Hikaye Hakkında Bilgilendirme

2K 101 17
                                    

Arkadaşlar bu yeni bölüm değil. Ama yeni bölüme az kaldı. Ben size hikaye hakkında bilgilendirme yapmak istiyorum.

Şimdi... Neden Ellie? Çünkü bilen bilir The Last Of Us oyununda başrol karakterlerden biri de "Ellie" karakteridir.Ben kıza hayran kaldım. (The Last Of Us da bir zombi oyunudur) Ve The Walking Dead deki Carl ile de yaşları yakın oldukları için Ellie'yi seçmek istedim ve birbirlerine uyduklarını düşündüm.

Zaten bakarsanız yabancı The Walking Dead hikayelerinde de genellikle Carl ile beraber Ellie yi seçerler. Ben Ellie'nin aynısını koymak istemedim ama özellikleri benzer bir kız buldum. Önceki bölümlerden birinde medyaya koyduğum resim gibi. Oyundaki Ellie'nin resmi medyada var. Oyundaki Ellie de bir yerden sonra ok kullanmaya başlıyor. Ben de hikayemdeki Ellie'nin ok kullanmasını istedim.

Arkadaşlar bu arada medyaya birkaç resim koymayı ilk defa deniyorum o yüzden yanlışlık olursa düzeltmeye çalışıcam. Bir de yorumda birkaç foto nasıl atılır diye anlatan olursa sevinirim. Neyse konuya dönelim. Bu arada oylar gerçekten az bu yüzden hikayeyi yazmayı bırakabilirim. Evde kendim ve arkadaşlarım için yazarım o ayrı ama paylaşmam. Zaten 2 sn ayıracağınız bişey. Yani seviyosanız hikayeyi oy da verin.

Bir diğer konu da şu; Bazılarınız bana hem mesaj olarak hem de yorum olarak diyolar ki "Neden aynı olaylar oluyo. Daha farklı olaylar yapabilirsin daha heyecanlı olur." diyolar. Ben hikayenin dışına çıkmam yani olayların. Çünkü o zaman The Walking Dead olmaz.... Bunu bi düşünün. Bir de heyecanı zaten olayın içine Ellie'nin girmesinde. Çünkü Carl'la aralarında bir şeyin olması söz konusu. Ve okurken ben okuyucularımın şunu düşünmesini istiyorum. "Ellie bu olayları ne açıdan görüyo?"

Diğer konuya geçelim. Bazılarınız bana diyor ki Daryl çok yumuşak. Evet arkadaşlar Daryl normalde çok sert bir adam. Gülmeyen tiplerden. Ve biz arkadaşımla onu çok yumuşattık. O hatayı yaptık. Ama Daryl artık normal halini alıcak.

Arkadaşlar The Last Of Us gerçekten mükemmel bir oyun. Merak edenler Youtubeden fragmanına bakabilirler gerçi ben paylaştım Wattpadde. Ben bu oyunu en başta Pewdiepie dan izledim. Gerçekten çok beğendim. Ellie de sert bi kız ve çok küfür ediyor oyunda. Oynamanızı tavsiye ederim. Başka öneriniz veya sorunuz olursa bana mesaj yoluyla veya yorum atarak yapabilirsiniz. İyi günler... Sizi seviyorum.... <3

The Walking DeadHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin