0.1

11.1K 509 162
                                    

Okumadan önce oy verin lütfen!Yazım yanlısı varsa sorry. .

2022 yilindan geldim jzjzk
Yeni kitabım J.K Holding kitabıma bakarmısınız gençler.

Sen ve ben Taehyung nasıl olurda beni göremezsin ha!Tamam belki sen topun teki olabilirsin belki en  başlarda büyük yemin etmiş olabilirim.

'tipim değil bence'dedigim anlar oldu ama ben seni içimde yaşamayı daha çok seviyorum. Sıranın altına koyduğum kilitli günlüğüme bir kaç not yazdım.

Haa!Ama bak şunu sevmiyorum sende insanlara eziyet etmeni.. Dıştan ne kadar sevimli gözüksen de diğerleri için pek sağlıklı değilsin.

Taehyung bende belki bundan korkuyorum. Çünkü sen tehlikeli birisin.Seni içime gömmenin temelini bugün atmaya karar verdim.

Benim canım,kanım en sevdiğim arkadaşımı sen nasıl olurda herkesin önünde küçük düşürürsün küstah,aptal !..

Yura ağlayarak yanıma geldi,"Jiyeon ben rezil oldum!"

"Hayırdır ya üzülme sen!Kim yaptı ona haddini bildireceğim! "

"Olmaz Jiyeon diyemem bunu?'

"En sevdiğim olsa bile öldüreceğim söyle!"

"Taehyung.Kim Taehyung!"

Vay be en sevdiğim kişiymiş.  İçimde büyük fırtınalar kopuyordu.

Kim Taehyung keşke senden hoşlanmasaydim seninle  konuşmak zor olacak ama arkadaş kalıcıdır öyle değil mi?Bunu görmezden gelemem..

Senin yüzünden ve yaptığın bu kalpsizce davranıştan sonra sana karşı olan diğer duygularımı ön plana atmalıydım mesela kin,nefret ve en zoruda bunlar zaten?

Farkettim de sen bana da zararsın ya zehir gibi bir çocuksun.Ama pan zehri gibi bulunması zor ve maliyeti yüksek olanlar gibi...

Yemekhaneye çıktığım da birini arkanda dövdürtüp yemek yiyorsun.İnşallah boğazında kalır hayvan!Bir anda öksürmeye başlayınca sustum.

Kantinden bir su alıp yanına doğru ilerliyorum. "Al galiba boğazında kalmasının sebebi benim Taehyung?"

Alayla sırıttı o kare gülüşü bence matematikte bir yer almalıydı!
"Neden bana beddua mi ettin?"

"WoW dakika bir gol bir aferin!Doğru bildin "dedim.

Sana aldığım suyu içerken ağzının kenarında olan su damlacigini siliyorsun."Yura mi?"

"Evet Taehyung Yura!"

"Gitti hemen tavuk gibi sana mi yumurtladi.Hadi git isim var"

"!Eğer sen bir daha o kıza karış karşında beni bulursun analdin mi beyinsiz!"

Masanın üzerinde içtiği suyu ağzıma götürdüm tam şişeye vuracakti ki şişeyi diğer elime alıp kafasından aşağıya döktüm.

"Beni diğer kızlar gibi kolay lokma sanma Kim Taehyung ha bu arada parayı bana verirsin sonra!"dedim.

Saçını karıştırarak bana baktı."Senin gibi çirkin bir kız zaten diğer kızlar gibi olamaz. Jiyeon annen seni sicarak mi doğurmuş elinde bok varda!.."

"Çok komiksin ya!O değilde sen Taehyung annen seni doğururken çok belgesel izlemiş galiba?anladın sen!"

Bütün yemekhane gülerken ne yaptığımın farkında değildim. Hemen aşağıya inip tuvalette gidip ağladım.

Elimdeki ize baktım.Lanet olsun o benim hastalığım yüzündendi. Niye gördün ki sen onu!Yüzümü yıkayıp sınıfa girdim.

Kimler burada Taehyung?Ama o diğer sınıfta değil mi?Bir anda hoca geldi ve "Jiyeon sen diğer sınıfa Taehyung sen bu sınıfa?"

"Neden ki hocam!"

"Nedeni yok soru sormayın Taehyung geç Jiyeon'un sırasına."

"Hocam ya ben kankam'dan nasıl ayrılacam. "

"Yura sende git?"

"Şimdi oldu hocam görüşmemek üzere."dedim ve diğer sınıfa yol aldık! "

Dersin ortasında aklıma gelen şeyle bir küfür savurdum. Günlük?

"Yura günlüğüme Taehyung ile ilgili not yazmıştım Günlüğüm yok!"dedim fısıldıyarak.

"Ne nasıl yok ?"dedi ve ekledi. "Hatırlamaya çalış."

"Siramin altındaydı!" dedim. Taehyung görmemiş ol lütfen! Anahtar bendeydi ama güçlü bir el onu açsa ortadan açılırdı ve Taehyung güçlüydü.Ama orada sen ve ben varız Taehyung benim hayallerim var onları bozma lütfen..

Değisik hikaye ama alıştınız Jeon Jungkook'un final şerefine.

Hadi bakalım oylar Kookun kitabı gibi..Yüksek gelsin.

YOU AND ME  [KİM TAEHYUNG]Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin