Bu bölümü resmen ağlayarak yazdım.Vote sayısı:20 Üzücü haber Shinee grubundan Jonghyun öldü. Kimisi intihar etti diyor.Malesef bir Army olarak cidden üzüldüm fanlar öldüğüne inanmıyor.Ama ölümü kanıtlanmış!
Gece uyuyamamis ağlıyordum.Aglama sesimi kimse duymasin diye ağzımı kapatıyordum.
Daha fazla dayanamadım ve üzerime ceket giyip dışarı çıktım saat sabaha karşı olsa bile dışarı çıktım hava karanlıktı.
Yere oturup manzaraya bakarak ağladım. Zamanım sanki azmis gibi hissediyordum.Daha henüz ona yeni sevdiğimi söylediğim halde onun bana ısınmasını saglayamamistim.
Ama ben ölecektim. O olsa da olmasada ölecektim.Neden ben neden deyip hıçkıra hıçkıra ağladım. Peki ya şuanki halim Taehyung'un onu sevdiğimi anlaması hiç iyi olmadı.
Neden?
Çünkü hep onun beni sevmesi umudu ile yaşayacağım ama o beni sevmeyecek ve başka kızlar ile illaki çıkacak.Kendimden nefret ediyorum.
Ayağa kalkıp gözyaşlarımı sildim ve defterimin olduğu odaya geçtim ve karşımda elinde benim defterim olan Taehyung'a baktım.
"Sen ne yaptığını sanıyorsun ha?"dedim. Bana baktı ve "Daha yeni aldım okumaya bile başlamadım!"
"Onu bana ver!'dedim. Eliyle yukarı kaldırdı."Onu bana ver !"dedim ağlayarak.
Eli yavaş yavaş aşağıya indi ve bana verdi.Elime konsolda duran çakmağı aldım ve dışarıya geri çıktım.Gunes hafif kendini gösteriyordu.Cakmaģı yakıp defteri yaktim.
Ne kadar içim acisada yaktim.Tum hayallerim yasanmisliklarim hepsini sayfa sayfa yaktim yanarak uçan kağıtlar denize düşüyordu.
"Sen..ne yapıyorsun? " dedi Taehyung bana bakıp,gözyaşımı sildim.
"İmkansız olan şeyleri yakıyorum."dedim.
Bana doğru iki adım attı."Ben sana yapabilirsin demiştim beni kendine aşık et demiştim!"
"İşte en kötüsüde bu aşk neden adam seçiyor ki!İmkansız olsa bile o kişiyi seçiyor!"dedim.
"İmkansız diye birşey yoktur!"dedi bastırarak."Ben sana zaman verdim ama sen kullanmaya baslamiyorsun bile!"diyerek ekledi.
"Ben sana kendimi aşık etmek istemiyorum ben buyum tamam mı? Benim zamanım yok anladın mi?"dedim.
"Ne yani sayfaları yakarak beni de mi öldürüyorsun!"dedi.
"Hayır Taehyung seni deil!Seninle yaşayacağım umutlu ama gerçek olmayacak şeyleri öldürüyorum. Kısacası umudumu öldürüyorum. "dedim.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
YOU AND ME [KİM TAEHYUNG]
FanfictionSana aşık olduğumu görmüyormusun?Aptal! Ölmeden önce benimle ol istiyorum!. Öldükten sonra da bedeninde hala yaşa istiyorum. Hasta bir kızın imkansız gibi görünen aşkı💕 Başlangıç:12.12.17# Bitiş:17.07.18