık
Babam :
- Seni küçük seni gene ne arıyor sun ayak altın da.
Bukre :
-Baba bura benim de evim hani gezmem normal gibi geldi sanki bana.Demem üzerine
Babam :
- Sen ne zaman bana laf verir oldun ha ne zaman. Senin dilin fazla uzamış gene bana o dilini kestirme.Bukre :
- Ben senin kızın ım kızın. Bi kere olsun bana bi kere kızım bile deme din. Ve gelmiş beni daha ne kadar parçala ya bilirsin onu mu ölçü yorsun ha BABA.O kelimeyi öyle bi vurgulamıştım ki nefret dolu bakıyordu bana
Babam :
-Sen sen annenin katili sin unuttun mu Bukre. Ben sana kızım diyemiyorum bünye m kaldır mı yo. Eğer annen seni doğurmak ta ısrar etme se idi o kara toprağın altında o değil sen yatıyor olurdun. Ben de sevdiğim kadını asla kayıp etmemiş olurdum.Gerçekleri yüzüme bu kadar acımasız ca vuracağı aklımın ucundan bile geçmezdi. Sustum gene içim yandı hem gözünde annemin katili, hem de asla kızım demiyecek kişiydim ben.
Gözlerim doldu gene ağlamak için daha çok direndim yanından omzuna vurarak koştum babamın. Anahtarlık ta araba mın anahtarını aldım ve dışarı attım kendimi hızlıca araba ma binip barın yolunu tuttum.
Görkem :
-Doldur yoksa seni şuraya gömer im barmen.
Dedim nasıl doldurduğunu bilemedi salak çünkü ben kim mi yim Görkem Yıldız ım ben. Adımın her geçtiği yerde genelde karı kız dolu olur. Sadece beni elde etmek için.Hepsi beş para etmez in teki hatta şu üstümde ki kız bile
Görkem:
-Kalk üstüm den hemen.diyip bir kenarı attım kızı
Adını bilmediğim kız :
-Hadi ama Görkem ya daha eylenecek tik yapma böyle.Diyip boynu ma sarıldı ve beni yanak ım dan öpmeye başladı.
Asla ben dudak tan öpüş mem bunu tüm dünya bilir insanlar elbet ilkini güzel bir ile yaşamak ister. Ben de onlardan dım asla içkili bile olsam bu değişmez di.
Yavaşça dudaklar ıma inmeye başladı ve hemen üstüm den attım o kızı.
Görkem:
-Asla karşıma çıkma sana da önceden dediğim gibi asla dudak olmaz diye ukala şey yıkıl karşımdan.Kızın gözleri dola dola gitti karşıma dan. Salak mı ne diye düşünür ken.
Ve bi an da sessizlik oldu kimseden ses çıkmadı ve herkez barın girişine baktı.Ve kafam ı oraya çevirdim ben de
Ve ohaaaaaa o ne beeeee demem o ki afet ya kız kapıda ki görevliler hemen kafasıyla selamla yıp yol verdiler afete. Hiç umursamadan sağı solu barmen e bir el işareti yaptı ve barmen onayladı kafası ile sonra durdu kız.
Buraya doğru gelmeye başladı o gelmeden önce barmeni yavaşça yanıma çağırdım
Görkem
-Kim bu afet bana bi desene?Barmen :
_O mu o buranın sahibi Görkem Bey Bukre Adalı.Sadece 20 yaşlarında bel ki olan bu afet demek buranın sahibi ha
Barmen :
-Sakın ben den duymuş olmayın sadece canı sıkkın yada kafa dağıtmak için bura da olur kendisi.Barmen göz kırpma işareti yaptım oda hafiften başını sallayıp gülüm se di.
Medya :Bukre ♥️♥️
Yanıma oturdu, bira içmeye başladı.
İçerken bile okadar dehşet duruyor du ki yavaş ca bana baktı hayır dır der gibi.
Ama omuz sil kip sadece kalk tım ve kızın kulağına eğil dim ve şöyle dedinGörkem :
-O kadar da güzel değilsin.Sadece gözlerini büyütüp bana baktı ve ağzından şunu okudum.
Bukre:
-Seni ukala, züppe kendini beğenmiş manda, camış, ayı, salakVe göz kır pıp yanın dan hiç bir şey olmamış gibi gittim ve dışarı attım kendimi, gök yüzüne baktım da nasıl da huzur var.
Kaçan her zaman kovalanır bu dünyanın kural gibi birşey.Sonra aklıma annem geldi ve hemen yollarına düştüm annemin o kara toprak altında dert sahibi yaptım kadını. Gülümseyip yoluma devam ettim.
Ah be gül kokulu annem ne vardı beni bırakıp gidecek şu bahtsız dünya da ahhh ahhh.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Sen Benim Son Sevdamsın
Teen FictionPeki ya umutlarda biterse ? sen aşkı Kerem ile Aslı ,Ferhat ile Şirin ,Leyla İle Mecnun'mu sandın . Aşkla oyun olmaz demiş büyük üstat .Babası her gün kendini suçluyordu o araba kazasında ,her gün kızının o güzel gözlerine baktığın da kendini suçl...