Arkadaşlar olay aynı olay, karakterler aynı karakterler, sadece bir karakter daha ekleyip hikayeyi yazdık. Beğeni gelirse devamını getiririm. Arkadaşlar yorumunuza ihtiyacım var.
ELLIE
'Kayboldum' diye düşündüm. Sarımsı turuncu saçlarım enseme yapışıyordu. Tokam aptal aylaklar yüzünden kopmuştu. Tekrar tekrar sinirleniyordum. Sırtımdaki ok beni dürtüp duruyordu. Ayaklarım sanki bana 'geri git' diyordu. Üstümdeki siyah kot iyice yıpranmıştı. Siyah tişörtüm aylakların kanını gizliyordu. Asker gömleğimi belime bağlamıştım.
Siyah botlarım çamura batıp duruyordu. Lanet olasıcalar! Bir ceylan gördüm, tanrım tam avlamalık! Nefesim açlıktan kokuyordu artık. Bir ağacın arkasına hışımla sığındım. Ceylan'ın sakinleşmesini bekledim. Elim yavaşça okuma gitti.
Okumu çektim ve ayarladıktan sonra ceylanı vurdum. Ceylanı almak için yanına koştuğum anda karşı taraftaki ağacın arkasından bir adamın çıktığını gördüm. İkimiz de ceylanın olduğu yere doğru ilerledik ve oklarımızı çektik.
Karşıdaki adam 35-36 yaşlarında uzun kahverengi saçlıydı. Düşmanca birbirimize bakıyorduk. Bir saniye olsun gözlerimizi birbirimizden ayırmıyorduk. Birdenbire tam yanındaki ağacın arkasından biri daha fırladı. Koreli 25-26 yaşlarında bir adam
"Daryl okunu indir!" diye bağırdı. Bana dönerek
"Sen de." diye komut verdi. İkimiz de yavaşça oklarımızı yere koyduk. Daryl denen adam sanki sanki annesini öldürmüşüm gibi bana bakıyordu! Koreli adam
"Ben Glenn ve bu da Daryl. Amacımız seni incitmek değil." diye masum bakışlarla baktı.
"Adın ne?" diye sordu Glenn. Cevap vermedim. Tekrar yineleyince "Adım... Adım Ellie" diye söyledim.
"Kaç yaşındasın?" diye sorusunu devam ettirdi.
"14, 15'e de girmiş olabilirim."
"Kaç aylak öldürdün?"
"Bu sizi..." diyecekken Daryl lafımı kesti ve
"Söyle!" diye bağırdı. Ben de diretmeyerek
"Sayamayacağınız kadar fazla" diyerek sırıttım. Devam etti Glenn
"Kaç insan öldürdün?"
"İki." Son sorusunu sorar gibi baktı ve
"Neden?" diye sordu.
"Birisiyle hayatta kalma yarışı içerisindeydik. Ve ben onu öldürdüm. İkincisi de beni birkaç aylağın içine attı ve aylakları öldürdükten sonra onu da becerdim." diye cevapladım. Glenn Daryl'a soran bakışlarla baktı. Daryl da başını salladı. Glenn bana
"Bizimle geliyorsun." dedi. Okumu yerden aldım ve Glenn'i takip ettim. Daryl ceylanı omuzladı, yerdeki okunu da alıp arkamızdan geldi.Glenn orta boylu, siyah saçlı, siyah gözlü bir gençti. Üstünde bordo renk bir tişört, altında da kahverengi bir pantolon vardı.
Arabanın yanına vardığımızda Glenn karşıma bir iple geçti ve
"Şimdilik böyle gitmek zorundasın özür dilerim." diyerek ellerimi bağladı ve oklarımı sırtımdan aldı.
"Hayır!" diye bağırdım.
"Sana şimdilik böyle olması gerektiğini söylemiştim Ellie." dedi. Arabanın arka kapısını açtı ve beni içeri soktu. Glenn de içeri girdi. Dikiz aynasından sürekli beni inceliyordu. Daryl ise ceylanı bagaja sokmakla meşguldü. Derin nefes alış-verişleriyle arabaya bindi.
Glenn kendisinin ve benim camımı biraz açtı ve içeriyi havalandırdı. Mırıldanarak
"Artık temiz hava kaldı mı ki." deyip iki camı da kapattı. Arkama yaslandım ve asfalttaki aylakları izledim. Acaba bu adamlar sadece iki kişiler miydi, yoksa başkaları da var mıydı? Daryl camdan benim gibi dışarıyı izliyordu.
Ağaçların arasından bir hapishane göründü. Hapishane mi? Bu iki adam hapishanede mi yaşıyordu? İki kadın ve bir erkek çocuk etrafı uzun tellerle çevrilmiş olan kapıyı açıyorlardı. Birkaç kişi de aylakların ilgisini üzerlerine çekiyorlardı.
Tabii aradaki çitlerden dolayı aylaklar yaklaşamıyordu. Arabayla içeri girdikten sonra hemen kapıyı kapattılar. Arabayı park ettikten sonra Glenn indi ve kapımı açıp beni indirdi. Kolumdan tuttu.
Kısa kahverengi saçlı, yeşil gözlü, son derece güzel bir kadındı. Koşarak Glenn'e sarıldı. Parmağında nişan yüzüğü vardı. Galiba Glenn'le nişanlıydı. Bana bakıp
"Bu kız da kim?" diye sordu.
"Maggie onu ormanda bulduk, çok yetenekli bir kıza benziyor bize anlattığına göre." dedi Glenn. Maggie şaşırmıştı. Daryl araya girdi
"Rick birazdan gelir" dedi.
"Ellerimi çözseniz?" dedim. Herkes bana baktı.
"Yoksa ellerimi kesmek zorunda kalacaksınız!" Daryl gözlerini devirdi
"Kapa çeneni" dedi.
"Ahhhh keşke oklarımı kıçına sokabilseydim" diye fısıldadım.
YORUMLARINIZA İHTİYACIM VAR UNTMAYIN! OY DA VERİN!
ŞİMDİ OKUDUĞUN
The Walking Dead
FanfictionThe Walking Dead ekibinin yanına hayatlarını değiştirebilecek biri girse neler olurdu dersiniz? İşte 15 yaşında henüz kafası karışık olan Ellie, Rick ile karşılaşır ve hiç ummadığı bir hayat ve insanlar karşısına çıkar...