2022 yilindan geldim jzjzk
Yeni kitabım J.K Holding kitabıma bakarmısınız gençler.Şarkı söylediğim gün bayilmistim. Gitgide artıyordu lanet olsun!Bugün kontrole gitmem gerek bence.
"Hey koyu leke!"dedi Taehyung."Ikinci olmuşsun." dedi . Dudaklarımı büzdüm ya off!"Neyse ya ben söylediğimi söyledim. "
Birden Yura geldi.Tae'yi alıp köşede konuştu onları rahatsız etmemek için sınıfa girdim.
"Sana onunla konusma demiştim!'
"Olmuyor ki?Neden olmuyor bende bilmiyorum galiba onunla kavga etmeye alıştım.Ama doğru zamanı bekliyorum:)."ve güldü.
"Nee!bir de alıştın mi bak Taehyung lütfen bu bir kaç ay pardon hiçbir zaman o kızı üzme!"
"Bunu sana sormayacagim senin sözüne göre hareket edemem kusura bakma!'
"Taehyung sen ona zehir gibisin anladın mi hem zararlisin hemde kurtulmak için köprüden son çıkış gibi biseysin"
"Ha?"..dedi sadece.
"Ne kadar doğru konuştum bilmiyroum bence çok ta güzel konuştum şimdilik bu kadar bil yeter!"
"Bilmem gereken şey varsa bunu bana neden gizlice veya şifreli bir şekilde söylüyorsun!"dedi gözlerini belirterek.
"Çünkü böyle olması gerek!"dedim hala şifreli konuşuyordum. Bir ajan gibi arkamı dönüp yürürken dediği lafa güldüm.
"Cidden kime çalışıyorsun şifreli konuşuyorsun!"
"Jiyeon desem!"
"Aish cidden bu kız hala devam ediyor neyse "dedi ve sınıfa girdi.
Jiyeon başını sıraya gömüp uyuyordu.Yakisikli genç ona bakıp yürüdü. Yanına Yura geldi ve oturdu.
Hala Yura neden böyle konuşuyor anlamamisti Taehyung.Yura yanından kalkıp dışarıya çıktı ve büyük bir gürültü ile boğazından gelen değişik bir tad ile öksürmeye başladı Jiyeon.
Sınıfta sadece Taehyung vardı. Hemen yanına geldi ve su verdi ona kız ictiginde çantasından hemen bir ilaç çıkartıp ağzına atti.
"İyimisin?"dedi ve kızın saçını oksadi. Kız nefes alıp vermekte zorlandı ve ona bakamiyordu.Taehyung kızın çenesinden tuttu ve yüzüne bakmasını sağladı.
Ama bakamıyordu yapamıyordu. Taehyung'un onun yüzünden migdesinin bulandigini ve kolumdan dolayı pis olduğunu defalarca söylemişti.Hemen gencin elini indirdi.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
YOU AND ME [KİM TAEHYUNG]
FanfictionSana aşık olduğumu görmüyormusun?Aptal! Ölmeden önce benimle ol istiyorum!. Öldükten sonra da bedeninde hala yaşa istiyorum. Hasta bir kızın imkansız gibi görünen aşkı💕 Başlangıç:12.12.17# Bitiş:17.07.18