Herkesin sarılırken asla bırakmak istemediği bir kişi, bütün sokaklarını dolaşmak istediği bir şehir,ve yaşamak istediği bir filim vardır .
Ben neyi yanlış yaptım!bunlar geldi başıma.
Sahi neydi o kural! Sevince mi kaybediyorduk?Kaybedince mi seviyorduk .
Ben her bir şeyi mi daha doğmadan kaybettim.
-BUKRE
Gözümü açmaya çalıştıkça başım başım çok fena ağrı giriyor ahhğğh . Bir dakika bir dakika neredeyim lan ben ! bura neresi ? Allah kahretsin beni.
yatakta bir sağa bir sola debelenip kalktım kalkmasına da üstümde bir tane tişört var ama bu ne yoksa yok lan daha neler.Hele bir yapsın anasından içtiği sütü burnun dan getirmezsem .
Kıçımı zor kapatıyor lan bu! sen bana sabır ver Allah'ım. Bu böyle olmaz elbisem nerede benim o değil seste geliyor dur hele ya en iyisi bir aşağı bakim ben .
yavaş bir şekilde odadan çıktım,aşağı dan sesler yükseliyordu ama ben de hala sersemlik vardı uykum da var .
Gözümü hafif ovalarken uykum açılsın diye çabalıyordum ki oda ne lan oha ! dün ki ukala çocuk ve yanında tahminimce babası ve ben bu halde.
Amcam şok olmuş bir halde bana bakarken benim de pek bir farkım yoktu aslında .
-Bana biri burada ne olduğunu açıklaya bilir mi lütfen .
Tahminimce değim gibi dün ki çocuğun babası konuştu .
- Asıl siz söyleyin bura da neler oluyor !sen oğlumun odasından daha poponu kapatmayan bir tişört le çıkıyor sun ,oğlum desen yarı çıplak ha ne oluyor asıl siz söyleyin bana .
O nasıl bağırma amca ya ta bura dan kulağımı hissetmiyorum yani oha ama demi demeye kalmadan devam etti sözlerine .
-Görkem oğlum sen bana bir söz verdin lan söz !ne olursa olsun baba eve kız getirmeyeceğim ,getirirsem de bil ki evleneceğim kız olacak demedin mi lan eşek sıpası .
bir dakika bir dakika işler şimdi karıştı hop dur bakalım amca .
-Amcacım ilk bir sakin olun lütfen! ben daha ne olduğunu bile bilmiyorum .Dün annemin mezarında başında oturmuş ağlıyordum biraz da kötüydüm , sonrası zaten yok ben de sabah bir açtım gözümü bura da bu vaziyetteyim .
Amcam gözleri hafif bir açılmış şekilde oğluna yani Görkeme baktı ve görkem konuşmaya başladı .
-Baba gerçekten bir günahımız yok onu mezarlıkta buldum çok kötüydü , sonra kusmaya başladı bir şey oldu zannettim korktum sonra arkamı döndüğüm de uyuya kalmıştı ben de ne ev ne adres bildiğim için onun en güvenilir yer diye buraya getirdim.
Gözlerim hafif şaşkın bir şekilde ona baktım şimdi mal zannetmesinler diye resmen hayatımı kurtarmış ya benim .
Amcamın sesi gene duyuldu .
-Kızım sen git giy üstünü aşağı gel oğlum sen de çabuk ol .
Demesi ile yüzümde güzel bir gülümseme oldu amcama karşı,onunda ben den farkız olduğunu zannetmiyorum.Oda korktu ben de yani üç buçuk attım lan resmen .
Odaya girer girmez hemen üzerimi aramaya başladım ,nerede idi bu derken elbise dolabı takıldı gözüme durdum ve hunharca koştum artık bu tişörtten kurtulmam lazımdı.
ses geldi arkamdan galiba değil kesin o öküz Görkemdi.
-Seni baş belası zor kurtulduk resmen babam dan ,iyi rol yaptın helal sana .
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Sen Benim Son Sevdamsın
Teen FictionPeki ya umutlarda biterse ? sen aşkı Kerem ile Aslı ,Ferhat ile Şirin ,Leyla İle Mecnun'mu sandın . Aşkla oyun olmaz demiş büyük üstat .Babası her gün kendini suçluyordu o araba kazasında ,her gün kızının o güzel gözlerine baktığın da kendini suçl...