Sonuna kadar okuyun çaresizlik nasıl birşeymis....!
Rahat bir duş alıp pijamalarimi giyindikten sonra yatağıma uzanıp Yura'yı aradım.
Ağlayarak telefonu açmıştı,"Ya sen Sinirden hala mı ağlıyorsun? "dedim.
"Ya bu küçük bir olayda bile tahrik oluyor töbe töbe ben ona güvenemem! "dedi.Uzun bir kahkaha attım,"Yura ben onu bilerek söyledim Taehyung bana kıskandın mi sen? dediğinde konuyu degsitirmek için? "dedim.
"Ne?"dedi. "Ama ben Jimin'e tokat attım! "dedi.
"Bence bir yemeğe cikmalisiniz! "dedim.
"Yok artık !"dedi.
"Jimin'e dedim bile !'dedim ve telefonu kapattım.
Nothope;Jimin-ah Yura çok Üzgün onu yemeğe çıkartsan iyi edersin?
Pjm;Bir kızdan ilk defa tokat yedim ya !Birde yemeğe mi cikartacam
Nothope; Yani orası benim yüzümden oldu biraz ama üzüldü sana tokat attı diye!
Pjm; Tamam ama yemeğe sen ve Taehyung'ta geleceksiniz!
Nothope; Nasıl ya niye ben ve Taehyung!
Pjm; O zaman yemeği rüyasında görür söyle ona..
Nothope; Of Jimin tamam kabul!
Pjm; Haftaya cumartesi o zaman
Nothope;Tamam bye!
~
Taşlara vura vura geldiğim okula derin bir nefes alarak girmiştim. Kim Taehyung! Nerde acaba?
Sınıfa girdiğim anda bir kız ve Taehyung gülüşüyordu. Kız benim yerimde yani Taehyung'un yaninda oturuyordu.
Çantamı sıraya koydum ve "Yerimden kalkar misin? Canim! "dedim. Bu kızlarda çocuğa nefes aldırmiyor ki!
"Ah,Pardon sevgilimin yanından neden oturuyorsun ve kalacağımı pek sanmıyorum "dedi.
"Oo yeni kız arkadaş hergun buriyle cikmaktan bikmiyormusun ya Kim Taehyung! "deyip imali bir şekilde baktım.
"Neyse ne yeni sevgilim " dedi.
Başımı salladım."Taehyung sen benimle gelsene biraz?"dedim.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
YOU AND ME [KİM TAEHYUNG]
FanfictionSana aşık olduğumu görmüyormusun?Aptal! Ölmeden önce benimle ol istiyorum!. Öldükten sonra da bedeninde hala yaşa istiyorum. Hasta bir kızın imkansız gibi görünen aşkı💕 Başlangıç:12.12.17# Bitiş:17.07.18