Băiețelul din trecut a ales să își urmeze visul. A devenit adolescent, pe urmă un adult cu multe responsabilități, reușind să își îndeplinească pasiunea de mult concepută. Să salveze animalele abandonate și maidanezii era ca un pansament pentru Jimin, reușind să fie fericit prin simplul fapt că patrupedele plângeau de fericire cu mimica ochilor rotunjiți. O mică greșeală și încheietura mâinii i-a fost mușcată, provocând o tulburare de comportament, băiatul uitând de unde pornise și cu ce speranțe călcase în acea lume. Jimin, în vârstă de 21 de ani, a ajuns să fie raportat la poliție, aceștia decizând cu acordul familiei că e mai utilă internarea într-o mărcuță, agravându-i starea.
- Taehyung, nu îmi mai citi jurnalul și îmbracă-te, avem o întâlnire, îi oprise relatarea cafeniului, plasându-i un sărut pe obraz pentru a nu-i strica starea de spirit.
Zâmbind, Taehyung l-a urmat pe iubitul său, urmând să își îmbrace paltonul gri și să își verifice claia de păr aranjată într-un mod mai sofisticat. Trebuia să se întâlnească cu familia lui Jimin pentru a primi aprobare, și mai ales, să își reîntâlnească părinții. Împleticindu-și degetele cu ale micuțului ce se chinuia să își încalțe botinele, cafeniul a decis să își ajute iubirea mai dulce decât orice zaharuri de pe planetă.
- Să mergem, îl îndemnase, Jimin zâmbind inofensiv fapt ce a produs înmuierea partenerului său din acea seară.
Decizând să ia mica lor drumeție ca pe o plimbare de seară, cuplul nostru s-a întâlnit cu cei doi porumbei, Hoseok și Yoongi. Vor lua cina împreună, fericiți relatându-și experiențele de pe urma unei zile istovitoare. Jimin îl anunțase pe Seokjin că îl vor aștepta la respectivul restaurant, acesta aprobând cu rapiditate printr-un mesaj telefonic.
Ajunși la locul destinației, Taehyung trase scaunul ce îi era menit iubitului său, acesta așezându-se impresionat de gesturile delicate ale tânărului. Hoseok îi imită gestul, primind recompensă un sărut apăsat. Așteptau cu răbdare meniurile.
- Domnule și doamnă Park, mă bucur că nu vedeți relația noastră într-un mod negativ, le mulțumi de nenumărate ori Taehyung, alegându-și cuvintele, nevoind să o dea în bară fix în ultima clipă.
- Oh, Taehyung, dar tu ne-ai salvat fiul. Îți rămânem veșnic recunoscători.
Zâmbind cu sinceritate în timp ce îi acorda toată atenția sa micuțului blondin, Taehyung și-a observat familia intrând în incinta restaurantului, sărind numaidecât de la masă. Cu privirea înlăcrimată și expresia feței îndurerată, băiatul a alergat pentru a-și lua mama în brațe, urmând să verse lacrimi pe umerii fraților săi mai mici. Doar cu vârsta, căci crescuse atât de drastic încât îl intrista pe cafeniu că nu le-a putut fi alături.
- Dar tatăl meu? întrebă confuz, căutându-l pe acesta cu privirea în întreaga sală.
Mama sa îi arătase fundița neagră de la piept, băiatul înțelegând pierderea regretabilă. O strânse cu mai multă determinare la piept, nevoind să îi mai dea dreptul de a-l părăsi vreodată. La orice vârstă noi, ca oameni, avem nevoie de ramura maternă, mai mult decât orice pe lume.
- Mamă, el e Jimin. Iubitul meu.
Sora sa se afișă mirată, în timp ce fratele mai mic îl felicită și îl lua în brațe. Femeia îl analiză pe blondin, zâmbindu-i inevitabil, îndrăgindu-l încă din prima clipă. Era prea naiv, inofensiv și dulce pentru ca să nu îl îndrăgești. Aproape că îl trata ca pe un bibelou.
- Îmi cer scuze că am întârziat, a trebuit să îmi conving partenerul cu ce să se îmbrace, li se alătură și Jin la momentul potrivit, din spatele său ivindu-se un Namjoon serios, dar cu mult mai diferit decât un pacient.
- Ești atât de frumos, își scăpase furculița pe jos surioara mai mică a lui Taehyung, la vederea acesteia Namjoon luând cu rapiditate inițiativă. Seokjin chicoti, sărutându-l pe frunte.
Luând împreună cina, și-au promis că vor fi alături în orice moment de fericire, fie și de tristețea pe care o vor evita cu calmitate.
Chiar vă mulțumesc că m-ați citit și am apreciat fiecare citire, vot și comentariu.
Pentru că avusesem în plan un alt sfârșit al cărții, nu pot spune că nu sunt mulțumită de acesta. Vă pup pe toți și aveți cu siguranță recunoștința mea. ❤
CITEȘTI
black sea || bts
Fanfictionam încercat să mă sinucid și te-am găsit. bts smut bts yaoi bts trash bts love bts life bts enjoy