Gülmekten kahkaha atacağınız yada yataktan duseceginiz kadar komik oldu yada abartyorum ama gerçekten çok güzel oldu.
Simdiden oy please..
Yura ile birlikte öğle arası için kantine gittik.
"Jiyeon sen beni neden Jimin ile olmamı istiyorsun ki neden böyle birşeyi aklıma soktun!"dedi.
"Ben Özür dilerim !"dedim.
"Ya Özür dileme manyak ben sana kötü amaçlı demedim ki aklıma onu taktin ve artık onu düşünmeden edemiyorum. Bide artık bana yakinlasiyor! "dedi.
'Yura ii şey sen seviyor musun?"diye sorunca afalladi. "Yok ya ben dilde daha çok o!"dedi.
"Oha Jimin deil mi o birde kızlar onu çekiştiriyor.."dedim. Yura gözünden kin fiskirircasina bakıyordu ama onunla dalga geçtiğimi bilmiyordu.
Yani arkasında bile değildi. "Bakmicam beni nasıl biri ile yakistridigini gördün mü? "dedim.
"Öyle birşey yok ama sen niye bu kadar sinirlendin ki!"dedim.
"Yaa kumpasciya bak sen tamam galiba seviyroum! "dedi.
Ayağa kalkıp ona sarıldım. "İnşallah görebilirim senin onu sevdiğini söylediğini "dedim ve telefona kaydettiğim ses kaydını kaydetmeyi bıraktım.
Telefonu elimde salladım. "Elimde koz var artık bunu inkar edemezsin "dedim ve kahkaha attım
"Yaa!"dediği anda içeriye birden Tae ve iki kız geldi ne yani Jimin için uydurdugum yalan bunun için miydi?
Üzülmemek için ayağa kalktım ama Yura beni durdurdu. "Ne oldu Jiyeon kıskandın mi?"dedim.
"Yok be ne kiskanmasi hem artık o benim onu sevdiğimi biliyor!"dedim.
"Ne yani seni öğrendiği için başkası ile samimi olamaz mı? "dedim.
"Yok olabilir!Ben zaten benim onu sevdiğimi bilsin yeter demiştim öyle değil mi?"deyip onu bozdum.
"Orası öyle !"dedi.
"Peki ya ben ona onu sevdiğimi söylediğim halde başka erkek ile görüşemezmiyim ?"dedim.
"Tabiki canim da kim o şahıs! "dedi.
"Kimse ben öylesine dedim haha!"dedim. Ekledim."Zaten ölecem yani?"dedim.
"Öyle deme dedim sana bin defa bulunacak elbette bulunacak çift organlı biri !"dedi.
"Hiçbir zaman bulunmayacak %3 Yura "dedim ve ayağa kalktım çünkü sinirlendim.
Yana doğru kafamı çevirip gözyaşımı akıttıktan sonra Taehyung'un tepkisiz ve kızgın şekilde bana baktığını gördüm.
Ona bakıp güldüm. 'Pardon o tarafa dönüp rahatsız etmedim değil mi?"diye sordum.
Tae tepki vermeden kaslarıni kaldırdı ve kafasını geriye attı!
...
Malesef Taehyung'un yanında oturuyordum.Ama o her ders uyuyordu. Benim de uykum gelmişti aslında farkında olmadan uyumuştum.30 dakika sonra uyandım çünkü tepemde flaş patliyordu. Yura ve Jimin bizi çekiyordu. Neden?
Bir anda önüme baktığım sırada Taehyung'un yüzünü gördüm ve bicimli dudakları ve sivri burnu ile çok güzeldi. Bir kaç saniye onun yüzünü ezberlemek istedim ama sadece istedim.
Kendime acı çektiriyordum işte. Birden başımı kaldırdım ve Taehyung'un kolunu dürttüm. "Uyan horluyorsun? "dedim ve Jimin ile Yura güldü.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
YOU AND ME [KİM TAEHYUNG]
FanfictionSana aşık olduğumu görmüyormusun?Aptal! Ölmeden önce benimle ol istiyorum!. Öldükten sonra da bedeninde hala yaşa istiyorum. Hasta bir kızın imkansız gibi görünen aşkı💕 Başlangıç:12.12.17# Bitiş:17.07.18