1.4

1K 82 3
                                    

Gretchen loş ışıklı koridordaki eski kapıyı tıklattı ve sırt çantasının kollarına sıkı sıkı sarıldı. İçeriden bir kadın sesi geliyorum diye seslenince Gretchen parmak uçlarına çıkmıştı.

"Merhaba tatlım, sen Gretchen olmalısın."

Kadın ellerini önündeki mutfak önlüğüne sildirdi. Ve kızı omzundan kavradı.

"Haydi içeri geç Peter'a hemen haber veriyorum."

Kız farkında olmadan kocaman sırıttı ve teşekkür etti.

Gretchen masadaki biblolarla oynarken Peter, nemli saçlarını ıslak bir köpek yavrusu gibi savuşturarak odasından çıktı.

Bu kadar dakik olduğunu bilmiyordum,

saatine baktı

Sadece bir dakika gecikmişsin.

Kız omuz silkti. Galiba burada bir şey yaşanması gerekiyordu. Eve gelen insanlarla el falan tokalaşılırdı, değil mi?

Peter ıslak saçları ile kıza sarıldı

Hoşgeldin Gretchen, kendi evin gibi.

Sırt çantasını kanepenin yanına bırakan Gretchen, aynı kanepede oturan Peter'ın yanına oturdu. Çok da yanına değil, aralarına bir kişi daha oturabilirdi.

Ne izlemek istersin?

Peter aralarındaki boşluğa DVDleri dökmüş ve isimlerin okunabilmesi için her birinin yüzünü çeviriyordu.

Sen ne izlemeyi istersin?

kız eline geçen onlarca animasyon çocuk filmini görmezden gelmeye çalışarak sordu.

Aslında, bu filmi uzun zamandır izlemek istiyordum

Peter elindeki cdyi Gretchen'e uzattı

'Eternal Sunshine Of The Spotless Mind'

Izlemiş miydin?

Gretchen hayır anlamında kafasını salladı.

Harika!

Çocuk yerinden kalktı ve DVDlerin hepsini büyük plastik bir kutuya koydu.

Ve aralarındaki boşluğu kapatarak Gretchen'in yanına oturdu.

itsy-bitsy spider 🕸 peter parker Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin