20 de final!
Oy verin
Oy:15Sabah uyandım önce biraz oynadım ankara havası falan erik dalı gevrektir. Kore'de ünlü bir şarkı oldu jsj Türkleri seviyoruz o ayrı mesele zaten.
"Sulli uyan hadi artık dana gibi yatıyorsun?'dedi.
"Jimin gelecek şimdi!"dedim . Birden çarşafı fırlattı. Yerimden zıpladım. Kafasına bir tane patlattım.
Ee tabi Jimin deyince beyin yanıyor onda allah için bu çocukta ne var ki bunda bidurup düşündüm.
"Lan çocukta yok yokki anasını satim bizim kezbana mı aşık olmuş?"dedim.
Yura," Duyuyorum canım heey!"dedi ve güldü.Üzerini giyinmiş saçını yapıyordu. Zil çaldı.
"Aha Jimin geldi!"dedim.Hemen tuvaletine kapısını kapattı. Hemen kapıyı açmaya gittim. "Oh,Jimin hoşgeldin geç içeri sevgili sevgilin ancak hazırlanır. "Dedim.
Güldü. İçeriye ayakkabı ile geçerken,"Hop Hop dün zaten her yere basmıştın gözümden kaçmadı değil! Ayakkabını çıkar babanın evi değil lan bura!"dedim.
Kahkaha attı. " sanki böyle hafif şımarık olmuşsun galiba intikam heyecanı"dedi. "Demek ki.."dedim
Köpek yanıma geldi ve Jimin'e Köpeğe bakmasını söyledim. Kahvaltılık eşyaları koyup Türk usulü bir Melemen yaptım.
"Bugünkü sofrada Türk yemeği var " diye bağırdım. Jimin,"wow zengin sofra haa gerçi ben alışığım"dedi.
Havaya bak ya üşüdüm Jimin artist. "Allah allah Jimin sadece bulunduğumuz yer fakir gönüller zengin olsunda gerisi önemli deği!"dedim. Sofrayı tam kurduk Yura aşağıya indi.
"Ooo assolist gelmiş."dedim. Giydiği eteği yukarıya çok çekmişti sanki Jimin gördüğünde hafif bir öksürme geldi. Yavaşça vurdum kendine geldi.
"Yura indir şu eteğine elimden kaza çıkacak"dedi.
Yura,"Ne varmış eteğimde her zmana ki gibi !"dedi.
Hemen devreye girdim. "Canım günden güne yanlış aynanın önünde giyiniyorsun galiba etek Ağrı Dağı'ndan Everest dağına doğru çıkmış Naber?"dedim.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
YOU AND ME [KİM TAEHYUNG]
FanfictionSana aşık olduğumu görmüyormusun?Aptal! Ölmeden önce benimle ol istiyorum!. Öldükten sonra da bedeninde hala yaşa istiyorum. Hasta bir kızın imkansız gibi görünen aşkı💕 Başlangıç:12.12.17# Bitiş:17.07.18