Bölüm 3

59 22 15
                                    

☽ ♡ ☼ ☇ Sana verilenlere  her daim şükür etmeli insan.
Umduğu bir aşkı değil bulduğu aşkı görmeli.
Sevmek mi? Yoksa sevilmek mi?
Sorusuna ne dersin deseler.
Sevmek  derim. Çünkü insan hiç bir zaman sevildiğin den emin olmaz mış.
☽ ♡ ☼☇

Görkem

-Allahım sen yardım et.
Yanımda ki koltuğa baktığımda daha da sinir oluyor daha da öfkelenir oluyor dum.

Ben bu deli kızla ne yapacak tım ne yani eve götür cem napcam ya tam bi baş belası idi.

Ben bunları düşünür ken kasisi fark etmediğim için sert bir giriş yaptım.

Ağhh içim dışıma çıktı anasını ya baş belası da kafasını cama vurdu ooovvv acımış mıdır ki?
O arada bir ses geldi '' Anne seni ne kadar da özlemişim ''

Ağhh bu kız böyle yaptıkça ben kötü oluyorum ya hayır hayır acımak mı asla ben kimseye acımam çünkü ben Görkem Yıldızım.

Ve şuan çok çaresizim ya of ilk defa bi çıkmaza girdim çünkü eve ilk defa bir kız getiriyor dum.

Arabayı sert olmuyacak bir şekilde durdurdum, kontağı kapatıp anahtarı cebime attım.
sağım a döndüm bi baktım yüzüne o kavisli dudakları girdi görüş açıma, hemen ardından o şekilli kaşları, uzun kirpikleri ve okka gibi bir bunu var dı anam ya of nefes al koçum.
İndim arabadan hemen  yoksa kötü şeyler olacak tı. Ayağımı küçük çakıl taşlarına sürüyerek hemen kapısına yöneldim dikkatlice açtım ve nasılda unuttum  aklıma emniyet kemeri geldi.

Yavaşça ca üzerine doğru uzan dım ve emniyet kemeri ni açtım.

Kalp atışlarını duya biliyor dum nefes alış verişi kulağıma doluyor inip kalkan göğsü koluma çarpıyor du.

Ben ne diyorum ya kendine gel salak hormonu na yenik düşme aslanım liseli çocuk lar gibi saçmalama sakın. Kemeri açtıktan sonra kucağıma aldım ilk sonra yavaşca kaldır dım onu.

Bu hamle biraz elim belinden aşşağı kaymış ola bilir ve dayan koçum dayan hadi be banyo şart oldu artık.

Arkamı dönerek evin kapısının önünde durdum. Hayda yok artık hadi bakalım anahtarı sıkıyor sa sok deliğe soka bilirsen salak nası aşcan şimdi sen Görkem hadi bakalım.

O sırada kapı birden açıldı.

-Görkem Bey siz gecenin bir vakti beni çok korkttunuz ahhh inanmıyorum o kim.

Demesin bide.

Görkem :
-Hizmetci çekil önümden bi de sana açıklama yapmak zorunda değilim bi de geçmiş bana hesap soruyor.

Hizmetci:
-Hayır siz yanlış anladınız buyrun efendim.

Kıza üç numaralı bakışımıda atıp eve girdim.
Salak sen kim oluyorsun da bana benim gibi bir adama hesap soracak kadar yürekli oluyor sun ha sen kimsin.

Merdivenlerden ses çıkarmadan çıkıyordum ki babam olayı çakmasın yoksa bana çarpar dı.

Odama girdim ve kocaman odam da kocaman olan yatağıma baş belasını bıraktım aynı siyahın içinde ki minik bir beyaz gibi kalmıştı için de yatağın.

Yavaşça üzerine doğru gittim o mis kokulu kızı uyandırmamak için yavaş davrandım yatağa otururken

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Yavaşça üzerine doğru gittim o mis kokulu kızı uyandırmamak için yavaş davrandım yatağa otururken.
Tişörtün eteklerinden tutup yavaş ça çıkardım üstündeki ni Allahım sen yardım et off.
Sonra alt tarafa kaydı gözüm bi an da gözümü kapattım aniden  olmaz bakamam yok olmaz yani of olamaz işte.

Kafamı yukarı kaldırıp derin nefes aldım.
Elim o küçük şortun düğmesine  gitti ve hemen açıp onu uyandırmaya cak bi şekilde bi çırpıda çekip attım.

Hemen yandaki çekmecede benim bana dar ama ona tahminen çuval gibi olacak tişörtü aldım elime.

Bu beni az da olsa gülümsetti küçük bişeydi bu baş belası.

Hemen giydirir ken tişörtü elini boynuma öyle bi dolayıp beni yatağa çektiki ben daha ne olduğunu anlamadan kendimi yatakta onun kolların da buldum kendimi.

Onu ittirmeye çalıştık ça bana kuala hesabı yapışmış sülük edasıyla kanımı emiyor du sanki.

Ben ne diyorum ya saçmaladım gene ben bunları düşünürken bacağını bacağımın üzerine attı.

Bu sefer yandım işte. Dur oğlum derdin nefes al derken iç sesim de 'sen daha ne nefesler alıp verecek sin bu daha başlangıç' diyişini hiç aldırış etmeyip düşene bir tekme de sen vur hesabına kitledim ona da bi tekme.

Yavaşça ittip altın dan öyle bir çıkmışım ki nasıl oldu anlamadım bunlar kan ter içinde kalmışım resmen offf.

Hemen üzerim de ne varsa kurtulup banyoma attım kendimi ve bu içimde ki anlamsız duyguyu düşündüm ki kesin şu ki bayadır kim se ile olmadım ondan hepsi bu.

Altıma gri eşofmanımı geçirip üzerime bir şey almadan aşağı koltuğa attım kendimi ve göz kapaklarım ben den bağımsızlığını ilan edip kendilerini kapatrılar bile.

Sabah uyandığım da saat 7.30 a geliyor du ve ben çok susamış tım.

Mutfakta bir bardak su aldım ve tam içeri gidecektim ki Baba.

Babam :
-Görkem

Dedi sadece ve arka merdiven de kaldı gözü kocaman olmuş oraya bakıyor du ben de merak edip baktığım da oha ama yok artık be .

Uyku sersemi dünden kalan az da sarhoşlukla neyin ne olduğunu tam anlayamaz halde eli gözünde tişört poposunun az altında bitmiş ve bize şaşkın halde bakan kıza bakıyor duk.

İşte şimdi yandığımın resmiyatı dır.

Selam umarım beğenirsin yazım hatası var sa şimdiden kusura bakmayın iyi okumalar diliyorum herkese yorum ve vote vermeyi unutmayın arkadaşlar ♡ ☼ ☇

Sen Benim Son Sevdamsın Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin